Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-09-2009, 07:14   #1
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default Summersale ???????

2e voor de halve prijs ???
3 halen 2 betalen ???
Of bij elk doggie een gratis zak hondenvoer ???

het maakt niet uit !!!!!!!

Hopelijk is er iemand die een goed huissie kan/wil geven .

http://www.wolfdog.org/nld/adult/#i405
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 10-09-2009, 08:16   #2
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Nou ze zijn weer lekker bezig hoor, en zie ik het goed is er ook weer een kennel aan het opruimen

Ik vind het maar triest, die arme honden

Gr
Tatiana
Tatti jest offline   Reply With Quote
Old 10-09-2009, 08:37   #3
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

Misschien komt het omdat wolfdog een tijdje wat "lui" is geweest ? en nu alle herplaatsbare honden opeens op het forum zet ?

Ik hoop in ieder geval dat de lijst weer snel kleiner wordt en dat alle hondjes een goed huisje krijgen.
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 10-09-2009, 11:46   #4
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Quote:
Originally Posted by jmvdwiel View Post
Misschien komt het omdat wolfdog een tijdje wat "lui" is geweest ? en nu alle herplaatsbare honden opeens op het forum zet ?
Door verandering van systemen en server kost het giga tijd om alle info op deze site weer correct aan te vullen
Maar dat heeft niets te maken met het feit dat 2 kennels wat "opruiming" houden.
Het kan best zijn dat de honden niet tegelijk aangemeld werden, maar gezien de contact info vd doggies komen de meesten toch van de zelfde kennels.

Het heeft weinig zin om daar verder commentaar op te leveren. Feit is gewoon dat deze honden allemaal een nieuwe plek zoeken.
En hopenlijk weten lezers op deze site ergens een goed adres voor deze doggies
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 10-09-2009, 12:16   #5
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Ik begrijp niet dat de herplaatsers, waar alle gegevens
niet van bekend zijn geplaats worden.

Ik dacht dat dat een voorwaarde was om de
hond op wolfdog te plaatsen.
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 10-09-2009, 13:06   #6
Athos
Junior Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 10
Default

Voor alle duidelijkheid, corrie heeft geen enkele hond op de site gezet. Zoals jullie allemaal weten komt corrie nooit op deze site.

Mijke als ik het goed heb, heeft corrie je gister een mailtje gestuurd met de vraag of je deze honden onmiddelijk van de site kon halen.

Dat is dus blijkbaar nog niet gebeurd. Ik vraag je vriendelijk om zo snel mogelijk de wens van corrie te vervullen.

Beetje jammer dat mensen honden van andere sites afhalen zonder enige toestemming van de fokker, en die hier op de site dumpen.

Indien jullie interesse hebben in honden van Corrie, kunnen jullie ook gewoon de telefoon pakken, of een mailtje sturen.

Groeten Justine

Ps: Als de honden zo snel mogelijk van de site worden gehaald, zullen de onnodige en onzinnige discussies ook snel stoppen.
Athos jest offline   Reply With Quote
Old 10-09-2009, 14:41   #7
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

OK ik begin een topic over tig herplaatsers .
Maar er is altijd wel iemand die hier dan een bepaalde fokker bij weet te betrekken.
Het is jammer dat die mensen die fokker belangrijker maken dan die tig honden die herplaatst moeten worden waar dit topic voor was geopend .
Het gaat mij hier echt om geen enkele fokker maar om de honden .

En sorry maar ik weet niet beter dan dat Corrie Keizer met fokken is gestopt en dat er een contactadres bij de doggies staat die niet van Corrie is .
Dus misschien was het een optie dat je dit ff per mail of telefoon had geregeld, ipv hier een nutteloze discussie van te maken .
Groette Martine.
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 10-09-2009, 14:59   #8
Athos
Junior Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 10
Default

Quote:
Originally Posted by loco View Post
OK ik begin een topic over tig herplaatsers .
Maar er is altijd wel iemand die hier dan een bepaalde fokker bij weet te betrekken.
Het is jammer dat die mensen die fokker belangrijker maken dan die tig honden die herplaatst moeten worden waar dit topic voor was geopend .
Het gaat mij hier echt om geen enkele fokker maar om de honden .

