Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Pers, TV en reclame

Pers, TV en reclame Tsjechoslowaakse wolfhonden in de pers, reclame, video clips en TV (die zichzelf of wolven spelen), artikelen en programma's over het ras...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 24-10-2007, 08:32   #1
Geronimo
Junior Member
 
Geronimo's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 7
Default Boekenvraag

Geachte,

Ik heb interesse in het nederlands boek dat in de boekenforum te vinden is. (De Tsjechoslowaakse Wolfhond, Bewerking: Koos und Letty de Graaf (Aan de hand van de publicatie van Ing. K. Hartl en J. Jedlicka), Vertaling: Hanna van Elk. Grafische bewerking: Sigrid van Dort. Prive-uitgifte 2000. Prijs: 14 Euro (Exclusief verzending. Verzending binnen Nederland: 2,50 Euro. Verzending binnen Europa: 3,-- Euro).
Mijn vriendin werkt samen met een boekenhandel en als ze de ISBNcode heeft kan ze deze daar ook bestellen.

Graag antwoord aub, ik heb al 2x een mail gestuurd naar [email protected] maar nog steeds geen antwoord.


Met vriendelijk groeten.
Geronimo jest offline   Reply With Quote
Old 24-10-2007, 11:11   #2
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Quote:
Originally Posted by Geronimo View Post
Geachte,

Ik heb interesse in het nederlands boek dat in de boekenforum te vinden is. (De Tsjechoslowaakse Wolfhond, Bewerking: Koos und Letty de Graaf (Aan de hand van de publicatie van Ing. K. Hartl en J. Jedlicka), Vertaling: Hanna van Elk. Grafische bewerking: Sigrid van Dort. Prive-uitgifte 2000. Prijs: 14 Euro (Exclusief verzending. Verzending binnen Nederland: 2,50 Euro. Verzending binnen Europa: 3,-- Euro).Mijn vriendin werkt samen met een boekenhandel en als ze de ISBNcode heeft kan ze deze daar ook bestellen.

Graag antwoord aub, ik heb al 2x een mail gestuurd naar [email protected] maar nog steeds geen antwoord.


Met vriendelijk groeten.

Zie topic technisch probleem en boekenvraag
Koos jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org