![]() |
Quote:
- De rasvereniging al bijna 10 jaar bestaat :rock_3. - Maar de TSW in het jaar 2009 eindelijk op de site van de RvB word vermeld als zijnde een van de werkhondenrassen 8). - En dan zijn er mensen die over een extra S gaan jammeren :shock:. - IHIHIHIHIHIHIHIHIH beter een extra S dan gewoon helemaal nix hé :rock_3 ??? |
- Er dit weekend een TsW meeting was met een contest in Duitsland
- De contest bestond uit 7 km hardlopen, zwemmen, diverse opdrachten doen en abseilen met de hond - Martine daar aan deel nam met Nomad - Het leuk zou zijn als zij daar een verslagje over schrijft op het forum :rock_3 - Ik stik benieuwd ben naar foto's en filmpjes van dat evenement! :lol: |
- WIJ EEN KEIGOEDWEEKEND HEBBEN GEHAD :happy8) ;-).
|
- M'n JONGHE weer zo knap gespeurd heeft 8).
|
Sky vandaag absoluut geen zin had in de les,
en dus maar gezellig met een American indian dog het veld heeft afgebroken:rock_3 Gr Tatiana |
- Ik iedereen -of je nu thuis blijft of weg gaat- een FIJNE VAKANTIE wens;
http://img521.imageshack.us/img521/1233/nieuwemap.jpg |
:happy:happy:happy:happy:happy:happy
-YES, Vakanssssssssssss!!!! :happy:happy:happy:happy:happy:happy |
- We vandaag hebben gespeurd.
- We vandaag een nieuwkomer in het vak hadden 8). - Dit zeker een talent is :rock_3. - Ik het erg gezellig vond ;-). |
- We vandaag strakke akties t.b.v. het waterwerk gingen trainen :rock_3.
- Dit echt hele strakke akties werden :stupid. - En de akties nog strakker werden :stupid. - En de akties nog strakker dan strak werden :stupid. - En we eindigden achter een andere boot die zo vriendelijk was ons een sleepie te geven :rolleyes: :Eyecrazy :roflmao. - Maar er toch daarna nog een strakke aktie was die wel zo :thumbs ging. - Dat ik toch echt wel trots op me Jonghe was ;-). - Tsja en moet bekennen, dat ik dat toch ook op dat andere doggie was :rock_3. Groette Martine. |
- ik gisteren o.a. een spoedcursus varen zou krijgen
- dat de doggy's springen uit een rubberboot zouden oefenen - ik wel de boot meenam, maar de pomp vergat :evil: - Martine nog wel iets anders drijvends had, wat we zouden proberen - we in de gewone boot aan boord gingen bij een bushalte op een drukke verkeersweg - het aantrekken van boerkini's daar niet zo'n optie was:rock_3 - we in ons gewone kloffie met alle waterwerkspul en tassen met boerkini's en de doggy's aan boord gingen - de motor van de boot om de paar honderd meter afsloeg - we op weg waren naar een geschikte waterwerk plek een paar km verder op - de motor het totaal begaf toen we midden op een brede vaart lagen:cry: - het door doggy's naar de kant laten slepen geen optie was (omdat het er daar uitgaan met riet, steile kant en hekken niet mogelijk was) - we toen voor een bijzondere voorstelling gezorgd hebben, door op een wiebelend bootje midden op het water onze boerkini's aan te trekken:puppy_dog_eyes - we gelukkig net aangekleed waren toen er een boot aankwam:) - die mensen super aardig waren, maar wel hun ogen uitkeken naar onze bijzondere outfit (boerkini met reddingsvest midden om een vaart) - we gelukkig een sleepie trug naar de haven kregen :rock_3 http://www.ursidaestee.wolfdog.org/v...%20sleepie.jpg - we daarna de auto maar weer gepakt hebben en naar een andere locatie gereden zijn - Martine daar een bijzonder drijfsel met een dekentje creëerde http://www.ursidaestee.wolfdog.org/v...20drijfsel.jpg - we daar strakke acties met de doggy’s mee uitgevoerd hebben http://www.ursidaestee.wolfdog.org/v...el%20actie.jpg - de doggy’s daarna nog een demo a-synchroon wandelen weggaven http://www.ursidaestee.wolfdog.org/v...20wandelen.jpg |
- Dat sommige mensen niet lang genoeg op hun vingers kunnen zitten :x.
