Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Wolfhonden: Saarloos

Wolfhonden: Saarloos Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over Saarlooswolfhond...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 30-03-2005, 21:19   #1
Tyco
Junior Member
 
Tyco's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Veldhoven
Posts: 3
Default goed pension gezocht voor saarlooswolfhond

Wie weet er een goed adres om onze Saarlooswolfhond naar toe te brengen voor 1 of meerdere dagen wanneer ik weg moet? Onze hond is namelijk te groot en sterk om naar bijvoorbeeld mijn ouders te doen. Het is een erg lieve en makelijke hond maar wij zoeken wel een betrouwbaar en goed adres. Wij komen uit veldhoven (omgeving Eindhoven).
Tyco jest offline   Reply With Quote
Old 30-03-2005, 22:22   #2
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Hallo Tyco,

Daar ik i.v.m. mijn beroep nog al eens bij diverse pensions kom, kan ik je eventueel dierenpension "De Hamert" adviseren in Wellerlooi, Walbecjkerweg 4. Vlak bij Venlo, dus niet zo heel erg ver weg.
Tel 077 4733008.

Ga daar eens kijken of het je inderdaad bevalt en dan kan je daar wel een afspraak maken.

Groetjes,

Letty
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 31-03-2005, 10:38   #3
laszlo
Junior Member
 
laszlo's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: waalwijk
Posts: 229
Default

Hoi Tyco,
Vertel eens wat meer over de hond en eventueel de omstandigheden en wat je van opvang verwacht. Dat maakt het voor de mensen een stuk makkelijker om mee te denken.
__________________
Greetzzz Vannessa
laszlo jest offline   Reply With Quote
Old 31-03-2005, 16:14   #4
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Helleuhh..

Ik breng mijn tsjechoslowaakse wolfhond en mijn mechelaar altijd naar happytail.
Heb hele goede ervaringen daar en ze hebben ook ervaring met wolfhonden.

kijk maar eens op hun website www.happytail.nl voor meer informatie.

groeten,

Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 31-03-2005, 22:16   #5
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Hoi Tyco,

Hier boven stond een bericht je van jou, het begon met
[quote="Tyco"] en vervolgens stond er weer alleen percies de zelfde tekst als je eerste berichtje! Daarom heb ik maar even weggehaald.

Wellicht ging er bij jou iets mis met plaatsen. Als je hulp of tips wil over hoe eea werkt , stuur mij dan even een mailtje ([email protected])


En Barry, bedankt voor je tip! Ik vind het altijd prettig om pension adressen van mensen door te krijgen waar ze persoonlijk goede ervaringen mee hebben

Nog even een vraagje, zijn ze ook toegrust op van die leuke "klimmers /springers" die bv zonder probleem over een schutting van 1.80 gaan?? (m.a.w. zijn de kennels van boven ook dicht)

En zo met de vakantietijd in zicht is het misschien wel aardig om hier nog meer pension ervaringen uit te wisselen!
Wie heeft er nog meer tips over pensions waar je zelf goede ervaringen mee hebt?

groeten,
Mijke
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org