Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Buiten de orde

Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 19-10-2009, 20:16   #521
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default niet te geloven :)

En we nemen er nog een!

http://www.garagetv.be/video-galerij...m_medium=email
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 20-10-2009, 12:38   #522
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Oma heeft besloten om na jaren weer eens behoorlijk te gaan stappen. Ze zit zich aan de kaptafel op te maken. Dan pakt ze een grote spuitbus, en begint flink onder haar oksels te sprayen. Haar kleinzoontje staat dat kritisch te bekijken en zegt: 'Oma, denkt u wel aan het ozongat?' 'Ja hoor,' zegt ze, 'dat doe ik zo effe met een washandje.'
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 22-10-2009, 19:52   #523
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Om het nivo een beetje op peil te houden .

__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 28-10-2009, 12:32   #524
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default wel you tube, geen humor

---------------------------------------
* Let op! Dit bericht bevat schokkende beelden en is niet geschikt voor kinderen!*

Tot onze uiterste teleurstelling en verdriet is helaas het bont weer te zien op straat in kragen en manchetten aan een jas.
Veelal zijn het jongeren die graag met bepaalde merkkleding gezien willen worden.
Zo ook in onderstaande jassen van merken als Scapa, McGregor en Jacky Luxury die volop echt bont gebruiken.



De bontindustrie en de bontverkopende winkels doen hun uiterste best om bont goed te praten. Dit doen ze onder meer door het geven van misleidende informatie over de herkomst en diervriendelijkheid van bont.
Uitspraken als 'bont wordt verkregen door overschot' of 'op natuurlijke wijze verkregen' zijn niet waar!
Overal ter wereld zien bontboerderijen er ongeveer hetzelfde uit. In draadgazen kooien rij aan rij leven dieren zoals vossen, wasbeerhondjes, nertsen, konijnen en zelfs honden en katten onder de meest vreselijke omstandigheden.


In bovenstaande jassen worden voornamelijk vossen gebruikt.
Vossen horen niet in krappe kooien. Het zijn ongedomesticeerde roofdieren die nog dezelfde kenmerken bezitten als hun wilde soortgenoten. Ze raken gestresst en ontwikkelen vaak stereotype en zelfbeschadigend gedrag. Vossen zijn schuw en bang voor mensen. Uit stress verminken ze zichzelf door hun staart of poten kapot te bijten. Vossen lopen vaak langdurig in rondjes of draaien voortdurend met hun kopje. Dit abnormale gedrag wordt veroorzaakt door de onnatuurlijke huisvesting van de dieren. In november wordt op abrupte wijze een einde gemaakt aan dit treurige bestaan. De vossen worden dan geëlektrocuteerd met een staaf in hun anus.
In Nederland is het fokken van vossen verboden.
Veel van het bont komt dan ook uit China. Een land dat geen dierenwelzijnswetten kent en gruwelijk wreed jegens dieren is.



Is die hippe jas nu nog zo leuk??
Protest: Hier kun je protest aantekenen tegen bedrijven die bont gebruiken zoals Scapa: http://www.biteback.be/action/e_acti...php?actid=5537

Hier kun je bontvrije winkels vinden: http://www.bontvoordieren.nl/site/main/content/18

Als laatste een kijkerstip:
De natuurbeschermingsorganisatie SEA SHEPHERD CONSERVATION SOCIETY (SSCS) Pirate: de organisatie die regelmatig actie voert tegen de walvisjacht, de jacht op zeehonden, dolfijnen en andere zeezoogdieren & vissen, staat donderdag 29 oktober a.s. anderhalf uur lang op TV centraal in een aflevering van het programma EEN GOEDE WERELD.TV op de zender HET GESPREK.
http://www.hetgesprek.nl/


-----------------------------------------------------------------
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 29-10-2009, 00:13   #525
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Om van te kotsen...

Je had hier ook best een nieuw topic van mogen maken....
Want al wordt er een youtube filmpje in vermeld, ik vind het niet zo het in het kader van dit toch beetje leuke/grappige topic passen...

Voor lezers die weer iets grappigs/leuks verwachten, komt dit wel erg rauw op hun dak.
Bovendien is dit item serieus en belangrijk genoeg om het als een apart topic onder de aandacht te brengen!
Zeker als mensen er zelf ook actief aan kunnen bijdragen , om dit soort smerige praktijken in de toekomst te voorkomen.
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 29-10-2009, 00:35   #526
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Quote:
Originally Posted by mijke View Post
Om van te kotsen...

