Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Clubs en wetgeving

Clubs en wetgeving Informatie over Tsw clubs in andere landen, wetgeving betreffende TsW en Kennel club regels

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-10-2003, 12:16   #1
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default bedankt voor de reacties! & nieuw site adres NVTW

Hoi Barry en "meisel" ,

Bedankt voor jullie reacties!

Het lijkt wel of wij met z'n drieen en de twee nieuwkomers Laslo en Hans de enige nederlandse lezers van deze site zijn! En dat terwijl er nog geen andere CsW site is waar je op kunt communiceren.

Zoals je in het laatste blad van de NVTW hebt kunnen lezen is de site van hen verplaatst naar http://www.wolfhond.org/. In de praktijk blijkt deze doorgelinkt naar de oude site waarop inderdaad nog niets nieuws zichtbaar is. Maar achter de schermen schijnen ze nog volop met de constructie er van bezig te zijn. Vanuit mijn werk weet ik dat de bouw van een site met veel interactieve mogelijkheden ook behoorlijk wat tijd vergt. dus wie weet wat voor moois er uiteindelijk nog uit de bus komt!

Voor het vlg clubblad zal ik een stukje over de wolfdog org schrijven, wellicht komen er dan wat meer mensen even buurten en hopenlijk ook meepraten!

Groeten,
Mijke
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 02-10-2003, 17:23   #2
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Goed plan Mijke!

Eneh...gaan er interactieve dingen op de nieuwe nvtw site komen? ik vind de oude website er maar "bagger" uitzien.

(sorry maar ik moet eerlijk zijn )

Maargoed ... we zullen het positief bekijken... veel slechter als de website nu is kan ie ook niet worden...*lol* Ben zeer benieuwd.

Groetjes

Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 03-10-2003, 10:37   #3
laszlo
Junior Member
 
laszlo's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: waalwijk
Posts: 229
Default

Hoi Mijke,

Jammer is dat, he!
Het lijkt mij dat als je een hond hebt zoals wij met z'n allen dat je graag met mede eigenaren ervaringen uitwisselt. Ik ben in ieder geval blij dat dit forum er is.
Ik zat eerst op hondenforum.nl en was daar samen met nog iemand de enige die een tsjech hebben. Dat is het nadeel van een relatief onbekende hond.
enne, wat betreft de nvtw site, moet ik Barry gelijk geven. Ik hoop echt dat dat inderdaad beter wordt.

Groeten Vannessa
__________________
Greetzzz Vannessa
laszlo jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org