En sorry maar ik weet niet beter dan dat Corrie Keizer met fokken is gestopt en dat er een contactadres bij de doggies staat die niet van Corrie is .
Dus misschien was het een optie dat je dit ff per mail of telefoon had geregeld, ipv hier een nutteloze discussie van te maken .
Groette Martine.
Dat bedoel ik mee: onnodige en onzinnige discussies!!!!! Mensen zoals jij staan altijd klaar met ongevraagde advies. Waar is jullie verstand gebleven vraag ik me wel eens af?????? Wat hebben juliie toch druk met corrie!!!! Laat haar een keer met rust en als je zo goed weet dat Corrie gestopt is dat weet je ook wie heeft van haar overgenomen!!!!!! Jij bent blijbaar niet genoeg op de hoogte van alles??? Een idee om misschien overna te denken voor de volgende keer?
Athos jest offline   Reply With Quote
Old 10-09-2009, 15:02   #9
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Wat je wilt .
Groette Martine.
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 10-09-2009, 16:46   #10
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Wat je wilt .
Vanavond de hoofdprijs winnen in de staatsloterij... dat wil ik..

Gr,
Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 10-09-2009, 16:47   #11
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by wolfwoman-stefanie View Post
Ik begrijp niet dat de herplaatsers, waar alle gegevens
niet van bekend zijn geplaats worden.

Ik dacht dat dat een voorwaarde was om de
hond op wolfdog te plaatsen.
Hiermee kan volgens mij nog wel eens selectief mee worden omgesprongen.. hahaha.

Gr,
Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 10-09-2009, 21:27   #12
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel View Post
Vanavond de hoofdprijs winnen in de staatsloterij... dat wil ik..

Gr,
Barry
Die heeft niemand nie gewonnen !!!!
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 10-09-2009, 22:09   #13
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Die heeft niemand nie gewonnen !!!!
Hoezo... die was toch gegarandeerd??? *lol*
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 11-09-2009, 00:54   #14
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Grote goden!
Ben na mn zeer lange drukke en intensieve werkdag lekker de hele avond met training en doggies bezig geweest Ik lees dan ff nog vlak voor het naar bed gaan nog mn mailbox van wolfdog, en tref al deze ongein aan
  • Ik heb er geen enkele behoefte om iemand te ver- of be- oordelen.
  • Het gaat mij bij herplaatsers totaal niet om fokkers/eigenaren maar ik probeer slechts om voor individuele honden in Ned./Belgie een persoonlijk steentje bij te dragen om een nieuwe plek te vinden
  • Alle onderlinge rimram en veroordelingen interesseren me eigenlijk niets (alhoewel ik soms persoonlijk ook beroerd wordt van het zo makkelijk "ter herplaatsing" stellen van honden. Zouden deze zelfde mensen dat ook met kids doen die ze zelf op de wereld gezet hebben en daar zelf dus een bewuste keuze voor gemaakt hebben???? )
  • Maar het simpele feit blijft gewoon bestaan dat er nieuwe eigenaars voor sommige TsW's gezocht worden!

Laten we over de reden en het hoe en waarom dus niet meer discussieren, maar alleen praten over oplossingen voor doggies die hier allemaal niets mee te schaften hebben!!

En meneer of mevrouw Justine, ik heb geen enkel verzoek van Corrie ontvangen.
Bovendien heeft iemand anders deze honden aangemeld op de herplaats lijst (overigens niet bij mij )
En deze zelfde persoon is de enige die ze zelf af kan melden (en dat kan wel via mij )
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg

Last edited by mijke; 11-09-2009 at 01:00.
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 11-09-2009, 08:12   #15
Athos
Junior Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 10
Default

Quote:
Originally Posted by mijke View Post
Grote goden!
Ben na mn zeer lange drukke en intensieve werkdag lekker de hele avond met training en doggies bezig geweest Ik lees dan ff nog vlak voor het naar bed gaan nog mn mailbox van wolfdog, en tref al deze ongein aan
  • Ik heb er geen enkele behoefte om iemand te ver- of be- oordelen.
  • Het gaat mij bij herplaatsers totaal niet om fokkers/eigenaren maar ik probeer slechts om voor individuele honden in Ned./Belgie een persoonlijk steentje bij te dragen om een nieuwe plek te vinden
  • Alle onderlinge rimram en veroordelingen interesseren me eigenlijk niets (alhoewel ik soms persoonlijk ook beroerd wordt van het zo makkelijk "ter herplaatsing" stellen van honden. Zouden deze zelfde mensen dat ook met kids doen die ze zelf op de wereld gezet hebben en daar zelf dus een bewuste keuze voor gemaakt hebben???? )
  • Maar het simpele feit blijft gewoon bestaan dat er nieuwe eigenaars voor sommige TsW's gezocht worden!
Laten we over de reden en het hoe en waarom dus niet meer discussieren, maar alleen praten over oplossingen voor doggies die hier allemaal niets mee te schaften hebben!!

