![]() |
Helaas gaat het voor mij ook niet door, het wil maar niet lukken :-(
Maar wel heel veel plezier morgen, ik lees het wel weer hoe leuk het was. Gr Ron |
Hoi Wolfdoggers,
We waren er weer bij ...ik en m'n shadje. En we konden ons tot een select groepje DIE HARDS rekenen die weer, wind en een lange afstand autorijden trotseerde om mee te wandelen. :cheesy: Het was een erg leuke wandeling ondanks het beetje regen dat we hebben gehad. Shadow heeft het 2 maal aan de stok gehad met Tuff en toen vond ie het wel weer Enuff... :mrgreen: Na het wandelen natuurlijk een warme chocomel met slagroom gedronken om weer op te warmen. Al met al een goed begin van de dag. Voor foto's klik op de volgende link: http://www.mijnalbum.nl/Album=W333HR8F Groeten, Barry |
Hoi Barry,
Toch leuk zo'n foto. Kan ik aan de eigenaars van Dino sturen (als dat mag?). Een zwart schaap tussen al die bruin/wolfgrijze! Zelf heb ik dit keer geen foto's i.v.m. regen, zandhanden en twee honden aan de lijn. Groetjes, :wink: Jolanda |
Hallo :D
Zo zie je maar; minder zielen kan ook veel vreugde opleveren! :thumbs Respect voor jullie DIE-HARDS! :klatsch Groetjes, Patty |
Leuke foto's :wink: En respect voor de die hards :klatsch
|
All times are GMT +2. The time now is 23:00. |