Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Pers, TV en reclame

Pers, TV en reclame Tsjechoslowaakse wolfhonden in de pers, reclame, video clips en TV (die zichzelf of wolven spelen), artikelen en programma's over het ras...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 14-08-2005, 10:24   #1
Yolanda
Junior Member
 
Yolanda's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Utrecht
Posts: 93
Default vertaling informatie over TsW

Hallo Allemaal,

Ik heb van de fokker van Timber informatie mee gekregen over de TsW.
Dit is echter in het Tsjechies geschreven....en helaas kan ik dit niet lezen Is er iemand die dit zou willen en kunnen vertalen voor mij?? Als het interessante informatie is dan kan ik dat ook op deze site plaatsen, dan hebben wij er allemaal wat aan. Hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

Groetjes Yolanda
Yolanda jest offline   Reply With Quote
Old 14-08-2005, 11:21   #2
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Hallo
De grondlegger van dit ras, dhr K. Hartl heeft een boekje vol informatie geschreven over de tsjech. Koos en Letty hebben dit boekje vertaald en bewerkt in het Nederlands.Je kunt die boekje bestellen door 16,50 euro (incl. verzendkosten) over te maken op 350 210 t.n.v. J. de Graaff.
Als je betaling binnen is krijg je het boekje thuisgestuurd.
Ik heb het boekje ook, het zit boordevol informatie over de TSJECH en heeft mooie kleurenfot's.
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 29-08-2005, 22:29   #3
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Hoi Yolanda,

Ik weet natuurlijk ook niet wat voor info je hebt meegekregen en of dit al niet op deze site of het boekje staat.
Maar ik heb wel wat mensen in mijn omgeving die tsjechisch kunnen en die je wellicht verder kunnen helpen.
Dus als je wilt weten waar jouw tsjechische info over gaat neem dan even contact met mij op.

Groetjes,
mijke
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 20-05-2006, 22:08   #4
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default Opnieuw verkrijgbaar

Na een paar maanden al uitverkocht te zijn geweest, is de herziene, 2e druk nu weer verkrijgbaar van het boekje "De Tsjechoslowaakse Wolfhond".

Dit boekje is een vertaling van het enige boekje over de Tsjechoslowaakse Wolfhond, dat uitgegeven wordt in Tsjechie en Slowakije.

Het is in eerste instantie samengesteld door een van de grondleggers van het ras, Ing. K. Hartl en door een keurmeester en fokker J. Jedlicka, ook beter bekend als de eigenaar van de kennel Seda Eminence.

Wij hebben echter ook een steentje bijgedragen en wat meer hedendaagse en westerse informatie er aan toegevoegd.

Voor een ieder die wat meer weten wil over de Tsjechoslo-waakse Wolfhond kan hieruit in ieder geval basis-informatie halen.

U kunt het boekje rechtstreeks bij ons bestellen door middel van
Euro 17,50 aan ons over te maken op girorekening 350210. Na ontvangst van uw overboeking, zullen wij het u zo snel mogelijk toesturen.

Letty de Graaff
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 21-05-2006, 10:44   #5
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Wij hebben dit boekje en de prijs absoluut waard!

Groetjes,
Patty
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 21-05-2006, 11:54   #6
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Ook ik heb het 'oude' boekje al.
Ik heb begrepen dat in deze nieuwe druk een foto van onze hond 'Fayla van Goverwelle' staat, ben wel nieuwsschierig
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org