![]() |
En voor de zekerheid wieldoppen thuis laten :evil_lol.
Ik heb zelf slotbouten op me wielen gezet :rock_3 . Na de vorige keer neem ik echt geen risico meer in Polen of CZ wat me bandjes betreft :misstrauisch. Groette Martine. |
@ Martine:
heb je een andere kentekenplaat laten maken :roll:? Ruilen kan ook natuurlijk, met één van de buren op het kampeerveld :biggrina |
IHHIHIIH
Is wel de verstandigste oplossing, als je met je eigen auto weer thuis wil komen :lol:. |
Een goede reis naar Pozna allemaal en tot dan!!!!!!:):):):):):):)
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ik vertrek rond een uurtje of 8 a 9.....
Eerst nog even een lekkere bak koffie en een goed ontbijt.. :twisted: We worden toch pas om 18:00 uur verwacht en het is maar 8 uurtjes rijden.. *lol* Groetjes en tot morgen allemaal! Barry |
Het vervelende is, dat via de routeplanner 3 verschillende afstanden en tijden worden gegeven (Google/ANWB/Routenet) :rock_3
We gaan nu toch pas ;-) om 07.00 uur weg....... |
Ben ik ff blij dat Tom meerijdt 8).
Die tijd veranderd alleen als je in een file komt :evil:. Maar wij proberen om 6 uur te gaan rijden, dus dat word een uurtje of 7 :roll:. En als het dan goed is komen we daar op tijd aan, dus hebbe we ff om de tent op te zette, en de doggies ff te laten racen :rock_3. Groette Martine. |
Quote:
Maare we komen je wel geestelijk steunen :mrgreen:. Groette Martine. |
Onze "TOM'' kent geen Pozna :rock_3 Maar we komen wel een eind met Tom. Wil ook de tent opzetten en even rondlopen met Yara. Hopen dat er geen file's staan naar Pozna. Het zal meevallen, want er staan maar 7 honden vanuit Nederland op de lijst :stupido
|
Quote:
Groette Martine. |
De allerkleinste dorpjes geeft ie niet, maar de rest wel. We vinden het echt wel en vanaf een flinke afstand zal je kunnen horen waar Pozna ligt
:wolf:wolf:wolf:wolf:wolf:wolf:wolf:wolf:wolf:wolf :wolf:wolf:wolf |
Het was een superweekend en ik heb onzettend gelachen.
Shadow heeft het ook prima naar zijn zin gehad.... vooral met die witte bak met kiponderdelen.. :twisted: Volgend jaar gaan we zeker weer!... |
Ps.. is iedereen weer veilig thuis aangekomen?
|
Quote:
Elise ??????? En wij zijn snel en veilig thuis gekomen :rock_3. |
En ook wij hebbe een fantastisch weekend gehad 8).
En zijn er natuurlijk volgend jaar ook weer :rock_3. Groette Martine. |
All times are GMT +2. The time now is 08:36. |