|
Quote:
|
- het vorige commentaar kul is :roflmao :stupid
- sommige mensen dan niet snappen dat een van die twee doggies dan waarschijnlijk niet luisterde! :twisted: :mdrmed |
Quote:
|
-dit weer super lachwekkende bijdrages zijn
-ik hier graag nog een paar van lees:p |
- mijn pc gecrashd is
- ik nu alles kwijt ben - ik hier heel boos van wordt - ik geen back-up had gemaakt - een week computer-loos was - ik nu een nieuwe 'harde schijf' heb - dus sinds een uurtje weer op de PC kan - ik daar heel blij van wordt:happy - ik iedereen een FIJN WEEKEND WENS !! ;-) |
- We morgenmiddag de duinen in gaan :happy.
- Dit weer de eerste keer is na de zomerstop voor loslopende doggies 8). - Wij hier natuurlijk heel veel zin in hebben ;). Groette Martine. |
In de duinen HOEI
- We zeker windkracht 8 hadden.
- we een douche kregen, maar daarna gelukkig een zandstraling:shake. - Het duingebied zwart was van de brand:heul:heul. - Bob omwaaide. - Ik ook :stupido(lijkt weer op de hond). |
- Het zand nog achter me keizen en in me oren zit :evil:.
- We hebben geschuild achter een hoge duin vanwege een stortbui die horizontaal naar beneden viel :shock:. - En je dan doggies hebt die de grond onder je voeten weggraven :evil:. - Je dan ook nog eens zand onder je shirt heb zitten :evil:. - En een schoot vol zand :evil:. - Je pet afwaait en Bob er mee van door gaat :evil:. - Die pet dan weer terug krijgt vol met zand :evil:. - De zandstraling gewoon zeer deed :heul - Je je dan toch begint af te vragen waar de f*ck je mee bezig bent :?. = - Voor het eindresultaat 8) = Op de bank hangen met je laptop op schoot en daar boven nog eens je doggie die ook half op schoot moet slapen :love. |
Quote:
-je na het lezen van het bovenstaande toch begint of te vragen waar die girzzzpowerrrr gebleven is.. hahahahaha :twisted: |
- Weggestraald door zand :evil:.
|
- M'n Jonghe weer zo :thumbs gespeurd heeft 8).
|
Bij de tijd
:chaosMartine had een klokkie om????:D
- Bob niet van regen houdt. - Er een berg zand in huis ligt uit de duinen. |
Jepzzzzz ik was bij de tijd :rock_3.
|
wist u dat....
- onze Shyva al weer 3 weken loops is
- dat haar puppy’s pas ruim 6 maanden zijn - ze dus niet gedekt mag worden - dat Shyva met haar kont naar de gaas gaat staan - dat onze reu Torak dus helemaal gek wordt - hij niet opgewassen is tegen zulke ‘vrouwelijke charmes’ - ze daarom apart moeten zitten - dat hij het dan op een joelen zet - en dat Shyva en Kaylee dan net zo hard mee huilen - de hele buurt daar dan van mee kan genieten - ik blij zal zijn als dit allemaal weer over is - ik benieuwd ben hoelang dit duurt - ik jullie allemaal een fijn weekend wens !! |
-Tsja, maar weer eens nutteloos gelul ;).
