Go Back   Wolfdog.org forum > Polski > Wzorzec & bonitacje

Wzorzec & bonitacje Jak powinien wyglądać typowy wilczak, ile waży CzW, ile ma w kłębie, informacje o przeglądach hodowlanych ....

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 20-09-2006, 20:25   #1
Leśna
Junior Member
 
Leśna's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: ndg
Posts: 58
Default wzorzec + zdjęcia

czytam sobie wzorzec i próbuję porównać do zdjęć reproduktorów, o tych:

BOLTON EDEN severu


Max z Litavské kotliny


jak na moje zepsute krótkowzroczne oko, psy trochę różne

no i wzorzec o grzbiecie i ogonie, wiadomo, grzbiet prosty, ogon wysoko osadzony - jak na pierwszym zdjęciu

czy linia grzbietu i osadzenie ogona taka jak na drugim udjęciu to taka 'cecha w typie owczarka'? czy pies na 1. zdjęciu ma dobrą długość, czy mógłby być krótszy? (nie znam się, więc mi to10:9 ciężko ocenić na oko)
__________________
http://rotten.forest.w.interia.pl

Dzi¶ jestem Pani± ze Zgni³ego Lasu. Jutro bêdê py³em na drodze... mo¿e pewnego dnia wpadnê Wam do oczu...
Leśna jest offline   Reply With Quote
Old 20-09-2006, 21:46   #2
z Peronówki
VIP Member
 
z Peronówki's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Późna
Posts: 6,995
Send a message via MSN to z Peronówki Send a message via Skype™ to z Peronówki
Default Re: wzorzec + zdjęcia

Quote:
Originally Posted by Leśna
czytam sobie wzorzec i próbuję porównać do zdjęć reproduktorów, o tych:
Ehhh... juz od dawna szykuje sie do opracowania wiekszego (ilustrowanego) komentarza do wzorca bazujacego na tekstach i wypowiedziach Rosika, Hartla i innych slaw tej rasy... Bo zawsze lepiej pokazac niz opisac...

Quote:
Originally Posted by Leśna
jak na moje zepsute krótkowzroczne oko, psy trochę różne
Zgadza sie.... A Max i Bolton sa do siebie jeszcze dosyc podobne... Czasem jak sie widzi psy w ringu to czlowiek jest PEWIEN, ze ma przed soba przedstawicieli dwoch roznych ras...

Quote:
Originally Posted by Leśna