![]() |
Fijn weekend allemaal!
Groetjes, Patty |
Quote:
Maar ik wens iedereen verder een leuk weekend/vakantie. |
Quote:
Succes morgen! Hoop dat alles in orde wordt gebracht! En dat jullie toch veilig op reis kunnen. Groetjes, Patty |
Vandaag is bij ons de (school)vakantie begonnen.:D
Voor degene die nog moeten werken FIJN WEEKEND, :smile-l en voor degene die vakntie krijgen FIJNE VAKANTIE :grosscool |
Quote:
Jeeh das mooi Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Hoop voor je dat het toch nog goed komt! In iedergeval fijne vakantie! Groetjes Kim |
Quote:
En helaas voor mij weer geen weekeind (krijg je als student zijnde he:roll:, moeten altijd werken in het weekeind:?) |
Quote:
succes ermee! |
Lekker h00r... weekend.
Vandaag Buurtfeest (met 5 huizen hahaha) morgen lekker naar de kermis met de familie. Goed weer dit weekend ... wat wil je nog meer. Dat word weer genieten geblazen. Fijn weekend allemaal! Groet, Barry |
weekend en vakantie en mooi weer wat wil je nog meer. Vandaag lekker BBQ'en beetje metselen in de tuin aan de gang. Heerlijk ;)
|
Zooooooooo de laatste :gmorningmaandag voor de vakantie!!!!
Deze maandag is echt super!!!!!!!! Ik zit er nu wel zo bij :gmorning, maar ik voel me:sooo_hapy. Morgen vergadering in Doorwerth, woensdag in Arnhem, donderdag verlof en dan vrijdag een avonddienst en klaar zijn we!!!!!!!! Zij er nog meer mensen die het genoegen hebben vanaf vrijdag vakantie te mogen vieren??? Groetjes Kim |
Beste kim,
Ik wil vooral niet jou pesten...:twisted: Maar ik vond het zo heerlijk om vanochtend in mijn bed kon blijven liggen!!!! :sooo_hapy Lekker vakantie. Straks met de hondjes naar de hei. We moeten zelf even een wandel conditie opbouwen. Iedereen een fijne week gewenst! |
Je pest me er niet mee hoor:cheesy:. Ligt er helemaal aan hoe ik wakker wordt ;).
En dat was vanmorgen geen straf. Nog een weekje en dan is het vakantie. De week ziet er zonnig uit. Morgenmiddag zit ik ook op de hei, mits het goed weer is. En anders heb ik donderdag nog vrij. Deze week hoef ik niet heel nederland door. De hoge heren hebben zomervakantie. Dus ik hoef niet op sleeptouw. Enige is Doorwerth morgen, maar dat is om 1 uur afgelopen. hmmmmmm life is great! enneh, jou vakantie is je gegunt hoor. Na dat |
gedoe met die garage heb je het verdient ;)!
Groetjes Kim |
Hallo Mensjes,
Wij vertrekken morgen op vakantie. Ik wens iedereen een prettig weekend of voor diegene waarvoor morgen de laatste dag is een prettige vakantie. Tot over een week! Hanna |
Nog een paar uur en dan... vakantie!!!!
@Kim, Lekker he... vakantie strakjes!! ;) groet, Barry ps.. iedereen die geen vakantie heeft alvast een prettig weekend gewenst! |
@ Barry
Nog 3 uurtje! en dan..............................whoehoe!!!!! Dan ga ik helemaal los!!!!!!! Een mega promotie op zak en een geweldige vakantie voor de boeg! Helemaal toppie!!!!!!!:sooo_hapy Groetjes Kim PS hoeveel uur moet jij nog? |
@kim,
2 uur 52 minuten ... and counting! Whoehaaaaa!! bijna weekend. Groet, Barry |
Quote:
heb net de laatste uren verlof gekregen, omdat ik zo'n lief meisje ben:oops:. hehehehehehe ik heb NU vakantie!!!!!!!!!:cheesy::sooo_hapy:sooo_hapy:sooo _hapy WHOEHOE!!! VAKANTIE!!!! succes Barry met je 2 uurtjes nog!!!! Groetjes Kim |
Quote:
Alvast Fijne Vakantieeeeeeee Kim en de anderen een fijn weekend en veel zon.........dan heb ik het ook:twisted: groetjesssss Jolanda en andreas |
weekend...jippie!!! Nog 2 weekjes en dan ook 3 weken VAKANTIE :-)))
FIJN WEEKEND of VAKANTIE allemaal !!! groetjes, Patty |
All times are GMT +2. The time now is 16:27. |