-Wat toch beter is als helemaal geen gelul ;). -Hier de laatste tijd op het forum wel errug weinig gebeurt :(. -Euhhhhhh, Nomad op een speurveld heeft moeten speuren waar wel 21 zwanen op zaten :shock: :shock:. -Die niet weg gingen :evil:, en ondanks mijn :cussing :cussing lekker bleven zitten :evil:. -M´n jonghe heel erg veel van zwanemietjes houdt :ffod :oops:. -Maar na een uehhh ik waarschuw u, hij erg netjes tussen de wandelende zwaantjes heeft gespeurd :klatsch. -En dat ik dat toch wel erg knap vind van hem :) dat hij na het continu overlopen van de zwanen toch nog het spoor kon vinden :). -Ika van de week achter een kat aan ging :evil:. -Nomad op dit moment stond te po#phe :oops:. -Maar ik op dat moment ook heel hard een :evil: hier tegen Ika zei. -Nomad helemaal zoiets had :shock:, vanne ik doe toch nix :?. -Maar ik knijp wel af :evil: en kom wel hoorrrrrrrrr :?. -Ik helemaal medelijden met me jonghe kreeg :( :oops:. -Ik hem toen maar een xtra knuf heb gegeven ;-). Groette Martine. |
FF geleasd van het hondenforum :twisted:.
-Maar wist u dat, Gehoorzaamheidscursus gezien door hondse (vooral die TSJECHE :twisted:) ogen . ================================================= Als de baas je niet meeneemt naar een gehoorzaamheidscursus,doe er dan iets aan! Wees bijvoorbeeld zó ongehoorzaam dat hij er vanzelf naartoe gaat. Als je niet op een gehoorzaamheidscursus bent geweest heb je niet geleefd. Je ontmoet er meiden en jongens en het is hartstikke leuk 8). Je baas komt er om te leren hoe hij met je moet omgaan. Het eerste wat je baas leert is dat als je weg rent het er niet toe doet wát je doet als je uiteindelijk maar terug komt en netjes bij hem gaat zitten. Je wordt niet gestraft,want als je wél gestraft wordt kom je de volgende keer niet. Snappie??????? Ga altijd pas terug naar de baas als je zelf klaar bent. Ga naast hem zitten,kijk hem onschuldig aan en zie hoe zijn bloeddruk is gestegen. De oefeningen zoals je baas ze denkt ze te moeten doen worden je dood maar met wat eigen variatie erin kun je eindeloos spelen en je eigen puntjes scoren. 1)Volgen aan de lijn. =================== Is nogal onderdrukkend.Laat je hoofd hangen en loop zo traag als je kunt.En dan spring je zonder waarschuwing vooruit met alle kracht die je in je hebt. En als de baas dan voorover valt heb je 25 punten gescoord!!! 2)Los volgen. ============= Iedereen rent weg,dus jij ook. Ren vooral goed hard zodat je niet gepakt kunt worden.Buiten roept de natuur dus heb je een rotsvast alibi en je baas ziet eruit als iemand die vergeten is op te letten toen de les begon. Ga pas als je zin hebt terug naar de baas,ga met uitgemeten precisie naast hem zitten en lach vriendelijk naar hem. Voor elke minuut in vrijheid scoor je 5 punten. 3)Komen op bevel. =============== Je baas loopt weg.Laat hem gaan,maar als hij zich omdraait en je roept doe je net of je stokdoof bent of je laat gewoon zien hoe goed je kunt blijven. Kijk ALLE kanten op BEHALVE de zijne.En dan,als je iets interessants ziet,ga je er opaf en onderzoekt het minitieus. Ga dan wanneer het je uitkomt terug naar de baas,maar het liefst HUILEND EN MET JE OREN IN JE NEK. Dat overtuigt de andere bazen ervan dat de jouwe een stiekeme hondenbeul is en hij verliest meteen zijn gezicht in de groep.Ga in geen geval vóór hem zitten omdat je dan toch om hem heen moet. Ga er van uit dat je meteen aan de voet moet en kijk onverschillig.Als de baas zijn stem kwijt is scoor je 25 punten! 4)Apporteren. ============= Kijk hoe je baas een houten apporteerblok weg gooit met gepaste interesse.Haal het NIET........want dan gooit ie het nog een keer weg en als hij dat blok hout dan zo graag wil hebben gaat ie het zelf maar halen. Zo help je hem trainen geen dingen weg te gooien die hij zelf blijkbaar graag wil hebben. Variatie:ga er enthousiast op af en inspecteer het. Lach naar hem en ga terug zonder dat ding.Dit maakt hem nog bozer.Herhaal dit zo vaak als je wilt.Elke keer dat je baas het ding apporteert scoor je 5 punten. 5)Zit. ======= Ga in geen geval echt zitten.Ze trainen namelijk altijd op natte grond en standje Dobermann is dan goed genoeg.Je mag 5 cm boven de grond blijven hangen;vanuit deze positie kun je nl het snelste weg sprinten. 5 Punten voor elke succesvolle hurkzit! 6)Liggen. ============ Je wordt hier geacht te gaan liggen. Met enige oefening kun je meters op je buik schuiven om andere honden te bereiken en als ze opstaan kruip je weer terug. Als je 5 minuten uit het zicht van de baas kunt rommelen scoor je 30!! punten. Conclusie ========= Doe soms zonder waarschuwing vooraf een oefening helemaal perfect. Zo gaat de baas denken dat de hiervoor beschreven fouten aan hem te wijten waren en je week na week meenemen naar de les :twisted:! Groette Martine. |
Oh................dus daaaar heeft ie het van...............lekker........:?