En meneer of mevrouw Justine, ik heb geen enkel verzoek van Corrie ontvangen.
Bovendien heeft iemand anders deze honden aangemeld op de herplaats lijst (overigens niet bij mij )
En deze zelfde persoon is de enige die ze zelf af kan melden (en dat kan wel via mij )
Sorry maar je hebt wel een mail van corrie gekregen ( op 09/09/2009 om 20.29) ik heb zelf een copie ontvangen van Corrie !!!!Moet ik misschien het mail plaatsen als bewijs?Als moderator hoor je objectief te zijn en je personnlijk mening thuis te laten en niet een forum te gebruiken om mensen te beoordelen en als je eerlijk bent dan zeg je wie deze honden op de site heeft gedaan zonder toetstemming van de eigenaar. Jij probeert een plek te vinden voor deze honden maar er is jullie niks gevraagd!!!!!! Dus als jij als moderator honden plaats zonder toestemming van de eigenaar zit je wel fout om dat toe te laten!!!!!!

P.S jij weet heel goed dat corrie nooit op dit forum komt!!!!
Voor je info Justine is een meisjenaam!!!!!

Corinne ( meisje naam!!!!)
Athos jest offline   Reply With Quote
Old 11-09-2009, 12:30   #16
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Beste Corinne,

Ik heb je een al een antwoord op je persoonlijke mail gestuurd, waarin ik je e.e.a. uitgelegd heb.

En naar eer en geweten kan ik vertellen dat:
* Ik de door jou genoemde mail van Corrie echt NOOIT ontvangen heb
* Ik nog nooit en te nimmer uit eigen initiatief nesten of herplaatshonden op wolfdog geplaatst heb
* Ik alleen op verzoek van eigenaren dit soort info toevoeg
* Ik geen flauw idee heb wie de honden van Pierre Rabin hier geplaatst heeft


Verder heb ik er geen enkele behoefte aan, om over dit onderwerp zelf nog langer discussie te voeren op dit openbare forum.
Dit zal dan ook mijn laatste reactie op dit onderwerp zijn.
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 11-09-2009, 12:57   #17
Athos
Junior Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 10
Default

MIjke,

Ik heb je een pb gestuurd.
De honden zijn van de site af en dat is wat de eigenaar vroeg.
Wat mij betreft discussie gesloten.
Groetjes,
Corinne
Athos jest offline   Reply With Quote
Old 12-09-2009, 16:48   #18
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Wat een vage discussie. En dan maar raar vinden dat iedereen altijd wijst naar Corrie. Dat komt dus door mensen zoals Justine, Corrine of wat haar naam ook is.
Kennel en honden zijn niet meer van Corrie. Laat Corrie er dan ook buiten aub. Ga ook niet van die agressieve berichten plaatsen .

En waarom worden honden van de site verwijderd als deze van iemand anders zijn (Pierre) op verzoek van een oud-eigenaar? Terwijl weer iemand anders ze op de site heeft geplaatst???

Groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 13-09-2009, 21:08   #19
Athos
Junior Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 10
Default

Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
Wat een vage discussie. En dan maar raar vinden dat iedereen altijd wijst naar Corrie. Dat komt dus door mensen zoals Justine, Corrine of wat haar naam ook is.
Kennel en honden zijn niet meer van Corrie. Laat Corrie er dan ook buiten aub. Ga ook niet van die agressieve berichten plaatsen .

En waarom worden honden van de site verwijderd als deze van iemand anders zijn (Pierre) op verzoek van een oud-eigenaar? Terwijl weer iemand anders ze op de site heeft geplaatst???

Groetjes Kim
Zo als ik heb gezegd wat mij betreft discussie gesloten. Probleem opgelost: de honden zijn van de site verwijderd.
Voor de rest ben ik jou geen uitleg schuldig. Als je vragen hebt over hoe en wat moet jij bij de eigenaar van de honden zijn!!!
Fijn dat dat je zo begaan bent met Corrie! Dat is wel eens anders geweest. Laten we maar hopen dat dit in de toekomst ook zo zal zijn. Laat Corrie er dan ook buiten aub. En laat haar met rust. Iedereen weet dat zij en Pierre Rabain ook nooit op deze site op deze site komen. Mocht je dit bericht ook te aggressief zijn of jou niet bevallen dan is dat jou probleem en niet het mijne.

Corinne

PS Justine is mijn dochter voordat je met een onbenullige vraag terugkomt.
Athos jest offline   Reply With Quote
Old 14-09-2009, 07:36   #20
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by Athos View Post
PS. Justine is mijn dochter voordat je met een onbenullige vraag terugkomt.
hahaha.. jij kent Kim ook?... *lol*
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 11:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org