Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Wolfhonden en wolven

Wolfhonden en wolven Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over andere wolfhonden: Lupo Italiano, Indian Dog...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-10-2010, 19:11   #1
bobpeletier
Junior Member
 
bobpeletier's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Hilversum
Posts: 26
Default Marktplaats.

Ik was benieuwd of de mensen op dit forum net als ik af en toe marktplaats afspeur om wofhonden te zoeken?
Ik doe dit zo nu en wel is.
Maar over het algemeen staat er weinig op want de meeste wolfhonden gaan terug naar de fokker.
Maar wat gebeurt er met kruisingen van dit type hond.
op marktplaats dus.
Ik was benieuwd of we deze honden ook op de herplaatser site moeten zetten of niet.

Ik heb hier 5 advertenties op marktplaats.

Advertentie: 360193414
Advertentie: 378918809
Advertentie: 371389966
Advertentie: 360314428
Advertentie: 383750775

Kijk en ordeel zelf maar.

gr bob

Last edited by bobpeletier; 06-10-2010 at 20:01.
bobpeletier jest offline   Reply With Quote
Old 06-10-2010, 21:25   #2
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Hier mogen alleen zuivere Tsjechen geplaatst worden die in het bezit zijn van een FCI stamboom.

Gr
Tatiana
__________________
www.hogan-sky.com

Tatti jest offline   Reply With Quote
Old 06-10-2010, 22:52   #3
bobpeletier
Junior Member
 
bobpeletier's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Hilversum
Posts: 26
Default

Quote:
Originally Posted by Tatti View Post
Hier mogen alleen zuivere Tsjechen geplaatst worden die in het bezit zijn van een FCI stamboom.

Gr
Tatiana
Mij ging het meer om het type hond, dat moeilijk te houden is.
Dat ook die honden een goede baas krijgen, in plaats van dat ze 3 hoog in een flat komen.
Maar ik bespeur hier dat het u om het ras gaat, ik zeg toch ook niet dat ze der mee moeten fokken.
Ik bedoel alleen dat die honden ook recht hebben om goed terecht te komen ras zuiver of niet.
bobpeletier jest offline   Reply With Quote
Old 06-10-2010, 23:51   #4
Arnolda
Junior Member
 
Arnolda's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Barneveld
Posts: 145
Default

Beste Bob,

Je kan bij Google Alerts aangeven dat je een bericht krijgt zodra er wat nieuws op internet komt waarvan jij aan kan geven wat je interesse is. Hoef je niet zo te speuren maar komen de meldingen vanzelf binnen.
__________________



www.vanmeiselsstee.nl

Last edited by Arnolda; 06-10-2010 at 23:57.
Arnolda jest offline   Reply With Quote
Old 07-10-2010, 08:14   #5
Tatti
Junior Member
 
Tatti's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Opglabbeek (B)
Posts: 471
Default

Quote:
Originally Posted by bobpeletier View Post
Mij ging het meer om het type hond, dat moeilijk te houden is.
Dat ook die honden een goede baas krijgen, in plaats van dat ze 3 hoog in een flat komen.
Maar ik bespeur hier dat het u om het ras gaat, ik zeg toch ook niet dat ze der mee moeten fokken.
Ik bedoel alleen dat die honden ook recht hebben om goed terecht te komen ras zuiver of niet.
Ik begrijp heel goed hoe u gedachtegang gaat, maar als ik denk over hoeveel Tsjechen er regelmatig een nieuw thuis zoeken omdat veel fokkers graag vergeten te vermelden dat ze een toch iets andere handleiding hebben als de standaard huis-tuin en keukenhond, of de ex-fokhonden die door hun bazen gedumpt worden, sorry maar dan heb ik mijn handen vol.
Zelf ben ik de afgelopen maanden als voor 4 Tsjechen bezig geweest om deze of op te vangen of goed herplaatst te krijgen, en staat er weer eentje op wacht die een nieuwe plaats zoekt, maar te zwijgen van de Oostenrijkse Tsjech die inmiddels gelukkig een nieuw plaatsje gevonden heeft.
En zo zijn er hier veel meer mensen op het forum die hiermee bezig zijn, maar het heeft geen nut om alles aan de grote klok te hangen, en sommige honden zijn beter in stilte te herplaatsen.

Ik maak niet de forumregels, maar deze melden duidelijk dat op deze Internationale site alleen zuivere Tsjechen mogen komen.
En denk eens na hoeveel honden zouden deze site bevolken als alle aangesloten landen hier moeilijke rassen gaan plaatsen of honden die door opvoeding moeilijk geworden zijn?

Ik vind het dus zeer ongepast om mij ergens op te wijzen aangezien ik de enige geweest ben die de moeite genomen heeft u iets uit te leggen.
Geregeld komen bij mij ook Amerikaanse Bulldoggen en Amerikaanse staffords binnen waar ik nieuwe adressen voor zoek, dus het is absoluut niet zo dat alles wat geen Tsjech is mij de bomen in kan, maar ik heb het persoonlijk druk genoeg om de rotzooi van bepaalde mensen mbt honden op te knappen.

GR
Tatiana
__________________
www.hogan-sky.com

Tatti jest offline   Reply With Quote
Old 07-10-2010, 19:05   #6
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Quote:
Originally Posted by bobpeletier View Post
Mij ging het meer om het type hond, dat moeilijk te houden is.
Dat ook die honden een goede baas krijgen, in plaats van dat ze 3 hoog in een flat komen.
Maar ik bespeur hier dat het u om het ras gaat, ik zeg toch ook niet dat ze der mee moeten fokken.
Ik bedoel alleen dat die honden ook recht hebben om goed terecht te komen ras zuiver of niet.
Beste Bob,

Het gaat er niet om welke ideeen Tatti heeft over herplaatsers!
Noch over de ideeen van andere forum lezers!

Maar het beleid / regel van deze site is: dat er alleen bemiddeld mag worden voor TsW's met FCI stambomen

Voor andere herplaatsers (TsW mixen of andere rassen) zal men van andere sites gebruik moeten maken.
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 08-10-2010, 19:30   #7
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by mijke View Post
Het gaat er niet om welke ideeen Tatti heeft over herplaatsers!
Noch over de ideeen van andere forum lezers!.
Als ik het goed lees is dat juist wel de vraag van Bob .
(Maar ik denk wel vaker iets goed te lezen )
Dus toch ook mijn mening .

Ja, elke hond heeft ongeacht ras of kruising recht op een goede baas .
En als het een goede baas is maakt het niet uit of ie op 3 hoog achter woont .
Maar ik ben het wel eens met het beleid van wolfdog.org juist omdat dit een site is die specifiek de TSW vertegenwoordigt .
Dus alleen raszuivere herplaatsers op wolfdog.org.

Groette Martine.
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .

Last edited by loco; 08-10-2010 at 19:33.
loco jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org