|
-Yara vanmiddag ondeugend was
-ze dat anders nóóóóóóóit is ;-) -ik argwaan kreeg toen ik om het hoekje van de keukenkast keek -ze daar bleef en ik alleen haar staart kon zien -ik toen aan het stofzuigen was -zij toen dacht dat ze toe kon slaan -ze dat goed gedacht heeft -dat ik haar daarna betrapte met een lege boterletter doos -ze net het laatste stukje had doorgeslikt -het nog 2/3 letter M was -ze vanavond niets te eten krijgt :evil: -het erop lijkt dat ze buikpijn heeft -ze nu plantjes eet in de tuin -dat wel is toegstaan -snoeien groeien doet :lol: |
-ik vannacht niet buiten liep
-dat Yara geen diarree kreeg van de boterletter -ze vanmorgen toch wel misselijk was -dat het daarbij is gebleven -Yara nu net gewoon weer pens heeft gegeten :lol: |
:sooo_hapy:sooo_hapy:sooo_hapy:sooo_hapy:sooo_hapy YESSSSSSSSSS !!! VAKANSSSSSSSS !!! 8) En vrijdag richting de bergen om te skieën !!! 8) :sooo_hapy:sooo_hapy:sooo_hapy:sooo_hapy:sooo_hapy |
Wit u dat:
- Martine al lang terug is van vakantie :rock_3 - Nomad in de prijzen is gevallen :tard - Ik al een foto van de beker heb :sweetCyberM - Ik deze hier (nog) niet durf te plaatsen (omdat ik morgen anders waarschijnlijk gelyncht wordt!) - Martine dit verhaal zelf mag afmaken :rock_3 :lol: |
- Ik Martine hartelijk wil feliciteren met Nomad :cool3
- Ik me afvraag waar die foto dan blijft! :rock_3 - Ik zou willen dat de tijd wat sneller gaat nu. - Vind het spannend want mijn Loen (swh) heeft gedekt en wordt hopelijk binnenkort vader. - Het (swh) teefje Sumsi rond 12 Maart een echo krijgt. - Bachata even fijntjes aan Loen heeft laten weten dat ze toch echt een Tsjechen teef is en niet gediend van de hormonen van meneer :evil: - Dat begreep hij heel goed,ze spreekt dan ook duidelijke taal :rock_3 - Ze dus ook gewoon weer maatjes zijn en tegen elkaar aan liggen en slapen ;) |
Quote:
-Ik in de toekomst wel 3 x nadenk voordat ik Mijke een foto doorstuur van een spuuglelijke bling bling beker :evil:. -Die ons de 2e plaats gaf omdat er maar 3 deelnemers waren bij de IPO1 honden :roll:. -Waarvan er 1 zichzelf heeft teruggetrokken :roll:. -Ik hoop dat Mijke met deze -Wist u dat, genoegen neemt ;). -@Wilma -Thanks en ik zal duimen voor puppekinders van Loen ;-). |
-Het vandaag wel erg mooi weer is geweest :happy.
|
- Het weer zover is :roll:.
