Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Leven met een TSW

Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden

 
 
Thread Tools Display Modes
Old 14-01-2012, 00:38   #1
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default mijn hond is net een Kraai

Sinds Barry in huis is heeft hij het al op goud en zilver, als pup zijnde heeft hij meerdere oorbellen 'snachts uit mijn oren weten te stelen. Heeft mijn zilveren ketting weten te ontfutselen.
Nu hij volwassen is heeft hij een neus voor goud en zilver, gouden oorbellen probeert hij nog steeds te pikken, voor neppers haalt hij zijn neus op.
Als je hem een hand met een gouden/zilveren ring geeft knabbeld hij daar vriendelijk op maar een neppert laat hij links liggen.

Ook heeft hij een keer een portemonnee bij iemand uit haar tas gestolen..... gewoon omdat het kon was op de uitlaatplaats. oh ja en hij is er ook een keer met een paraplu vandoor gegaan die in de grond geprikt stond.

vorige week werd ik aangesproken door gemeente werkers (jeugdige jongens) , 'Heb u een husky? ' , in dit geval had ik de tijd en wilde best uitleggen wat hij wel was mede ook omdat mijn herder kruising met 1 oog de in heftig orangje gekleurde mannen nogal intimiderend vond. 1 jongen hurkt voor Barry op zijn knieen, begint met de zin wij hebben thuis ook een hond (in het kader ik ben niet bang) , binnen 2 seconden had barry zijn fel onranje rubberen handschoen al ingepikt tot grote hilariteit bij de andere jongens. Daarna heeft Barry nog een uitgebreide aai sessie gehad van deze jongen en kreeg hij ook zijn handschoen terug.

Raseigenschap? of heb ik gewoon een dief ?

groetjes judith
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org