Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Leven met een TSW

Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden

 
 
Thread Tools Display Modes
Old 14-08-2006, 09:48   #1
Smokey
Angel en Bachata,Luna
 
Smokey's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Roosendaal
Posts: 519
Default Bachata

Hallo,Bachata onze nieuwe pup is er sinds zaterdag en wat een lekker ding is het Angel werd overvallen door 2 pups tegelijk toen Mijke haar kwam brengen.Hij was ff van zijn stuk gebracht maar hij gaat er goed mee om.Prachtig is het om te zien hoe Angel zelf weet hoe hij op haar reageert,daar bedoel ik mee,als ze te hard in zijn oren bijt of te fel is,wat bij haar gepaard gaat met kleine grommetjes,houd hij zijn poot op haar tot ze rustig is,en inderdaad Mijke zoals je al zei,hij neemt ook de kop in zijn bek,gewoon corrigeren,en dan draait ze snel bij,wij mensen kunnen daar niet tegenop,ze verstaan elkaar gewoon.Ik geniet ervan om naar ze te kijken.Ze doet netjes haar plas op de krant bij de deur(dankje Mijke voor het krantzindelijk maken)maar we gaan natuurlijk ook veel met ze naar buiten en dan plast en poept ze in het gras(heb dus nog weinig ongelukjes binnen gehad)Zet haar ook buiten na het slapen.2 nachten zijn we nu rustig doorgekomen,ze slaapt net als Angel bij ons op de slaapkamer,Angel in zijn bench en Bachata naast hem in doos,stuk afgezet met gaas.Mijke wil je een compliment maken over de map met veel info,dankje.En ik sta verbaasd hoe ze al netjes meeloopt aan de riem met het uitlaten,is echt jouw verdienste
Het is nu rustig,Robert zijn vakantie is voorbij en de jongste Nick is weer naar school,Kevin is ook werken,alleen Tommie moet pas volgende week weer naar school.Ik neem ze straks even mee naar het schoolplein bij Nick.Is hier vlakbij.
Groetjes Wilma
Smokey jest offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 11:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org