Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 17-09-2005, 18:59   #1
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default Triest - Ashok en Bayka

Vanmorgen werden wij gebeld door de eigenaresse van Ashok en Bayka.

Zij vertelde ons, hevig geemotioneerd maar wel begrijpelijk, dat haar partner gisteren terwijl zij niet thuis was, een hyperventilatie aanval heeft gekregen en mogelijk daaraan, is overleden.

De twee honden waren op dat moment ook thuis maar zijn op dit moment bij ons.

Voor Ashok en de eigenaresse is het zeker een dieptriest verhaal want het zal betekenen, dat Ashok niet meer terug kan naar huis omdat zijn vrouwtje lichamelijk niet in staat is om hem uit te laten en zeker geen 2 honden, hetzij apart hetzij tegelijk.

Wij zoeken dan ook voor Ashok een nieuwe baas, die dezelfde liefde kan geven als hij gekregen heeft. Hoewel wij best begrijpen, dat iedereen een andere liefde aan een hond geeft. Maar het moet wel een baas zijn met heel veel dierenliefde en heel veel geduld en zowel geestelijk als lichamelijk sterk is. Ashok is een flinke en sterke jongen. En daarom heeft hij ook een aparte begeleiding nodig. Daar is natuurlijk over te praten als iemand denkt, dat hij deze hond weer een nieuw thuis kan geven. Voor informatie kan iemand voorlopig bij ons terecht onder nummer 0575 563769 of E-mail [email protected].

Ons medeleven gaat uit naar de eigenaresse en andere familie om dit verlies nu en in de toekomst te kunnen verwerken.

Letty en Koos de Graaff
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 17-09-2005, 21:18   #2
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Wat een afschuwelijke bericht!

Wij wensen de eigenaresse van Ashok en Bayka heel veel sterkte in deze voor haar zo zware dagen, na het zo plotselinge verlies van haar partner.

Mijke en familie
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 19-09-2005, 21:54   #3
Excalibur-Sauvignon
Junior Member
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 174
Send a message via MSN to Excalibur-Sauvignon
Default

Jee zeg wat een droevig verhaal.
Ook namens ons veel sterkte gewenst voor de eigenaresse en honden.
Ik hoop dat er een goed plaatsje voor ze gevonden wordt.
__________________
KLIK HIER : ONZE MIKA
Excalibur-Sauvignon jest offline   Reply With Quote
Old 06-11-2005, 14:16   #4
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default Bedankje

Hallo allemaal,

Het is al weer even geleden, dat ik schreef over het plotseling overlijden van het baasje van Ashok en Bayka.

Van diverse kanten heb ik van jullie een berichtje gekregen met medeleven en daarvoor wil ik jullie allemaal dankzeggen. Ook namens het vrouwtje van Ashok en Bayka. Ook zij stelde het heel erg op prijs.
(Zij bezoekt af en toe ook de site)

Momenteel zijn ze nog allebei bij ons maar vooral voor Ashok zijn we toch zo langzamerhand op zoek naar een nieuw baasje. Dus als jullie iemand weten, dan hoor ik het graag van jullie.

Inmiddels zijn er op 21 oktober bij ons 6 super gezonde pups ter wereld gekomen. Binnen 1,5 uur was het allemaal gebeurd. Dus supersnel kan je wel zeggen. Het zijn 2 dames en 4 heren en het groeit als kool.

Dit ook even ter jullie informatie omdat ik het toen ook noemde in het stukje dat leven en dood zo dicht tegen elkaar aan liggen en we dus een echo gingen maken.

Allemaal de groeten,

letty
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 06-11-2005, 14:55   #5
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Allereerst gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding!
Inderdaad een supersnele "levering" van zo'n grote club!
Ik zal duimen dat het de komende periode ook allemaal net zo voorspoedig met deze club zal gaan als met de geboorte.
En ik wens jullie dan ook "veel genieten" de komende tijd!

Groetjes,
Mijke

PS
Op dit moment ken ik niemand die op zoek is naar een oudere reu. Maar ik kan Ashok natuurlijk wel hier in het lijstje van honden die een nieuw tehuis zoeken op wolfdog zetten.
De herplaatsing via die lijst werkt natuurlijk niet supersnel, maar het wordt wel door veel mensen gelezen. Div. mensen geven het ook weer in hun eigen netwerk door en zo worden ook sommige honden op deze wijze ook herplaatst.
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 06-11-2005, 17:53   #6
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Hallo Mijke,

Dank je voor je antwoord. Je mag Ashok er wel bij zetten maar natuurlijk hebben wij ook geen haast met hem om hem zo snel mogelijk weer kwijt te raken.

Uiteraard zijn wij ook behoudend in het bepalen of iemand wel geschikt is voor deze hond.

In het begin zal het wel moeilijk zijn om hem in karakter te leren kennen maar na verloop van tijd, denk ik, hebben de nieuwe eigenaren er een geweldige hond aan.

Wat bedoel je trouwens met "genieten in de komende tijd" Zullen we dit maar dubbel opvatten, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel.

Groetjes,

letty
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 06-11-2005, 18:15   #7
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Via deze weg nogmaals ,gefeliciteerd met jullie pups

We zullen jullie snel een bezoekje brengen, om de kroost te
bewonderen !
(hint )
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 06-11-2005, 23:29   #8
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Quote:
Originally Posted by KoosLetydeGraaff
Wat bedoel je trouwens met "genieten in de komende tijd" Zullen we dit maar dubbel opvatten, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel.
Nou heel simpel hoor Gewoon lekker genieten van zo'n leuke club jonge tsjechen!!
Niets meer en niets minder, en 'k zou ook werkelijk niet weten wat ik er dubbel mee zou bedoelen.

Ik bedoelde het alleen gewoon aardig hoor, en had echt geen enkele bijbedoeling!


Groetjes,
mijke
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 06-11-2005, 23:40   #9
Koos
Member
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 731
Default

Mijke,

Zo heb ik het ook wel opgevat maar genieten is gelijk ook een hele boel werk. Niet dat ik dat niet wil hoor, want uiteindelijk hebben we dit nest ook heel bewust gepland, maar daarom kwam het woord genieten even dubbel bij mij binnen.

Het is trouwens nu al genieten, als je elke dag weer de vorderingen ziet in zo'n korte tijd van hun leventje. Inmiddels zijn de oogjes al open en horen ze ook al bij de kist komen en tegen ze praten. Af en toe blaft er dan ook even eentje als hij wat meer verrast wordt. Vandaag deed er ook al een pogingen om te lopen. Drie, vier pasjes en toe was het weer over.

dus over genieten gesproken!!!!!,

Groetjes,

Letty
Koos jest offline   Reply With Quote
Old 08-11-2005, 00:08   #10
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Hoi Letty en Koos natuurlijk,

Ik kan niet wachten tot ik zaterdag mag komen kijken. Neem de fotocamera mee.

Zeg maar tegen Koos dat ik waarschijnlijk wel een oplossing heb voor zijn computerprobleem. Heb even navraag gedaan.

Groetjes Kim (ut Veghel)
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 10-11-2005, 10:14   #11
casa lupo
Junior Member
 
casa lupo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Dalerpeel
Posts: 175
Default

Hallo Koos en Letty,

Gefeliciteerd met jullie nestje, heb even de foto's bekeken, en moest gelijk denken aan toen wij voor het eerst bij jullie kwamen kijken voor Goraggia en later Fiero, zo aandoenlijk die kleintjes.

heel veel plezier en sterkte met het vele werk ervan!

Willy
casa lupo jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 20:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org