![]() |
Quote:
Dan ga je toch contacten leggen buiten de mensenwereld..... zoals met zwanen enzo... *lol*... Voor jou hoop ik dat Nicole daarom snel weer een keer meewandelt.... ;) Anders kom je zodadelijk nog thuis met een zielig klein kaboutertje... :twisted: En daar heeft je ega vast geen zin in.. ;) |
Jepz right :look2, en dan over mij zeggen dat ik :stupidben.
Ik heb nog nooit een zielig klein kaboutertje gezien als ik de honden uit laat :roll:. Die is er alleen als ik in de tuin bezig ben, maar die is gehelemaal niet zielig :mrgreen:. |
Quote:
|
Je 'vogelt' wat af he Martine!!
Zijn het geen papegaaien, dan zijn het wel zwanen.... |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
- Ik vanochtend spijt had dat ik had afgesproken :heul voor de Hoofdpijnwandeling van 2011 :roll:.
Geen sneeuw, geen zon :( wel regen, modder en hoofdpijn :gmorning !!! En evengoed 11 uur op nieuwjaarsdag op het Pannepad :stupid!!! Honden tot aan de puntjes van hun oren onder de modder :evil:. Me jas en broek kan ik recht op in de hoek weg zetten zo een bagger zit erop :evil:. Maar het was weer erg gezellie :grosscool en me doggie ligt weer KO :jumpie !!! Groette Martine. |
hihihi :) Ik was er weer vandaag!!!! 1 januari 2011
|
Quote:
|
Quote:
Je zou het bijna niet geloven :twisted:. Maar we zijn vanmiddag heeeel ver het grote bos in gelopen en zoals altijd waren we verdwaald :roll:. Maar en dat ondanks Nicole mee was, zagen we daar in het diepe bos een kabouter met een blauwe puntmuts :biggrina. Groette Martine. |
Die kabouter was waarschijnlijk kleurenblind... anders had ie wel een rooie puntmuts gehad.. ;)
|
Ik denk eerder blauw van de kou offe blauw van de drank :twisted:.
Ohw of misschien was het wel Oom Agent :rock_3. |
- hihi met een heeeele grote omweg toch nog het kaboutertje met de blauwe puntmuts van me phone af gekregen :lol:.
http://i219.photobucket.com/albums/c...beelding10.jpg |
- Hai Bopper ;),
Van Harte Gefeliciteerd :smileyb!!! En dat je nog heeeeeeel veeeeeel jaren die krul houdt :twisted: !!! Groette Martine, Nomad en Ika ;-). |
:cake Dank je wel!!! WUF:evil_lol
|
|
- Ik denk dat we vandaag een primeur in NL hadden :).
- 4 TSW's :rock_3 en alle 4 hebben ze gespeurd :biggrina. - Het erg gezellie was ;-). Groette Martine. |
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 08:11. |