Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Bijeenkomste

Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 22-05-2005, 22:41   #1
of_Mercedes_Dream
Junior Member
 
Join Date: Sep 2003
Location: Kontich, near Antwerp
Posts: 460
Default wandeling 29 mei

hallo,
zoals reeds vermeld op het einde van het item "wandeling 24 april" gaat op zondag 29 mei de tweede wandeling door.
Dit keer in "De Schorre" Boom. Verzamelen om 13.00 uur op de parking vooraan. Neem de A12 Antwerpen-Brussel en vervolgens de afrit Boom en volg de pijlen "de schorre".
"de schorre" is een oude steengroeve die reeds jaren omgevormd is in sport-,recreatie- en natuurgebied.
De wandeling zal ongeveer 1,5 uur duren. Er is een taverne en grote speeltuin. Spijtig genoeg vragen ze, zoals elders in België, honden aangelijnd. Onderweg is er wel een grote hondenweide. Poepzakjes niet vergeten.
Geen inschrijving nodig en gratis.
voor meer info: www.deschorre.be
tot binnenkort
Patrick
"csw belgium"
of_Mercedes_Dream jest offline   Reply With Quote
Old 23-05-2005, 08:11   #2
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Ziet er erg mooi uit daar en misschien probeer ik wel te komen met Solo vd Schelde SCHORRE,met zo'n naam moet je natuurlijk wel eens gaan lopen daar.Het is ook niet zo ver rijden voor mij.Beloof niks,maar wie weet.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote
Old 29-05-2005, 11:05   #3
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Gaat er nog iemand? Wil ook wel komen,maar beetje vervelend als ik daar alleen sta. En dan moet ik binnen kwartier weg. 11.30 dus

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote
Old 29-05-2005, 16:39   #4
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

We hebben heel leuk gewandeld.Eerst dachten we dat er niemand zou komen,totdat m'n vriendin die haar sheltie bij zich had ineens Patrick zag lopen met 2 honden.Solo en de reu waren natuurlijk geen probleem,maar zelfs met het teefje ging het goed,alleen moest ze niet zich gaan fixeren op sheltie,want dan moest Solo wel even gaan beschermen.Op een andere P-plaats stonden nog een paar franstalige mensen met teefje van een jaar oud.Klein groepje dus maar.Wel heel gezellig en leuk om een wandeling te doen daar.Solo vind het helemaal niet erg om aan de lijn te wandelen.Voor mensen met kinderen is het ideaal,want er zit een mooie speeltuin bij .Eigenlijk is het wel zo ontspannen zo wandelen,je hoeft tenminste niet zo op te letten of er kleine hondjes aankomen.
alleen vergeten foto's te maken.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote
Old 29-05-2005, 17:35   #5
of_Mercedes_Dream
Junior Member
 
Join Date: Sep 2003
Location: Kontich, near Antwerp
Posts: 460
Default

Hallo,
Bedankt dat jullie er waren. Spijtig genoeg geen foto's en ik ben ook vergeten te vragen om naar onze puppies van 5 weken te komen kijken. Wij wonen 15 minuten vandaan, reeds richting Nederland.

Voor hen die deze wandeling hebben gemist, kan ik vermelden dat op zondag 26 juni een wandeling wordt georganiseerd door dierenartse Sophy Lefebvre in 6250 Roselies (België). Bijeenkomst 10u45 met ontbijt en pic-nic onderweg. Terug om 15u30. Inschrijving voor 24/6 en kost 2 €. Inschrijving of vragen rechtstreeks aan inrichtster: http://tcheska.site.voila.fr

Patrick
csw belgium
of_Mercedes_Dream jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org