Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Clubs en wetgeving

Clubs en wetgeving Informatie over Tsw clubs in andere landen, wetgeving betreffende TsW en Kennel club regels

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 18-03-2006, 16:15   #1
LALLEMAND
Junior Member
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 20
Default Stamboom

Hi, everybody,

Zoals sommigen onder jullie misschien wel weten, zit onze Buck De Newflame ondertussen in Frankrijk. Alhoewel ik denk nooit de originele papieren heb gekregen, en omdat ik zijn papieren moet opsturen naar Frankrijk zou ik graag willen weten wie ik precies moet aanschrijven om een duplicaat te bemachtigen.
Weet er ook iemand hoeveel dit ongeveer kost en hoelang het duurt vooraleer men mij die kan opsturen?

Thanks a lot!!

Steven
LALLEMAND jest offline   Reply With Quote
Old 18-03-2006, 19:41   #2
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Hallo Steven,

Ik denk dat je St. Hubertus moet vragen om een duplicaat en anders de fokker van jouw hond vragen om alsnog de papieren op te sturen.

Voor St. Hubertus heb je wel wat gegevens nodig om het zoeken voor hun wat gemakkelijker te maken, zoals chip of tatouagenummer, geboortedatum, vader en moeder van je hond, naam van de fokker.

Maar wat is de reden waarom je nog nooit de papieren hebt ontvangen. Laksheid van de fokker of van jou omdat je er nooit naar gevraagd hebt???

Een duplicaat zal ongeveer Euro 50,-- kosten, dat schat ik zo in, dus heel veel geld is dat ook weer niet maar als je de originele papieren via de fokker kunt verkrijgen, is dat zo veel te beter.

Veel succes,

Letty (Holland)
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 19-03-2006, 00:34   #3
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Hoi steven,

Staat Buck niet net als Barlik op de naam van je (ex)vriendin? Want dan wordt het lastiger om een kopie van de papieren van st H Hubertus te krijgen

Ik weet dat Buck via Yasmine en Sonja naar die mevrouw in Frankrijk vertrokken is. Zijn niet bij een van hen die papieren blijven steken?

Ik weet ook dat hij jammergenoeg niet bij die mevrouw in Frankrijk mag/kan blijven.
Wellicht is het een idee dat zijn nieuwe eigenaar gewoon de fokker benadert en vraagt om een kopie van de stamboom en andere papieren.

Groetjes en succes!
mijke
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org