Wolfdog.org forum

Wolfdog.org forum (http://www.wolfdog.org/forum/index.php)
-   Buiten de orde (http://www.wolfdog.org/forum/forumdisplay.php?f=106)
-   -   Prettig weekend en andere berichtjes (http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=5278)

Patty33 13-07-2007 17:11

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,
Patty

Manishdra 13-07-2007 19:54

Quote:

Originally Posted by Patty33 (Bericht 98249)
Fijn weekend allemaal!

Groetjes,
Patty

Dank je... kan ik wel gebruiken, mijn vakantie is niet erg leuk begonnen. Mijn vriend had de auto opgehaalt van de garage en gewoon betaald, omdat hij dacht dat alles geregeld was en blijkt dat ze sommige dingen maar half gedaan hebben.:evil: Het slot van de achterdeur was kapot en ze vragen wel 60 voor het slot, alleen de deur kan nu niet op slot! Wat heb je daar nu aan! :gunsfiringDaarnaast passen de remsblokken niet helemaal dus moeten we maar zien hoe het gaat! (leuk... we gaan ver weg op vakantie, dus traks staan we daar stil omdat ze vastgeschoten zijn of omdat ze niet meer remmen!!!). :cussingMorgen ga ik met mijn pa :helpnaar de garage en hoop ik dat alles terecht komt, maar ben bang van niet.:sadCyberM

Maar ik wens iedereen verder een leuk weekend/vakantie.

Patty33 13-07-2007 20:28

Quote:

Originally Posted by Manishdra (Bericht 98256)
Dank je... kan ik wel gebruiken, mijn vakantie is niet erg leuk begonnen. Mijn vriend had de auto opgehaalt van de garage en gewoon betaald, omdat hij dacht dat alles geregeld was en blijkt dat ze sommige dingen maar half gedaan hebben.:evil: Het slot van de achterdeur was kapot en ze vragen wel 60 voor het slot, alleen de deur kan nu niet op slot! Wat heb je daar nu aan! :gunsfiringDaarnaast passen de remsblokken niet helemaal dus moeten we maar zien hoe het gaat! (leuk... we gaan ver weg op vakantie, dus traks staan we daar stil omdat ze vastgeschoten zijn of omdat ze niet meer remmen!!!). :cussingMorgen ga ik met mijn pa :helpnaar de garage en hoop ik dat alles terecht komt, maar ben bang van niet.:sadCyberM

Jee zeg...dat is echt balen! :madgo
Succes morgen! Hoop dat alles in orde wordt gebracht!
En dat jullie toch veilig op reis kunnen.

Groetjes,
Patty

wolfwoman-stefanie 13-07-2007 21:39

Vandaag is bij ons de (school)vakantie begonnen.:D

Voor degene die nog moeten werken FIJN WEEKEND, :smile-l

en voor degene die vakntie krijgen FIJNE VAKANTIE :grosscool

kobesen 13-07-2007 22:19

Quote:

Jeeh das mooi Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Hoop voor je dat het toch nog goed komt!

In iedergeval fijne vakantie!

Groetjes Kim

veronique 13-07-2007 23:12

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 98236)
@ Veer

je mag ook wel gewoon mee als mijn schatje ook mee gaat hoor! Hij bijt niet!
We zijn niet van plan om andere zaken te gaan doen dan alleen in het bos en dierentuin te wandelen:cheesy:.

@ de rest incl Veer.

WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!
nog 40 minuten!!!

Groetjes Kim

Nou dat moet ik nog maar zien dat ie niet bijt.;)
En helaas voor mij weer geen weekeind (krijg je als student zijnde he:roll:, moeten altijd werken in het weekeind:?)

veronique 13-07-2007 23:19

Quote:

Schandalig zo'n garage :shocked, jammer dat je al hebt betaald. Ik zou dreigen dat je ze anders aangeeft bij de bovag ofzo als ze daarbij aangesloten zijn. Dat ze daar geld voor durven vragen. In ieder geval een andere garage gaan zoeken.

succes ermee!

Azazel 14-07-2007 09:01

Lekker h00r... weekend.
Vandaag Buurtfeest (met 5 huizen hahaha) morgen lekker naar de kermis met de familie. Goed weer dit weekend ... wat wil je nog meer.
Dat word weer genieten geblazen.

Fijn weekend allemaal!

