Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Bijeenkomste

Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 14-01-2013, 11:41   #1
veronique
Kennel van Goverwelle
 
veronique's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 199
Default Wandeling 27 januari

UIT NAAM VAN JOELLE AANGEZIEN ZIJ NIETS OP WOLFDOG KAN PLAATSEN ONDANKS AANGEMAAKT ACCOUNT!

WANDELING:

Hallo Tsjechoslowaakse wolfhonden fans!,

Mijn naam is Joëlle, ik volg een dierverzorging opleiding aan het Groenhorstcollege in Almere. Hiervoor loop ik stage bij Kennel van Goverwelle.


Tijdens mijn stage moet ik van school uit ook opdrachten uitvoeren. De opdracht die ik van school gekregen heb is het organiseren van een evenement.

Als evenement heb ik gekozen voor een Tsjechen-wandeling. Deze wandeling is voor de eigenaren van Tsjechoslowaakse wolfhonden en mensen die geïnteresseerd zijn in dit ras (er mogen ook andere rassen mee lopen).
Het doel is een gezellige middag te hebben en eventuele geïnteresseerde kennis te laten maken met het ras.
De wandeling is wel geheel op eigen kosten en op eigen risico! Weet je van te voren dat je hond niet goed met andere honden kan, neem dan zelf maatregelen.

Het evenement zal gehouden gaan worden op zondag 27 januari 2013, en vindt plaats in Bussloo. Het zal beginnen rondom 13:00 uur. In bussloo kunnen de honden ook eventueel loslopen (mits zij met andere honden kunnen).
Er worden tijdens de wandeling ook leuke foto’s gemaakt die u later van internet af kunt halen!
Aan het einde is er een mogelijkheid om gezellig een drankje te drinken (wel op eigen kosten).
De startplaats is de parkeerplaats van ingang de kneuterstraat bij gebouw de Robberskamp.

Een wandeling rondom een meer neem 1,5 uur - 2 uur in beslag en parkeren kost € 2.00

voor meer informatie over Bussloo:
http://www.rgv.nl/index.php?id=494

Heeft u er zin in en kan je op de genoemde datum! Dan zie ik u graag bij de Tsjechen wandeling.

Vriendelijke groet,

Joëlle Baeschnitt
__________________
www.graaff-goverwelle.nl
veronique jest offline   Reply With Quote
Old 14-01-2013, 15:15   #2
Annemiek
Junior Member
 
Annemiek's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: Breda
Posts: 180
Default

Leuk idee,

Helaas kunnen kaeley en ik er niet bij zijn omdat ik dan al met de poesen naar de wereldshow moet. Veel succes en plezier ermee.
__________________
Life is the future, not the past!


Van links naar rechts: Freya, Sky, Poeky, Kaeley.
Annemiek jest offline   Reply With Quote
Old 14-01-2013, 20:07   #3
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Veel succes en plezier met je opdracht Joelle!

En als ik op tijd terug ben, kom ik misschien ook nog even langs
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 22-01-2013, 22:41   #4
Bozzie
Junior Member
 
Bozzie's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Oldenzaal
Posts: 22
Default

Hallo Joelle en Veronique,


Wij hopen ook te komen met Falcon ( een oude bekende van jullie :-) )
Ik ben erg benieuwd hoe Falcon zal reageren op andere Tsjechen. Hij staat al aardig wat steviger in zijn schoenen en reageert soms fel op honden die op hem af komen. Met honden die hem negeren gaat het beter. Hij kan het best overweg met een kuvasz, die piept niet zo snel als ze aan het spelen zijn.

Ik zal ( als ik het niet vergeet ) een foto van Falcon meenemen voor je moeder. Dit heb ik lang geleden beloofd, maar ben het helemaal vergeten.

Hopelijk tot zondag

Greetings Folkert
Bozzie jest offline   Reply With Quote
Old 24-01-2013, 15:40   #5
Bozzie
Junior Member
 
Bozzie's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Oldenzaal
Posts: 22
Default

Hallo,

We proberen zondag ook te komen met Falcon. We zijn erg benieuwd hoe Falcon zal reageren. Hij staat een stuk steviger in zijn schoenen vergeleken met een poos terug. Hij kan soms fel reageren naar andere honden als hij aan de riem is de hond benaderd hem. Als de andere hond hem geen aandacht schenkt, gaat het prima.

Veronique, Als ik er aan denk zal ik nog een foto van Falcon meenemen voor je moeder. Dit heb ik nog beloofd, al een tijd geleden, maar ik ben het helemaal vergeten!

Greetings Folkert
Bozzie jest offline   Reply With Quote
Old 24-01-2013, 21:04   #6
veronique
Kennel van Goverwelle
 
veronique's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 199
Default

NOG EVEN UIT NAAM VAN JOELLE:

Leuke reacties en alvast bedankt. Ik heb al een aantal aanmeldingen dus helemaal leuk!

Ik hoop dan ook dat jullie met velen komen en dat mijn opdracht slaagt!

Niet alleen mensen met Tsjechen zijn welkom, ook met andere honden en zonder hond bent u welkom.

Het wordt een mooie wandeling in dit mooie witte landschap.

Ik hoop natuurlijk dat ik tegen jullie kan zeggen; Tot zondag!
__________________
www.graaff-goverwelle.nl
veronique jest offline   Reply With Quote
Old 30-01-2013, 17:13   #7
veronique
Kennel van Goverwelle
 
veronique's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 199
Default

Voor diegene die nog willen weten hoe de wandeling is gegaan van Joelle en voor de mensen die aanwezig waren:

Er waren 14 personen aanwezig en 8 honden, ondanks de waarschuwing op ijzel en de regen!
Na afloop hebben we lekker wat gedronken in het pannenkoekenhuis in Voorst omdat alles dicht was op Bussloo zelf.

Door het slechte weer helaas weinig foto's en de Tsjechen die op water konden lopen staan er net niet op. Voor de overige foto's:

http://www.facebook.com/TsjechoslowaakseWolfhond

Van Joelle nogmaals dank voor de gezelligheid en de complimenten!
__________________
www.graaff-goverwelle.nl

Last edited by veronique; 30-01-2013 at 17:17. Reason: extra aanpassing
veronique jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org