Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Bijeenkomste

Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 25-06-2005, 01:01   #1
Frieda
Junior Member
 
Frieda's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: Schoten
Posts: 24
Default DOG SURVIVAL.

Beste DOG-vrienden
Het is weer zo ver, op 15 augustus organiseren we de 5de editie van onze DOG SURVIVAL. Wil je erbij zijn, surf dan snel naar www.dogsurvival.be

Je kan daar je inschrijvingsformulier vinden alsook enkele foto's die tot de verbeelding zullen spreken.
tot snel Stef

Stef De Feyter
Fax : 016/53.75.93
GSM : 0475/86.03.04

Deze mail heb ik zojuist ontvangen van de inrichter van dog survival. De foto's op de site spreken voor zich, een aanrader voor wie actief met zijn hond wil werken.
Frieda
Frieda jest offline   Reply With Quote
Old 27-06-2005, 10:02   #2
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Ziet er heftig uit.Voor m'n honden zal het wel gaan,maar zelf ben ik daar ietsepietsie te ongetraind voor.
Wel leuk hoor.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote
Old 28-07-2005, 18:07   #3
snow-wolf
Junior Member
 
snow-wolf's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Sint-Katelijne-Waver
Posts: 57
Send a message via ICQ to snow-wolf
Default

hey jammer dat ik met men tsjech niet mee kan doen wegens nog te jong ,ga nu wel meedoen met men duitse herder hoor ! Op de hondenschool waar ik ben hebben we ons met een 8 tal personen ingeschreven om mee te doen :P Had heel graag met ice-wolf van goverrwelle willen meedoen omdat hy redelijk goed aan het vorderen is in gehoorzaamhei en weinig angst kent van toestellen en mensen .Had nooit durven dromen dat ice zo ging zijn in de gehoorzaamheid na 8 en een halve maand ! Ook in schoten met wolvendag was hij al op goede weg en zou graag die mensen die ik daar ontmoet heb willen terugzien,heb spijt gehad dat ik toen nog weg moest in namiddag groetjes stephan en ice-wolf
snow-wolf jest offline   Reply With Quote
Old 29-07-2005, 15:08   #4
flora
Junior Member
 
Join Date: Aug 2003
Location: den bommel
Posts: 59
Send a message via MSN to flora
Default

hallo, heb me net opgegeven hoor!!!!!samen met laska lekker er tegen aan.
hopelijk tot dan, groetjes flora en laska
flora jest offline   Reply With Quote
Old 29-07-2005, 18:39   #5
snow-wolf
Junior Member
 
snow-wolf's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Sint-Katelijne-Waver
Posts: 57
Send a message via ICQ to snow-wolf
Default

hey tof dat er enkele tsjechen zullen meedoen ,Ik breng natuurlijk ice wel mee naar dogsurvival .We zien elkaar dan wel ginds en kwens jullie nu al veel fun toe.greetzzzz stef en, ice-wolf :P
snow-wolf jest offline   Reply With Quote
Old 16-08-2005, 18:24   #6
snow-wolf
Junior Member
 
snow-wolf's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Sint-Katelijne-Waver
Posts: 57
Send a message via ICQ to snow-wolf
Default dogsurvival 2005 !!!

hoi ,de dogsurvival was echt heel goed en plezant en goed te doen met een tsjech !!! ik had enorm veel spijt dan mijn tsjech nog maar 8 maand is maar flora en laska hebben meegedaan en hebben het voortreffelijk gedaan hoor .Ik heb dan maar meegedaan met men duitse herder van 5jaar en was zelfs zonder enige voortraining nog by eerste 65 van de 120 deelnemers en doe volgend jaar zeker terug mee zelfs 2x ,eenmaal met duits en eenmaal met ice (tjsech) echt het is een enige ervaring .Ook om even met flora te babbelen en kennis te maken was tof en hoeplijk ga ik nog vele andere tjsecheigenaars gaan ontmoetten .groetjes stephan en woeffies
snow-wolf jest offline   Reply With Quote
Old 16-08-2005, 21:28   #7
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Dus wel een aanrader voor de sportievelingen onder ons.
fijn dat het leuk was.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote
Old 17-08-2005, 01:22   #8
Smokey
Angel en Bachata,Luna
 
Smokey's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Roosendaal
Posts: 519
Default

Hoi,jammer dat het net niet meer in de vakantie viel,anders hadden we zeker komen kijken.Onze Isdawa Angel is net zo oud als zijn broer Ice,dus die had ook nog niet mee mogen doen.Vond het wel leuk dat ze toen in Schoten ff hebben kunnen stoeien.Hoop dat het volgend jaar in het weekend valt of in de vakantie.Leuk dat jullie het zo naar je zin hebt gehad Stephan.