Quote:
- Een koe in de berm lag te slapen :shock:. - Nomad dit wel erg aangenaam vond :ffod. - Hij het niet met me eens was :? dat hij niet van de straat mag eten :roll:. - Hij toen maar genoegen nam met minimaal 33 x liggen rollen in de koeiepies en phoep :blah. - Hij nog nooit in 1 wandeling zo vaak heeft liggen rollen :shock:. - Hij gelukkig ff verderop zelf ging zwemmen 8). |
- Ik ff aan het checke ben of ik überhaupt nog wel op WD mag reageren :roll:.
- Ik vanmiddag op het topic van Korben heb gereageerd maar het niet zichtbaar word :?. |
- :shock: Dit word wel zichtbaar :?
- BIZARRRRRRRRRRRRRR :rolleyes:. |
- Royal Canin ook een fotowedstrijd heeft
- wanneer je gekozen wordt, je in de kalender van 2011 komt - jullie mee kunnen stemmen - ik een foto heb ingediend - je daarop kan stemmen via: http://www.royalcanin.nl/kalender2011/foto?id=16994 - ik jullie daar alvast voor bedank! |
- ik mijn best voor je heb gedaan :rock_3
|
Quote:
- je nog geen gele kaart hebt en je nog steeds mag reageren - het soms alleen even duurt voor een reactie zichtbaar is:lol: |
(weer ff checke of ie er nu wel op komt ;-))
- Ik geen "wist u dat heb" !!! - Maar een "weet u dat" :rock_3 ???? - Hoe schoon is de zaak "Geduld" ??? (Hij doet het 8). En de tijd dat Mijke der "POST" (die van hier boven) zichtbaar word is 14:54 hoe schoon moet het zijn :roll: ???) |
- ik niet van vieze zaakjes hou..
- maar ook niet van schone... - ik eigenlijk helemaal niet van zaakjes hou.. - dit voor mij een uitgemaakte zaak is. |
-ik dit topic even gebruik
-er weer veel spam zichtbaar is op WD :evil: -een boekentip heb voor liefhebbers -de titel "de wolvenman" is -hij niet voor niets zo heet :shock: -het verhaal van Shaun Ellis erg boeiend is -het boek bijna 300 bladzijden heeft -ik nu weer graag verder ga met lezen ;-) |
-Martine "het" voor elkaar heeft met Nomad
-dat "het" vandaag is gebeurd -dat ik het een GEWELDIGE prestatie vind van het team Nomad-Martine :klatsch -dat ze natuurlijk weer veel te bescheiden is om het te vertellen :rock_3 |
Wij zijn zoooooooooooooo trots op Martine en Nomad
|
- Ik u beide bedank ;-).
- Het echt kicke is :grins. - En http://www.youtube.com/watch?v=Av-YkKNJibQ - Ik hier later op terug kom :rock_3. - Ik nu toch eerst met de doggies op straat ga :biggrina. |
Quote:
|
- Ik u allen alvast een Prettig Weekend wens :rock_3.
