Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > _Administratie

_Administratie Vragen gerelateerd aan wolfdog.org, database en andere technische zaken

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 30-08-2011, 16:23   #1
Ekoetzier
Junior Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Maarssen
Posts: 65
Send a message via MSN to Ekoetzier Send a message via Skype™ to Ekoetzier
Default Probleem met inschrijven

Hallo,

Wij zijn sinds half juli in het bezit van Baron Von Westerode.
Het lukt ons maar niet om als eigenaar van onze hond te worden ingeschreven op wolfdog.
Bij onze teef Czeska van 't Aelse Sluske staan we wel als eigenaar ingevuld.

Ik had begrepen dat er wat achterstand was omdat Mijke in Afrika zat, maar die is volgens mij al weer een poosje terug.

Ik hoop dat het alsnog gaat lukken.

Groeten,
Erik.
Ekoetzier jest offline   Reply With Quote
Old 30-08-2011, 22:10   #2
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Quote:
Originally Posted by Ekoetzier View Post
Ik had begrepen dat er wat achterstand was omdat Mijke in Afrika zat, maar die is volgens mij al weer een poosje terug.
Hoi Erik,

Als moderator kan ik geen zaken in de data base veranderen, dit kan alleen de admin!
Ik zat inderdaad een tijdje in Afrika, maar daardoor ontsonden er geen achterstanden in het systeem hoor!

Alles heeft te maken met de bouw van de nieuwe site, zie ook dit topic:
http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=20700

Alle info voor de database wordt het snelst verwerkt als deze rechtstreeks naar de admin gestuurd worden: [email protected]
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 31-08-2011, 16:42   #3
Ekoetzier
Junior Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Maarssen
Posts: 65
Send a message via MSN to Ekoetzier Send a message via Skype™ to Ekoetzier
Default

Ik had nl onderstaand berichtje van je gehad en daaruit begreep ik dat je het na terugkomst ging proberen op te lossen:


20 juli
Mijke van Heyningen

  • Hou Erik,
    Er zijn op dit moment nog diverse problemen op de site, waardoor alles niet actueel is Ik ben moderator van de nederlandstalige pagina's, maar ben van veel zaken afhankelijk van de admin. Momenteel zbenit ik in Ghana, maar als ik terug ben zal ik proberen voor je op te lossen!
    Vriendelijke groet,
    Mijke

Maar in ieder geval zal ik de gegevens nogmaals naar info@wolfdog .org sturen en dan hoop ik maar dat het goed komt. (verdwijnen alle aanvragen die op de oude manier worden gedaan dan in de prullenbak, of worden die verzameld? Zoniet dan zou het misschien handig zijn de oude procedure even te wijzigen (die er nu nog staat beschreven).

Groetjes,
Erik





Quote:
Originally Posted by mijke View Post
Hoi Erik,

Als moderator kan ik geen zaken in de data base veranderen, dit kan alleen de admin!
Ik zat inderdaad een tijdje in Afrika, maar daardoor ontsonden er geen achterstanden in het systeem hoor!

Alles heeft te maken met de bouw van de nieuwe site, zie ook dit topic:
http://www.wolfdog.org/forum/showthread.php?t=20700

Alle info voor de database wordt het snelst verwerkt als deze rechtstreeks naar de admin gestuurd worden: [email protected]
Ekoetzier jest offline   Reply With Quote
Old 31-08-2011, 17:09   #4
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Zoals eerder gezegd: het wachten is op het on air gaan van de nieuw gebouwde site.
Ook ik heb (nog) geen flauw idee hoe deze werkt en wat de nieuwe procedures voor e.e.a. zijn.

Maar er is en wordt nooit iets van ontvangen info weggegooid!
Alleen heb ik geen inzicht wat de admin wel of niet ontvangen heeft. (vandaar ook mijn suggestie om het voor de zekerheid nogmaals naar info@wolfdog te sturen)
Bovendien betreft het niet een enkele mail, maar worden wekelijks alleen al door de moderators tientallen mails en PM's ontvangen en door de admin een veelvoud hiervan.

Verder vind ik het minder prettig als je een door mij geschreven PM zo maar op dit forum plaatst.
Het gaat mij niet om de inhoud, maar om het feit dat je zomaar, zonder mijn toestemming, een prive bericht aan jou op een openbaar forum plaatst. Het heten niet voor niets Prive Berichten!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 31-08-2011, 17:40   #5
Ekoetzier
Junior Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Maarssen
Posts: 65
Send a message via MSN to Ekoetzier Send a message via Skype™ to Ekoetzier
Default

Beste Mijke,

Ik ben me van geen kwaad bewust, omdat in dat berichtje slechts een stukje onderbouwing zat van mijn aanname, m.a.w. ik wilde uitleggen waarom ik het zo had begrepen.
En als er gevoelige info in had gestaan had ik het echt niet geciteerd.

Maar ik begrijp het nu.
Nogmaals bedankt dat je me op weg hebt geholpen.

Groet,
Erik


Quote:
Originally Posted by mijke View Post
Zoals eerder gezegd: het wachten is op het on air gaan van de nieuw gebouwde site.
Ook ik heb (nog) geen flauw idee hoe deze werkt en wat de nieuwe procedures voor e.e.a. zijn.

Maar er is en wordt nooit iets van ontvangen info weggegooid!
Alleen heb ik geen inzicht wat de admin wel of niet ontvangen heeft. (vandaar ook mijn suggestie om het voor de zekerheid nogmaals naar info@wolfdog te sturen)
Bovendien betreft het niet een enkele mail, maar worden wekelijks alleen al door de moderators tientallen mails en PM's ontvangen en door de admin een veelvoud hiervan.

Verder vind ik het minder prettig als je een door mij geschreven PM zo maar op dit forum plaatst.
Het gaat mij niet om de inhoud, maar om het feit dat je zomaar, zonder mijn toestemming, een prive bericht aan jou op een openbaar forum plaatst. Het heten niet voor niets Prive Berichten!
Ekoetzier jest offline   Reply With Quote
Old 01-10-2011, 08:20   #6
Ekoetzier
Junior Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Maarssen
Posts: 65
Send a message via MSN to Ekoetzier Send a message via Skype™ to Ekoetzier
Default

op e.o.a manier wil het maar niet lukken me als eigenaar van mijn hond Baron von Westerode in te schrijven. Jammer want hij is toch echt van ons
Ekoetzier jest offline   Reply With Quote
Old 02-10-2011, 12:33   #7
Bozzie
Junior Member
 
Bozzie's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Oldenzaal
Posts: 22
Default

Wij hebben hetzelfde probleem met Falcon.

Heb het enkele keren doorgegeven. Mijn foto van Falcon is wel toegevoegd.
Bozzie jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org