Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Wolfhonden: Saarloos

Wolfhonden: Saarloos Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over Saarlooswolfhond...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 19-03-2006, 21:52   #21
Excalibur-Sauvignon
Junior Member
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 174
Send a message via MSN to Excalibur-Sauvignon
Default

Ik ben het helemaal met je eens letty.
Het hoort hier ook helemaal niet thuis.
Jolanda vroeg wie Pascha was, gezien het hier een Tjechen forum betreft heb ik het haar in een PB vertelt wie ze was en waarom we er van af zagen, niks mis mee toch?
Dat het iets is tussen de fokster en ons ben ik ook helemaal met je eens. Met de fokster dus en niet met Christa, ik hoef haar geen verantwoording af te leggen en dat ben ik ook niet van plan. Met die betreffende fokster hebben wij ook helemaal geen problemen, integendeel die had begrip voor onze beslissing.
Wij zijn inderdaad, zoals Christa al opmerkte, net komen kijken wat fokken betreft en willen een goede start maken. Mika is netjes gespiegeld en geröntgend en dus vrij( voor zover de uitslagen dat nu bepalen) van nare ziektes, is het dan zo vreemd dat we daar een teefje bijzoeken die op het eerste gezicht dat ook niet heeft? Vergeet niet dat we helemaal waren ingesteld op de komst van Pascha dus ook voor ons was het een grote teleurstelling . Wat mij betreft mag op dit topic een slotje.
Wil iemand er verder op reageren kan dat wel via andere wegen dat dit Tjechen forum.
__________________
KLIK HIER : ONZE MIKA
Excalibur-Sauvignon jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org