:happy :happy :happy - Ik Barry dit weekend heel veel sterkte wens :cool:. Groette Martine. |
-ik iedereen veel plezier wens in Pozna
-wij er dit jaar niet bij zullen zijn -we een andere richting opgaan |
- ik iedereen die naar Pozna gaat heel veel plezier toewens.. ;)
- Ik hoop dat Mijke een keertje geen pech zal hebben. :twisted: |
Quote:
- dit erg nl erg geholpen heeft met mn herkansing naar Griekenland:lol: - ik snorkel meeneem, zodat ik met dit weer ook onder water mn tent kan terug vinden - we deze keer extra dekens bij ons hebben om de nachten door te komen - we nu zelfs gewaarschuwd werden voor erg koude nachten - veel kampeerders van vorige jaren nu met sleurhut gaan - Zelfs Martine nu verplicht langzaam moet rijden vanwege zo'n sleurhut:rock_3 - wij als "die-hards" met kleine tentjes gaan - er mensen besloten hebben niet meer te gaan, na de waarschuwing voor de vele aanwezige muggen - onze pleegdochter vandaag jarig is - wij haar verjaardag ondanks de poolse muggen, water en kou daar met veel nederlandse taart gaan vieren! :) |
- Ik hier zelden iets post
- Ik dit weekend met Ikela heb deelgenomen aan de dogtrekking trail in Belgie - Ikela het super heeft gedaan - We 50 km aflegden op 2 dagen - we gemiddeld 4.6/u gehaald hebben - Martine en Elycos er ook waren - Ikela nu lekker ligt te slapen :p |
-ik dit een hele prestatie vind
-het hopelijk beter weer in België was als in Nederland.....:roll: |
- Wist u dat Barry een TSW heeft ??
- Deze vanmiddag voor Saarloos is aangezien :evil_lol. - Dit je toch te denken zet ;-). |
Quote:
- ik sterk het gevoel heb dat er met stambomen gecopy/paste is... :evil: - ze me zelfs uitnodigde op deel te nemen aan de clubmatch van de AVLS :roll: |
- Moet je ff kijken of ze ook die keurmeester uit Luxemburg hebben ;-).
- Krijg je zo en zo een Uitmuntend :twisted: !!!! |
Quote:
|
Quote:
|
- Zie ik je dan weer hier om een uurtje of 9 met een antwoord :lol: ??
|
Quote:
- Nee, ik heb ook niks te vertellen ;-). |
|
Lijkt me ideaal zo'n klein frummel die het ook daadwerkelijk doet. Kun je lekker in de kleine gaten stoppen waar de grotere herders niet in kunnen, serieus een aanwinst dus :)
|
-dat Martine weer veel te bescheiden is
-dat ze de eerste is in Nederland die dit heeft "geflikt" met Nomad -dat ze heeft bewezen dat het wel degelijk kan met een Tsjech -ik haar vanaf het forum nogmaals VAN HARTE feliciteer met dit enorme resultaat!!!!!!:Rose |
Quote:
- ik benieuwd ben wat ze nu weer "geflikt" heeft??? :twisted: Gr, Barry |
Quote:
-ik het dan maar zal vertellen :rock_3 -Martine en Nomad samen SPH2 hebben behaald |
- Dat natuurlijk helemaal geweldig is.
- Ik dit superkoppel van harte feliciteer... ;) - dit waarschijnlijk wat meer effort heeft gekost dan je teef een paar puppy's te laten werpen. - Maar ik desondanks Patrick ook van harte feliciteer met de geboorte van zijn nestje.. ;-) - Er ook een nestje in NL is geboren eergisteren: zie "link" |
hihi Thanks.
Laterrrrrrrrr, kom ik hier op terug ;). |
- Ik hoop, dat dit http://www.wolfdog.org/forum/showthr...39256&langid=5 de goedkeuring van Mijke en Elise verdiend ;).
|
- Het op WD wel erg stil is :(.