Groetjes Wilma
Smokey jest offline   Reply With Quote
Old 17-08-2005, 12:49   #9
Frieda
Junior Member
 
Frieda's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: Schoten
Posts: 24
Default

dogsurvival is altijd op 15 augustus, in België een feestdag.
Frieda
Frieda jest offline   Reply With Quote
Old 17-08-2005, 16:00   #10
snow-wolf
Junior Member
 
snow-wolf's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Sint-Katelijne-Waver
Posts: 57
Send a message via ICQ to snow-wolf
Default

Hoi wilma ja is nu tydje geleden he da we nog is met tsjechhen by elkaar zijn geweest Ik hoop vlig nog eens naar byeenkomst te kunnen komen hoor .Hoe gaat het met je hond nu luistert hij goed ??? Zie er al naar uit nog meer tsjecheigenaars te kunnen ontmoetten .Wel jammer dat er in belgie zo weinig zijn en byna niks mee gedaan word .groetjes stephan
snow-wolf jest offline   Reply With Quote
Old 19-08-2005, 08:19   #11
Xhrista
Junior Member
 
Xhrista's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Borssele
Posts: 426
Default

Gewoon zelf iets organiseren,al is het maar wandeling.Hoeft toch niet zo groots als in Schoten.Al heb je maar 4 of 5 Tsjechen dan is het al leuk(vaak leuker als heel veel).
In nederland zijn heel veel locaties waar je hondenwandelgebieden hebt en ook nog iets hebt voor de inwendige mens.
Gewoon doen.

Gr. Christa
Xhrista jest offline   Reply With Quote
Old 19-08-2005, 12:48   #12
flora
Junior Member
 
Join Date: Aug 2003
Location: den bommel
Posts: 59
Send a message via MSN to flora
Default

hallo allemaal,
zoals hierboven geschreven staat hebben laska en ik meegedaan aan de dogsurvival. het was een hele leuke maar best zware tocht, laska deed het eigenlijk boven verwachting goed, een aantal onderdelen kreeg ik niet voor elkaar met haar, hier hebben we dus ook straftijd voor gekregen. ze werd echt heel zenuwachtig van een tweetal oefeningen, na een aantal keer het geprobeerd te hebben, heb ik ervoor gekozen om de oefeningen over te slaan, het is me niet waard om mn verstandhouding met haar te riskeren. op andere oefeningen liet ze me echt versteld staan. het is echt leuk om op deze manier, anders dan gewoon, met je hond bezig te zijn.
het was een lange rit ernaar toe en weer terug, maar dat was het zeker waard en als het kan zijn we volgend jaar weer van de partij.
we zijn trouwens op de 83ste plaats geeindigd, dus nog geeneens zo slecht.
ik vond het trouwens ook heel goed geregeld allemaal, echt een aanrader voor iedereen die wat anders wilt doen met zijn hond!!!!!!
groetjes van flora en laska
flora jest offline   Reply With Quote
Old 20-08-2005, 02:08   #13
flora
Junior Member
 
Join Date: Aug 2003
Location: den bommel
Posts: 59
Send a message via MSN to flora
Default

hoi stef,
heb je trouwens nog fotos gemaakt, ik ben erg benieuwd, dus als je ze zou willen mailen of via wolfdog of naar me eigen emailadres [email protected]. ik zou het heel leuk vinden om wat fotos te bekijken van de survival.
groetjes flora
flora jest offline   Reply With Quote
Old 22-08-2005, 14:34   #14
Smokey
Angel en Bachata,Luna
 
Smokey's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Roosendaal
Posts: 519
Default

Hallo,
Goeie tip van je Christa Ja kunnen ook zelf iets organiseren.Wat me ook heel leuk lijkt om de broertjes en zusje bij elkaar te brengen als ze 11 november 1 jaar oud worden.Angel komt van een nest van,van Goverwelle.Ben benieuwd wie hier nog meer lid zijn of lezen die ook een hond uit dat nest hebben.En zijn die dan ook zo eigenwijs af en toe Buiten is het een voorbeeldige hond,kan overal mee naar toe maar binnen wil hij nog weleens de baas spelen,en vooral de katten lekker pesten.Hij is ook dol op het kattenvoer terwijl die dat van mij niet mag,maar blijft het proberen te pakken,op de koelkast hebben we inmiddels een kinderslot moeten doen,hij is helemaal gek van eten.
Hoor wel of er nog meer mensen zo'n ontmoeting leuk vinden.

Groetjes Wilma
Smokey jest offline   Reply With Quote
Old 22-08-2005, 17:56   #15
gumpy
Junior Member
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 9
Default

Quote:
Originally Posted by Frieda
dogsurvival is altijd op 15 augustus, in België een feestdag.
Frieda
:P Hai Wilma, mag ik jou vragen hoe je deze foto erbij plaatst ?

gr,
Ellen.
gumpy jest offline   Reply With Quote
Old 22-08-2005, 22:31   #16
Smokey
Angel en Bachata,Luna
 
Smokey's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Roosendaal
Posts: 519
Default

Hoi Ellen,
Je kan bij je profiel een avatar zetten,ik heb een foto van Angel verkleind met paintshop pro,hij moet wel heel klein zijn,10 kb.
Je profiel staat bovenaan de pagina onder FAQ.
Als het niet lukt kun je mij wel een foto sturen,verklein ik hem voor je.
[email protected]

groetjes Wilma
Smokey jest offline   Reply With Quote
Old 24-08-2005, 13:19   #17
gumpy
Junior Member
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 9
Default

Hai Wilma ,

Het lukt mij dus echt niet om de foto kleiner te krijgen, ik heb het wel geweten maar ben het vergeten (nou rijm ik ook nog ) maar fijn dat jij dit voor mij wil doen ik stuur jou de foto .

groetjes en bedankt ,
Ellen.
gumpy jest offline   Reply With Quote
Old 25-08-2005, 09:49   #18
Smokey
Angel en Bachata,Luna
 
Smokey's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Roosendaal
Posts: 519
Default

Hoi Ellen,heb de foto verkleind,graag gedaan
groetjes Wilma
Smokey jest offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org