Je had hier ook best een nieuw topic van mogen maken....
Want al wordt er een youtube filmpje in vermeld, ik vind het niet zo het in het kader van dit toch beetje leuke/grappige topic passen...
.
Misschien wil jij dat ff doen.
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 30-10-2009, 19:03   #527
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Een ouder echtpaar vierde hun 60ste huwelijksfeest. Ze hadden elkaar op de lagere school ontmoet en waren, na hun pensioenering, weer in hun oude buurt gaan wonen. Tijdens een wandeltochtje kwamen ze bij hun oude school en zagen haar naam nog ingekrast staan op een schoolbankje. Op weg naar huis zagen ze, dat er een zak met geld uit een geldwagen viel. Ze raapten het op en namen het mee naar huis. Daar telden ze het geld en het bleek 50.000 Euro's te zijn. De oude man zei: "We moeten het terug geven." Maar zijn vrouw vond dat zij het had gevonden en verstopte het op zolder. De volgende dag kwamen er twee politieagenten de buurt ondervragen om het geld terug te vinden en klopten op hun deur. Na de vraag of ze de zak met geld hadden gevonden antwoordde zij: "Nee." Maar hij zei, dat ze loog en dat ze het op zolder had verstopt. "Geloof hem maar niet hoor." zei de vrouw. "Hij begint een beetje seniel te worden." Eén van de agenten vroeg aan de man om alles eens vanaf het begin te vertellen. "Welnu," zei de man, "toen wij gisteren van school kwamen..."
De twee agenten keken elkaar aan en zeiden: "We weten genoeg!" En ze gingen weer.
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 30-10-2009, 19:12   #528
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Vader Haai en zijn zoon zijn onderweg. Plotseling zwemt er boven hen een groep mensen. Zegt vader haai: "Wel, mijn zoon, nu gaan we zo ver naar boven, dat alleen de bovenste helft van onze vin te zien is en draaien enkele ronden rond die zwemmers!" Zo gezegd, zo gedaan. Vader haai: "Jongen, nu doen we dat opnieuw, maar laten nu onze hele vin zien!" Dus die twee zwemmen weer enkele ronden rond die zwemmers en duiken dan iets dieper. Vader haai: "Wel, mijn zoon, nu langs beneden aanvallen en vreten maar!" Dat doen ze dan ook. Alle zwemmers worden opgepeuzeld. Een beetje later, terwijl vader en zoon nog rustig en tevreden rondzwemmen en nagenieten, vraagt zoon haai: "Papa, waarom hebben we eigenlijk eerst al die ronden rond die zwemmers gezwommen, we hadden ze toch zonder probleem direct kunnen opeten?" Vader: "Zoon, 't is heel simpel. Leeg gescheten smaken ze gewoon veel beter!"
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 06-11-2009, 13:45   #529
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Dit is nog eens je doggie opvoeden .

__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 06-11-2009, 22:19   #530
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

dat lukt me nog niet eens met 2 doggies aan de lijn
kost wel wat training denk ik
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 06-11-2009, 23:29   #531
Puma
Ottokar lovers
 
Puma's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Amsterdam
Posts: 271
Default

Waaaanzinig! Geweldig om dat filmpje te zien, geeft me op een of andere manier een glimlach op het gezicht, heerlijk.
Puma jest offline   Reply With Quote
Old 07-11-2009, 02:09   #532
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Gaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 07-11-2009, 21:54   #533
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Heb er granzeloos bewondering voor!
En ben er ook wel beetje jaloers op!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 08-11-2009, 17:17   #534
Jolanda
Member
 
Jolanda's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: Hoofddorp, N.H.
Posts: 552
Default

Mooi gezicht zeg! Toppie! Ze weten allemaal dat baasje gewoon doorfietst, als je treuzelt heb je pech. Merk ook bij mijn uitlaatgroeo, dat een grotere groep honden makkelijker bij elkaar blijft.
__________________
Groetjes, Jolanda
Jolanda jest offline   Reply With Quote
Old 08-11-2009, 18:08   #535
ELISE
Yara
 
ELISE's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: Berkel en Rodenrijs
Posts: 1,126
Default

Het lijkt me bijna onmogelijk om dat voor elkaar te krijgen met een groep Tsjechen
__________________
Elise

www.ofthevoiceofnature.nl
ELISE jest offline   Reply With Quote
Old 08-11-2009, 19:30   #536
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

wil je een poging wagen , ik stel Barry beschikbaar
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 10-11-2009, 09:26   #537
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Een man is na 35 jaar in de Krijgsmacht de stress goed zat en besluit opeens ver weg van de bewoonde wereld in Noorwegen te gaan wonen, waar echt helemaal niks gebeurt.
Na een half jaar niemand te zijn tegengekomen wordt er opeens 's avonds aan de deur geklopt. Hij doet open en er staat een grote forse roodbebaarde Noor voor de deur.
"Hallo, ik ben jouw buurman en ik woon 6 kilometer verderop. Ik heb zaterdag een feest. Wil je komen?"
De man denkt: "ik ben nu wel wat toe aan wat lol" en zegt dus: "Graag, ik zal er zijn"
"Bedenk wel, er zal wel flink worden gezopen. Vind je dat erg?, zegt buurman.
"Maakt niet uit hoor, na 35 jaar in de Krijgsmacht geweest te zijn, drink ik nog iedereen onder tafel," zegt de man.
"Er kan ook wel eens worden gevochten".
Oeh, denkt de man, maar vooruit, ik kan wel een verzetje aan. "Graag, ik zal er zijn".
"Er kan ook heftige sex zijn", zegt buurman.
"Nou, ik zal er zijn, hoor", zegt de man denkend aan zijn behoeften, "moet ik nog speciale kleren aan?"
"Maakt niet uit", zegt buurman, "wij zijn toch maar met zijn tweetjes."
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 10-11-2009, 09:27   #538
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Twee oudjes zitten op een bank te kletsen over de goeie oude tijd. Zegt zij: "Ik weet wat ouder worden is. Ik voel niks anders dan pijn en ongemak. En hoe voel jij je?" Hij: "Ik voel me als een pasgeboren baby!" "Echt waar? Voel jij je wérkelijk zo jong als een baby?" vraagt zij verbaasd. "Yep," antwoordt hij, "geen haar, geen tanden en volgens mij zit ik nu in mijn broek te schijten!"
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 10-11-2009, 15:04   #539
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

We waren al begonnen met fietsen, en dan is de conditie straks top voor wintersport .

En van de zomer gaan we zo het ijselmeer op .
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote
Old 11-11-2009, 02:40   #540
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Wanneer ga jij die trainingen geven?
Dan ga ik me (als niet al te fit figuur ) zeker bij je opgeven
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 11:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org