- Dus maar weer eens slap gel*l, beter dan geheel geen gel*l :). - Druk druk druk op het werk, dus dan word het laat laat laat voor de doggies !!! Veel te laat, maar gelukkig nog niet zo laat dat Nomad het kleed uit zijn mand heeft gesloopt ;). Dus ik was helemaal gelukkig dat het me geen kleedje heeft gekost dus meteen de doggies in de auto en richting Pannepad. Ohw en daar was het zo als de hele week al erg koud en het sneeuwde ook nog dus erg mooi winterweer, muts op sjaal om en lekker relaxt lopen met de doggies 8). Halverwege het pannepad bij het bruggetje loopt Nomad echt heel erg patserig richting weiland en ik zie daar een zwaan erg moeilijk doen kon niet op zijn poten staan en als ie dat probeerde viel ie om de winter is nu al voor sommige vogels te streng :cry:. Een brul naar Nomad dat ie niks mag doen want die kon hem zo door het hek heen trekken wat ie gelukkig niet deed. Dus ik klim over het damhek en zeg tegen de doggies daar te blijven. Kom ik daar bij die zwaan aan die was niet van plan om ook maar enigzins hier aan mee te werken met open bek happen en blazen naar me en proberen te slaan met zijn vleugels dus ik ging wel ff een stappie terug. Nou ben ik nooit een held geweest wat Zwanen betreft en heb er altijd wel heilig respect voor gehad. Maar door ervaring van nog niet zo heel errug lang geleden :saint is dit respect toch wel iets verandert heb er nog steeds respect voor, maar het is niet heilig meer ;). Dus riem om zijn nek, nek richting grond en de zwaan in het geheel opgetild met de gedachte richting auto en dan in de auto naar Bonte Piet waar ie dan op krachten word gebracht en weer los word gelaten zodra dat mogelijk is :fingers1. hihi tsja dan sta je daar in het weiland met een spartelende Zwaan in je armen en je honden en een hek waar je dan weer overheen moet klimmen, tsja zover had ik nog niet na gedacht ik had alleen maar zoiets Mr Zwaan kunnen we hier niet laten liggen. Want stupid me, komt daar dagelijks en dan dagelijks tegen een dooie zwaan aankijken met de gedachte die had ik een kans kunnen geven maar heb het niet gedaan :bigcry2. Pfffff en Mr Zwaan maar spartelen en als je daar zo staat te bedenken wat je nu gaat doen #$%^&* dan is Mr Zwaan toch wel f*cking heavy :bomb!!! Ok kiezen op elkaar en over het damhek heen klimmen hiihih nou doen we dat regelmatig met speuren maar heb dat nog nooit gedaan met een spartelende zwaan in me handen en doggies aan de andere kant van het hek :roll:. ihihhihi vandaag wel, en moet zeggen het klimmen ging geheel probleemloos enige probleem was dat Meneer Zwaan nog meer ging worstelen omdat de honden nu wel erg dichtbij kwamen want die stonden achter het hekje te wachten op Mr Zwaan :ffod. Tegen de doggies zeggen nee dat mag niet en Mr Zwaan nog steviger vasthouden. Tsja en dan sta je op het bruggetje met een Zwaan in je armen en 2 honden die er wel ff aan willen ruiken wat dan niet mag en een zwaan die blazend met open bek op een heel errug lange nek op me honden af gaat :shock:. Tsja dan heb je aan 2 handen echt te kort :confused:. En ohw $%^& wat was die zwaan zzzzzzzzzwaar !!! Ach en van af het bruggetje naar de auto is maar 2 kilometer lopen hihihi. En dat met een zwaan die zo heel langzaam door z'n gespartel en geworstel uit me handen gleed en weer opnieuw vastgepakt moest worden of het gewicht van de ene arm naar de andere moest verdeeld worden want #$%^& wat was ie zwaar. Want dit x had ik geen step waar ik het gewicht op kon hangen :oops: en heb het allemaal zelf moeten tillen en ik denk dat Mr Zwaan bij het bruggetje nog een kilootje of 10 woog maar onderweg steeds zwaarder werd :?. En dat met 2 doggies die je zo nu en dan weer weg moest sturen of een open bek uit de richting van me hond moest halen omdat ie met zijn lange nek zo uit het niets richting me doggie ging. Maar met een heleboel gestuntel en gesjouw zijn we bij de auto aangekomen :grosscool. Zwaan op de grond sleutels uit je jas pakken en met een hand de zwaan in bedwang houden en doggies bij zwaan weg houden wat toch wel moeilijker werd want die stond bij de auto en die is van hun, dus Ika af gegooid en Nomad in zijn hok en zwaan in Ika der hok en Ika op de voorstoel. PFFFFFFFFt :shake. Richting Bonte Piet auto rijden met een paar armen waar totaal geen kracht meer inzit :roll:. Maar Mr Zwaan zit nu veilig en warm bij Bonte Piet ;-) en ik hoop zo :ail:ail:ail:ail:ail:ail dat ie het gaat halen !!! Groette Martine. Ps;Volgens mij zag ik bij Mr Zwaan een litteken op zijn flipper :saint. |
zo dat is tenminste een stoer verhaal :) wat een brave hondjes heb je toch, die verdienen vanavond een biefstukje en neem er zelf ook maar 1 ;)
|
HELD! :thumbs
|
nou zeg......
