![]() |
Dat is balen van die lens.
Jammer want je maakt mooie foto's. Heb een portretfoto van jou tsjech op de koelkast hangen omdat de achtergrond niet alleen mooi onscherp is zoals het hoort maar ook nog eens prima kleurt bij de tsjech. Hebben ze in de winkel geen leen lens. Gerard |
- ik voor vanochtend de wekker had gezet :roll:.
- ik wou gaan ,speuren met me doggie ;-). - hier nix van is gekomen :roll:. - omdat het erg zwaar was,om uit bed te komen :oops:. - ik het idee heb, gisteren de hele dag op de sportschool ben geweest :shock:. - weer weet,dat een menselijk lichaam,erg veel spiertjes heeft :baddevil. - ik volgende x,maar niet zo vaak meer,in en uit de boot klim :nonono2. - Nomad,dit allemaal helemaal niet erg vind :roll:. - hij na het uitlaten en eten,gewoon weer helemaal knock out ligt 8). - ik nu maar,nog een bakkie ga doen ;-). Groette Martine. |
- ik me best kan voorstellen dat je zoiets voelt de dag nadien...
- dit wel wil zeggen dat je niet gewoon bent de spiertjes te gebruiken die je nu voelt :lol: - dit bij mij ook het geval zou zijn ;-) - ik helemaal stram en stijf ben van het uren en dagen (en weken) achter mijn bureau zitten :( - ik liever spierpijn heb van iets leuk/actief met m'n hond te doen dan van te leren! - ik dat 'bakkie' (zoals jullie Hollanders dat zo mooi zeggen ;-)) ook verdien! - ik dus ook maar 'een bakkie ga doen' 8) (- ik stiekem ook van die Hollandse woorden en accenten begin te gebruiken, door teveel op dit forum rond te hangen :twisted: Tot groot ongenoegen van (Vlaamse) vrienden en familie :rock_3) :lol: Liesbeth |
- ik hoop, dat je bakkie heb gesmaakt :lol:.
Groette Martine. |
-Het eindelijk :roll:,WEEKEND is 8)!!!!!!!!!!!!!!!!!
:happy :happy :happy :happy :happy -Prettig Weekend, allemaal!!!! |
*Yara haar neus tegen het schrikdraad duwde...
*ik haar daarna voor het eerst zag bibberen in haar leven *ze altijd achter de schapen aan wil *na die ervaring met het schrikdraad ze al van heinde en verre de schapen mijdt :nice *ik dat een hele goed oplossing vind 8) |
-Ik wel wil weten;-),waar er schapen,met schrikdraad staan.
-Ik er hier eentje heb:evil:,die van mij er ook wel ff ,tegen aan mag staan;-). |
*ik heb gehoord, dat er ook een reutje met een zeker lichaamsdeel tegen het schrikdraad aankwam
*dat het daarna naar BBQ begon te ruiken :daysmile Elise |
Quote:
-onze jongens nu met 1-0 voorstaan:sooo_hapy:sooo_hapy. |
*met 2-0 inmiddels voorstaan
*je met schrikdraad wel een castratie uit kan sparen :lol: |
Quote:
-castratie :shock: dat is toch echt niet de bedoeling :roll: -dan mag ie die schapenafweiking wel,verlopig houden;-) |
*Oranje heeft gewonnen
*dat we de 1/4 finale niet kunnen zien *we in ons vakantiehuisje geen TV hebben :cry: *Nomad wel een erg mooie hond is en dat ie beter met z'n neus tegen het schrikdraad kan lopen |
OLÉ,OLÉ,OLÉ.
:happy:happy:happy :beer:beer:beer:beer:beer _ Dat je dan maar in de kroeg ,moet gaan zitte kijke:lol:. _ En ik inderdaad maar uitkijk met,schrikdraad:roll:. |
Quote:
|
Quote:
|
_ Nederland gewoon weer als van ouds heeft gespeeld :evil_lol.
_Heel voetballend Nederland,mogge een verschrikkelijke kater heeft :lol:. _Ik me hier heb lopen bescheuren,van hoe druk mensen zich kunnen maken,om een spelletje :stupido :laugh2_2. _Rene hier als Ajaxfan,erg blij is :motz:cussingdat die geweldenaar volgend jaar Ajax coacht :lol:. _ Het niet waardeert als ik zeg;je weet in ieder geval dat je in het hele volgende seizoon wel 3 mooie wedstrijden kan zien met zo een coach :twisted:. _En we nu weer allemaal gewoon kunnen doen :rock_3. _Voor zover gewoon,gewoon is ;-). Groette Martine . |
[quote=loco;144222
_Heel voetballend Nederland,mogge een verschrikkelijke kater heeft :lol:. _Rene hier als Ajaxfan,erg blij is :motz:cussingdat die geweldenaar volgend jaar Ajax coacht :lol:. _ Het niet waardeert als ik zeg;je weet in ieder geval dat je in het hele volgende seizoon wel 3 mooie wedstrijden kan zien met zo een coach :twisted:. Groette Martine .[/quote] _Ik mezelf dan wel niet zie als heel voetballend Nederland, dus geen kater heb en al jaren niet zo heb genoten van Nederlands voetbal en zijn supporters. En dan nu eruit.....och liever nu tegen de Russen dan in de volgenden ronde:twisted:. -Rene als Ajaxfan idd ontzettend blij moet zijn want dat is dan 300% meer dan de voorgaande jaren om van te genieten. En voor zo een prestatie MOET je zeker een geweldenaar zijn:lol: Gr. Mineke. |
- ik Rene veel succes toewens volgend jaar.
- "zijn" Ajax best de kwartfinale mag halen van de eredivisie hahaha. - mijn PSV volgend jaar toch weer de kampioen is. - dit komt doordat we volgend jaar niet zo'n geweldenaar als coach hebben. :twisted: - het me toch een beetje tegenvalt van een mechalaar eigenaar.. - ik dacht dat deze toch wel iets meer verstand van voetbal zouden hebben *lol* |
-Rene hier helemaal niet de humor van kan zien :evil_lol.
|
-Yara gisterenavond heerlijk heeft lopen dollen op het strand van 's Gravenzande
-dat ze daarna behoorlijke dorst had gekregen -en mij toen vanmorgen vroeg een flinke neus in mijn gezicht stak :kiss_2 -en ik toen heel vroeg buiten liep met haar :chaos |
All times are GMT +2. The time now is 12:59. |