![]() |
Quote:
Maar nou ben ik ook niet de expert :rock_3. |
Ondanks alles, wel een hele toffe foto!!!!
|
Quote:
Maarre, wat zit jij snel en lang op de welbekende kast....... |
Quote:
|
Hebbe jullie gezien, wat een bekijks we hadden op de terugweg langs de snelweg :shock: ?????
:puppy_dog_eyes Werkelijk ongelovelijk :lol: . Groette Martine. |
Ja, ze waren er zelfs voor gaan zitten....:ehmmm
Jullie liggen toch nog niet allemaal op één oor??? |
Nee hoor,hier is alles nog wakker :twisted:.
|
Volgende week ben ik er bij! Poessie is nu zelfstandig aan het eten, maar drinken zelf wil nog niet echt. Ook is ie al herplaatst, dus dat gaat de goede kant op!
Groetjes Kim PS Barry, geloof dat Denzel ook wel graag met jou wil knuffelen. Hoe een hond ineens om kan slaan he:lol:. |
Het duurt nog 2 weken Kim ;-)!
Groetjes, Elise |
Quote:
|
Dacht dat ze zich vergist had, maar blijkbaar krijgt Kim inhaal-les!:roll: Hartstikke leuk natuurlijk, want ze had al veel keren gemist.
|
@Martine
dat het jou nog lukt met al die spierpijn om te reageren op wolfdog.... Spiros is knock-out mét spierpijn :o |
Quote:
Hier geen spierpijn hoor, ben wel gesloopt van gisteren ;-). Heb vanochtend alleen maar gespeurd (wat weer geweldig ging 8)), en ben lekker in de tuin gaan hangen 8). Maarre heb je Spiros dan niet ff gemasseerd ????????? Groettte. |
Quote:
|
Quote:
|
Krijg ik inhaalles???? Is er volgende week geen waterwerk dan?
..................ik moet ff die data gaan zoeken:evil:. Nou weet ik het ook niet meer. ........ aha, gevonden. 13-07-08. @ Martine was jij nou van plan om mij a.s. zaterdag voor niks te laten komen??!!!!:cussing |
Quote:
:WTF Ik :saint?????????????? Ik zei,dat Elise 2 weken moest wachten. En ik ben er verder niet op in gegaan :lol:. Maar Mijke moest dus gisteren weer waterwerk doen,en ik doelde dus echt nergens anders op :rock_3. Als Elise dat soort dingen op schrijft, moet je ff lekker bij haar zijn :evil_lol. Groetteeeeeeeeeeh . |
Maar mocht je zaterdag nix te doen hebbe :roll: ????
Mag je na de club komen hoor !!! Gezellie ;-). We hebbe spelletjes dag ;-). Groetteeeeeeeh . |
hahahahahahahahah
|
Wij zijn met onze training nog wel niet zo ver als deze honden :rock_3 hahahaha,
maar het is wel leuk om even te zien wat je kunt bereiken als je doorgaat met water rescue training: http://www.youtube.com/watch?v=g_D6jnk4lj8 En ik wacht ook nog steeds op het moment dat ook onze honden met zulke kracht en passie aan het werk willen: http://www.youtube.com/watch?v=RDe8Z...eature=related |
All times are GMT +2. The time now is 04:44. |