Ga ik éééééééééééééén keer niet mee en dan dit:roll:
|
Goede actie zeg!!!!! Nog spierpijn??
|
Wisten jullie dat Bardolf van 't Aelse Sluske nu als roepnaam Tygo heeft?
Hij daar als hij zin heeft naar luistert? Hij gisteren het wak in was gelopen achter de eenden aan? Dat hij het heerlijk naar zijn zin heeft in de sneeuw en bij ons gezin in huis? Dat hij een lekkere sul is? Dat hij de bench deur naar binnen toe open doet? Dat hij liever zijn matras sloopt dan er op slaapt? Dat hij gek is op de kinderen en de kinderen op hem? Dat hij zich al helemaal thuis voelt bij ons? Dat hij ook op een cadeautje van de Sint rekent? Groetjes en een fijne Sinterklaas Cindy |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Dan ga je toch contacten leggen buiten de mensenwereld..... zoals met zwanen enzo... *lol*... Voor jou hoop ik dat Nicole daarom snel weer een keer meewandelt.... ;) Anders kom je zodadelijk nog thuis met een zielig klein kaboutertje... :twisted: En daar heeft je ega vast geen zin in.. ;) |
Jepz right :look2, en dan over mij zeggen dat ik :stupidben.
Ik heb nog nooit een zielig klein kaboutertje gezien als ik de honden uit laat :roll:. Die is er alleen als ik in de tuin bezig ben, maar die is gehelemaal niet zielig :mrgreen:. |
Quote:
|
Je 'vogelt' wat af he Martine!!
Zijn het geen papegaaien, dan zijn het wel zwanen.... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
- Ik vanochtend spijt had dat ik had afgesproken :heul voor de Hoofdpijnwandeling van 2011 :roll:.
Geen sneeuw, geen zon :( wel regen, modder en hoofdpijn :gmorning !!! En evengoed 11 uur op nieuwjaarsdag op het Pannepad :stupid!!! Honden tot aan de puntjes van hun oren onder de modder :evil:. Me jas en broek kan ik recht op in de hoek weg zetten zo een bagger zit erop :evil:. Maar het was weer erg gezellie :grosscool en me doggie ligt weer KO :jumpie !!! Groette Martine. |
hihihi :) Ik was er weer vandaag!!!! 1 januari 2011
|
Quote:
|
Quote:
Je zou het bijna niet geloven :twisted:. Maar we zijn vanmiddag heeeel ver het grote bos in gelopen en zoals altijd waren we verdwaald :roll:. Maar en dat ondanks Nicole mee was, zagen we daar in het diepe bos een kabouter met een blauwe puntmuts :biggrina. Groette Martine. |
Die kabouter was waarschijnlijk kleurenblind... anders had ie wel een rooie puntmuts gehad.. ;)
|
Ik denk eerder blauw van de kou offe blauw van de drank :twisted:.
Ohw of misschien was het wel Oom Agent :rock_3. |
- hihi met een heeeele grote omweg toch nog het kaboutertje met de blauwe puntmuts van me phone af gekregen :lol:.
http://i219.photobucket.com/albums/c...beelding10.jpg |
- Hai Bopper ;),
Van Harte Gefeliciteerd :smileyb!!! En dat je nog heeeeeeel veeeeeel jaren die krul houdt :twisted: !!! Groette Martine, Nomad en Ika ;-). |
:cake Dank je wel!!! WUF:evil_lol
|
|
- Ik denk dat we vandaag een primeur in NL hadden :).
- 4 TSW's :rock_3 en alle 4 hebben ze gespeurd :biggrina. - Het erg gezellie was ;-). Groette Martine. |
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 09:56. |