Groet,

Barry

SenE 14-07-2007 10:26

weekend en vakantie en mooi weer wat wil je nog meer. Vandaag lekker BBQ'en beetje metselen in de tuin aan de gang. Heerlijk ;)

kobesen 16-07-2007 09:13

Zooooooooo de laatste :gmorningmaandag voor de vakantie!!!!

Deze maandag is echt super!!!!!!!! Ik zit er nu wel zo bij :gmorning, maar ik voel me:sooo_hapy.

Morgen vergadering in Doorwerth, woensdag in Arnhem, donderdag verlof en dan vrijdag een avonddienst en klaar zijn we!!!!!!!!

Zij er nog meer mensen die het genoegen hebben vanaf vrijdag vakantie te mogen vieren???

Groetjes Kim

Manishdra 16-07-2007 11:21

Beste kim,
Ik wil vooral niet jou pesten...:twisted:

Maar ik vond het zo heerlijk om vanochtend in mijn bed kon blijven liggen!!!! :sooo_hapy
Lekker vakantie. Straks met de hondjes naar de hei. We moeten zelf even een wandel conditie opbouwen.

Iedereen een fijne week gewenst!

kobesen 16-07-2007 14:51

Je pest me er niet mee hoor:cheesy:. Ligt er helemaal aan hoe ik wakker wordt ;).
En dat was vanmorgen geen straf.
Nog een weekje en dan is het vakantie. De week ziet er zonnig uit. Morgenmiddag zit ik ook op de hei, mits het goed weer is. En anders heb ik donderdag nog vrij.

Deze week hoef ik niet heel nederland door. De hoge heren hebben zomervakantie. Dus ik hoef niet op sleeptouw. Enige is Doorwerth morgen, maar dat is om 1 uur afgelopen.

hmmmmmm life is great! enneh, jou vakantie is je gegunt hoor. Na dat

kobesen 16-07-2007 14:51

gedoe met die garage heb je het verdient ;)!

Groetjes Kim

Manishdra 19-07-2007 22:11

Hallo Mensjes,

Wij vertrekken morgen op vakantie. Ik wens iedereen een prettig weekend of voor diegene waarvoor morgen de laatste dag is een prettige vakantie.

Tot over een week!

Hanna

Azazel 20-07-2007 13:37

Nog een paar uur en dan... vakantie!!!!

@Kim,

Lekker he... vakantie strakjes!! ;)

groet,

Barry

ps.. iedereen die geen vakantie heeft alvast een prettig weekend gewenst!

kobesen 20-07-2007 13:55

@ Barry

Nog 3 uurtje!
en dan..............................whoehoe!!!!!
Dan ga ik helemaal los!!!!!!! Een mega promotie op zak en een geweldige vakantie voor de boeg! Helemaal toppie!!!!!!!:sooo_hapy

Groetjes Kim

PS hoeveel uur moet jij nog?

Azazel 20-07-2007 14:10

@kim,

2 uur 52 minuten ... and counting!
Whoehaaaaa!! bijna weekend.

Groet,

Barry

kobesen 20-07-2007 14:18

Quote:

Originally Posted by azazel (Bericht 99059)
@kim,

2 uur 52 minuten ... and counting!
Whoehaaaaa!! bijna weekend.

Groet,

Barry

heb net de laatste uren verlof gekregen, omdat ik zo'n lief meisje ben:oops:.

hehehehehehe ik heb NU vakantie!!!!!!!!!:cheesy::sooo_hapy:sooo_hapy:sooo _hapy

WHOEHOE!!!
VAKANTIE!!!!
succes Barry met je 2 uurtjes nog!!!!

Groetjes Kim

allesandro 20-07-2007 14:52

Quote:

Originally Posted by kobesen (Bericht 99060)
heb net de laatste uren verlof gekregen, omdat ik zo'n lief meisje ben:oops:.

hehehehehehe ik heb NU vakantie!!!!!!!!!:cheesy::sooo_hapy:sooo_hapy:sooo _hapy

WHOEHOE!!!
VAKANTIE!!!!
succes Barry met je 2 uurtjes nog!!!!

Groetjes Kim

Alvast Fijne Vakantieeeeeeee Kim

en de anderen een fijn weekend en veel zon.........dan heb ik het ook:twisted:

groetjesssss Jolanda en andreas

Patty33 20-07-2007 16:45

weekend...jippie!!! Nog 2 weekjes en dan ook 3 weken VAKANTIE :-)))

FIJN WEEKEND of VAKANTIE allemaal !!!

groetjes,
Patty

All times are GMT +2. The time now is 16:27.