Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Wolfhonden en wolven

Wolfhonden en wolven Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over andere wolfhonden: Lupo Italiano, Indian Dog...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-01-2009, 18:57   #1
miran
Junior Member
 
miran's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 245
Default Het ziet er niet uit

Soms zit ik wel eens gewoon op mijn gemak naar een bepaalde rangorde te kijken van de verschillende dieren onderling. Zo is hier heel duidelijk dat de papegaaien boven alle dieren hier in huis staan. Maar eigenlijk zijn hun de enige waar ik absolute duidelijkheid in zie.

Zo heeft Tijgertje een vrij sterke positie omdat het gewoon een echte pinnenkop is maar zij mag absoluut niet in de buurt komen van de etensbakken van de honden daar trekken ze echt een grens. Zo ook mag Sascha niet in de buurt komen terwijl die eigenlijk heel neutraal is en normaal nooit met geen 1 dier problemen heeft.
Echter stond ik een week of twee geleden helemaal verbaasd dat Sheila heerlijk samen met Bobs uit zijn bak zat te eten en deze lobbes het gewoon toe liet. Ach dus ik denk nog das eenmalig maar nee ze doen dit nu elke avond en het is geen gezicht.


Verder mag er nog steeds niemand in de buurt van zijn bak komen ook Bine niet die verder toch echt baas is over hem. Ik snap er niks van. Hebben jullie misschien een verklaring.
miran jest offline   Reply With Quote
Old 06-01-2009, 21:54   #2
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Zal het niet gewoon zijn om dat het ff GEZELLIGER is met zijn 2tjes .
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 07-01-2009, 01:22   #3
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

ik denk: partners in crime... je weet maar nooit wanneer je zo'n kleine harige pluizenbol voor jezelf aa het werk kan zetten.. bv om wat van het aanrecht af te gooien zodat je dit dan weer gezamelijk kan opeten

Hier hebben de katten soms ook een innige relatie met de honden, in ieder geval 2 van de 5 , handig om gelikt te worden als kat en als hond soms handig om je oren schoon te krijgen
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 07-01-2009, 14:57   #4
miran
Junior Member
 
miran's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 245
Default

Het is ook een heel leuk gezicht hoor hoe ze op de bank liggen te pitten enzo
En ik hoopte altijd dat er zo'n band tussen de katten en de honden zou komen maar het is dus echt alleen tussen Bobbi en Sheila das wat ik juist zo apart vind.
Maar net wat je zegt ik zie Sheila er ook helemaal voor aan om in dat partner in crime mee te doen wat het is de grootste deugniet die er tussen loopt hahahahha
miran jest offline   Reply With Quote
Old 07-01-2009, 19:17   #5
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default


ongeveer zo maar dan net iets anders
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 07-01-2009, 19:46   #6
ELISE
Yara
 
ELISE's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: Berkel en Rodenrijs
Posts: 1,126
Default

Slimme hond
__________________
Elise

www.ofthevoiceofnature.nl
ELISE jest offline   Reply With Quote
Old 08-01-2009, 01:45   #7
miran
Junior Member
 
miran's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 245
Default

Whahahahahaha die is echt lachen zeg
Alhoewel idd net anders het is dat Sheila Bobs niet kan tillen anders zie ik haar er nog voor aan dat dus andersom te doen Whahahahaha
miran jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org