![]() |
Quote:
- je nog geen gele kaart hebt en je nog steeds mag reageren - het soms alleen even duurt voor een reactie zichtbaar is:lol: |
(weer ff checke of ie er nu wel op komt ;-))
- Ik geen "wist u dat heb" !!! - Maar een "weet u dat" :rock_3 ???? - Hoe schoon is de zaak "Geduld" ??? (Hij doet het 8). En de tijd dat Mijke der "POST" (die van hier boven) zichtbaar word is 14:54 hoe schoon moet het zijn :roll: ???) |
- ik niet van vieze zaakjes hou..
- maar ook niet van schone... - ik eigenlijk helemaal niet van zaakjes hou.. - dit voor mij een uitgemaakte zaak is. |
-ik dit topic even gebruik
-er weer veel spam zichtbaar is op WD :evil: -een boekentip heb voor liefhebbers -de titel "de wolvenman" is -hij niet voor niets zo heet :shock: -het verhaal van Shaun Ellis erg boeiend is -het boek bijna 300 bladzijden heeft -ik nu weer graag verder ga met lezen ;-) |
-Martine "het" voor elkaar heeft met Nomad
-dat "het" vandaag is gebeurd -dat ik het een GEWELDIGE prestatie vind van het team Nomad-Martine :klatsch -dat ze natuurlijk weer veel te bescheiden is om het te vertellen :rock_3 |
Wij zijn zoooooooooooooo trots op Martine en Nomad
|
- Ik u beide bedank ;-).
- Het echt kicke is :grins. - En http://www.youtube.com/watch?v=Av-YkKNJibQ - Ik hier later op terug kom :rock_3. - Ik nu toch eerst met de doggies op straat ga :biggrina. |
Quote:
|
- Ik u allen alvast een Prettig Weekend wens :rock_3.
:happy :happy :happy - Ik Barry dit weekend heel veel sterkte wens :cool:. Groette Martine. |
-ik iedereen veel plezier wens in Pozna
-wij er dit jaar niet bij zullen zijn -we een andere richting opgaan |
- ik iedereen die naar Pozna gaat heel veel plezier toewens.. ;)
- Ik hoop dat Mijke een keertje geen pech zal hebben. :twisted: |
Quote:
- dit erg nl erg geholpen heeft met mn herkansing naar Griekenland:lol: - ik snorkel meeneem, zodat ik met dit weer ook onder water mn tent kan terug vinden - we deze keer extra dekens bij ons hebben om de nachten door te komen - we nu zelfs gewaarschuwd werden voor erg koude nachten - veel kampeerders van vorige jaren nu met sleurhut gaan - Zelfs Martine nu verplicht langzaam moet rijden vanwege zo'n sleurhut:rock_3 - wij als "die-hards" met kleine tentjes gaan - er mensen besloten hebben niet meer te gaan, na de waarschuwing voor de vele aanwezige muggen - onze pleegdochter vandaag jarig is - wij haar verjaardag ondanks de poolse muggen, water en kou daar met veel nederlandse taart gaan vieren! :) |
- Ik hier zelden iets post
- Ik dit weekend met Ikela heb deelgenomen aan de dogtrekking trail in Belgie - Ikela het super heeft gedaan - We 50 km aflegden op 2 dagen - we gemiddeld 4.6/u gehaald hebben - Martine en Elycos er ook waren - Ikela nu lekker ligt te slapen :p |
-ik dit een hele prestatie vind
-het hopelijk beter weer in België was als in Nederland.....:roll: |
- Wist u dat Barry een TSW heeft ??
- Deze vanmiddag voor Saarloos is aangezien :evil_lol. - Dit je toch te denken zet ;-). |
Quote:
- ik sterk het gevoel heb dat er met stambomen gecopy/paste is... :evil: - ze me zelfs uitnodigde op deel te nemen aan de clubmatch van de AVLS :roll: |
- Moet je ff kijken of ze ook die keurmeester uit Luxemburg hebben ;-).
- Krijg je zo en zo een Uitmuntend :twisted: !!!! |
Quote:
|
Quote:
|
- Zie ik je dan weer hier om een uurtje of 9 met een antwoord :lol: ??
|
All times are GMT +2. The time now is 12:59. |