Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Wolfhonden en wolven

Wolfhonden en wolven Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over andere wolfhonden: Lupo Italiano, Indian Dog...

 
 
Thread Tools Display Modes
Old 28-12-2004, 21:23   #1
janine
Junior Member
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 5
Default wolfhond uit tjechie,geen tjechische wolfhond!

ingewikkeld onderwerp wij hebben een duitese herder uit tjechie,we hebben hem overgekocht van een kennis en die zei dat de eigenaar van wie zij hem had gekocht haar had verteld dat er wolvenbloed in zat,dat ze in tjechie wel vaker een wolf erdoor kruisen,hoeveel procent geen idee of het echt waar is geen idee!
maar ik vroeg mij wel af of dit idd gebeurd daar,en kan je aan je hond merken of er wolvenbloed in zit?en zo ja waaraan ik heb een rasbeschrijving van de tjech door zitten lezen,en ja daar heeft hij veel van weg,de duitse herder klopt niet helemaal,nou snap ik dat een rasbeschrijving ook niet op iedere hond helemaal van toepassing is,maar we hebben nog een duitser en een witte herder mijn vriend heeft ook altijd duitsers gehad maar itan onderscheid zich daar toch veel van!
en mocht hij wolvenbloed in zich hebben wat maakt dat hem dan?een wolfhond uit tjechie of een tjechische wolfhond maar dan toch anders?of gewoon een duitser met wat wolvenbloed?
ik heb foto`s van hem weet niet of ik ze hier mag plaatsen als het mag dan hoor ik het wel!
janine jest offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org