![]() |
Quote:
|
Komt me zooo bekend voor! Wat zijn ze toch lief he :lol:
Dan mag je vooral niet denken aan wat die tong het laatste halfuur zoal gedaan kan hebben... :| Maar voor de rest: waar we niet van sterven, worden we sterker van ;-) Groetjes, Liesbeth |
Quote:
|
Die tong was erg warm en groot en glad......uwrrrrrrrrrrr:errr
Ik ben er nog van ulllllwg:Eyecrazy En inderdaad wat heeft die van 5 tot 9 uitgespookt...... Alles bevriest nu........Ik weet, Bob is nu de tuin aan het her-decoreren:eviltongue Hij is tuinarchitecht in de wintersferen en de vijver is bevroren maar elke laag ijs haalt hij steeds weer eruit. :twisted::twisted:Dus ik gooi er maar weer een emmer water in voor de salamanders, kikkers en visjes.:motz |
_ Wij de hele middag in het duin hebben lopen zwerven 8).
_ Wij dit met Bob hebben gedaan 8). _ Ik bij thuiskomst werkelijk aangenaam verrast werd door de inhoud van de brievenbus 8). _ Ik de afzender werkelijk Hartstikke Bedank :bussi :thumbs :Rose :tard. _ Ik de kalender werkelijk helemaal Top en HILARISCH vind :roflmao:roflmao:roflmao. _ Ik heb gezegd ik daar zelf noooooit niet zal gaan hangen :rock_3. _ Maar deze kalender echt een ere plaatsje krijgt :biggrina. _ Ik de phone heb geprobeerd maar daar niet degene trof die ik moest hebbe :(. _ Ik nu weg moet :rock_3. _ Maar vanavond zeker aan de PHONE hang :lol:. Groette Martine. Ps;We dit jaar er voor 200% voor gaan, om net zo een super activiteiten funyear te hebben :rock_3 8) :thumbs. |
Wij de hele middag in het duin hebben lopen zwerven 8).
_ Wij dit met Nomad en Ika hebben gedaan 8). - Bob helemaal niet moe is:diablotin.en - Ik dat niet snap na 3,5 uur wandelen in de duinen:rolleyes: - Ik over een uurtje helemaal van de wereld ben:sleeping:sleep :roll: |
- ik thuis kwam en me rotschrok.
- ze vandaag aan ons huisje zijn begonnen. - het naast mijn huidige woning word gebouwd. - we de boel laten onderkelderen. - er nu dus een bomkrater naast mijn huis ligt. :) - hieronder een foto hiervan geplaatst is van 5 min geleden http://www.mijnalbum.nl/Foto-4SJTK4IM.jpg |
- ik me afvraag of je wel zeker weet dat die bouwvakkers dat gedaan hebben
- het anders misschien wel een nieuw militair project is:rock_3 - je nu misschien wel een landingsplek voor Aliens naast je deur hebt:lol: |
- We vandaag op een verjaardagfeesie zijn geweest.
- Ik hier een knappe blauwe plek aan over gehouden heb :evil:. - Ik die nu nog voel :lol:. - Het wel erg gezellig was 8). - Maar gelijktijdig erg slopend :shock:. - Ik bij thuiskomst na het eten meteen K.O. ging :sleep :shock: :lol:. - Ik hoop dat het thuis bij de BIRTHDAYBOY er gezelliger an toe ging :lol:. |
-Bob Dylan vond zijn feestje gewèèèèèèldig:daysmile.
- Bob Dylan heeft getrakteerd op blauwe benen en zere knieën:diablotin - Na vijf uur lopen weten we ik dat Schoorl ver van Camperduin ligt en de zon in de zee verdwijnt:dontknow - We enorm veel lol hebben gehad:laugh2_2 - Ik total loss thuis kwam:sleeping:sleep |
-ik blij zal zijn, als het minder koud gaat worden
-en heel veel andere mensen ook -omdat ze steeds bestolen worden -en dan met ijskoude handen lopen :rock_3 -ik inmiddels al een hele verzameling handschoenen thuis heb -Yara kortgeleden een paar handschoenen had gevonden -ik daar tenminste wat aan heb -ze achter mijn rug om ook steelt :evil: -dat op de markt gebeurde -de vrouw meteen haar handschoenen wilde doneren :lol: -ik dat niet goed vond :twisted: -dat ik nu overweeg om er maar een handeltje in te gaan beginnen 8) |
-M'n JONGHÉ 8), vandaag echt "KEIGOED GESPEURD" heeft.
:happy:happy:happy:happy:happy:happy:happy |
- mijn knappe jongen tot 2 x toe het flybal apparaat goed heeft bediend en de bal gevangen heeft
- mijn knappe man ook een klein stukje gespeurd heeft tot mijn volle tevredenheid (stukje van 20 meter) - mijn knappe man ook nog de 4 sprongetjes van de flybal acher elkaar neemt zonder enige vertwijfeling - de trainster zei dat ... Barry haar eerste tsjech is die geschikt lijkt voor in het flybal team :happy |
Wist u dat:
- ik dacht vandaag wat humorvolle filmpjes te kunnen gaan schieten op een examen :rock_3 - ik van plan was dat misschien wel op you tube te gaan zetten :evil_lol - dit een soort wraak zou zijn op eerder geplaatste sneeuw filmpjes van Martine :blackey - dat dit helaas niet gelukt is! :shake - dit komt omdat er alleen boxer voor humor zorgde :roflmao - TsW Nomad vandaag geen gevoel voor humor had en gewoon deed wat gevraagd werd! :lol: http://www.ursidaestee.wolfdog.org/v...20P1050216.JPG - er nu dus weer een TsW een VZH diploma behaald heeft!:happy - ik Martine en Nomad feliciteer met dit resultaat! :cool3 |
Quote:
- En niet te vergeten THANKS voor de mentale steun :rock_3. |
-wij Martine feliciteren
-wij ook druk aan het oefenen zijn voor VZH -ik me afvraag hoeveel TsW's er bekend zijn die VZH hebben behaald???? |
- Ik Martine uiteraard ook van harte wil feliciteren met het behaalde resultaat! :thumbs
- Humorvolle filmpjes altijd welkom zijn :twisted: - Ik Elise veel succes wens met de training. - Ze al met de 1e verdieping bezig zijn van onze nieuwe woning. - Het dus al erg opschiet. |
-dat Barry ook naar Pozna kan als de verhuizing achter de rug is
-wij nu al naar Pozna uitkijken -ik Barry bedank voor het suc6 wensen -wij dat wel nodig hebben -dat Yara al ruim 3 jaar is -ik het achteraf jammer vind, dat ik niet eerder met VZH begonnen ben -dat het ook noodzakelijk is om Speurhond 1 te halen |
-ik Martine en Nomad van harte feliciteer met hun behaalde VZH.
-ik Elise ook veel succes wens met de training. |
- ik Nomad en Martine ook feliciteer met het behaalde succes.
- Wij ook de ambitie te hebben om in de toekomst dit examen te behalen - wij daar nog wel een leuk trainingsplekje voor zoeken - ik het ook jammer vind dat er geen leuke fimpjes zijn gemaakt |
All times are GMT +2. The time now is 14:42. |