Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Gezondheid en voeding

Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-05-2010, 17:43   #1
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default Korting Dwerggroei test

Van de week gaan Judith, Marjan en ik naar een evenement van de Duitse club om o.a. bloed af te nemen vor DNA opslag, DM test en Dwerggroei test.

Als we minimaal 30 bloedmonsters voor de dwerggroeitest aanleveren (en van te voren betalen) wil/kan de uni ons korting even op de test. Deze kost dan € 80 in plaats van € 100 (excl. BTW)

Aangezien we volgende week maandag pas het EDTA bloed naar de uni brengen, kunnen we natuurlijk ook nog meer monsters meenemen!

Lezers van dit topic die toch nog hun TsW of SWH op dwerggroei willen laten testen en nu van deze kortingsmogelijkheid gebruik willen maken, kunnen vóór as donderdag rechtreeks met Judith contact opnemen om hier nadere afspraken te maken.

[email protected]
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Old 12-05-2010, 15:31   #2
Arnolda
Junior Member
 
Arnolda's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Barneveld
Posts: 145
Default

Wat als ik alleen op DM wil laten testen?
Dwerggroeitest is al gedaan namelijk,
__________________



www.vanmeiselsstee.nl
Arnolda jest offline   Reply With Quote
Old 12-05-2010, 16:06   #3
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Voor mij geld hetzelfde...
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 12-05-2010, 21:38   #4
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

Als je nog kan wachten dan wordt er tijdens de clubmatch ook weer gratis bloed geprikt voor DM/dwerg/opslag.

Deze oproep geld alleen voor Dwergtest omdat we willen proberen het minimale aantal bloedjes bij elkaar te krijgen voor de korting. Maar mocht je nu voor dwerg willen laten prikken dan kan natuurlijk DM en opslag er ook bij!

groetjes judith
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 16-05-2010, 13:51   #5
Zarukas
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 104
Default

Foutje met opslaan,
zie bericht hieronder.

Last edited by Zarukas; 16-05-2010 at 14:02. Reason: foutje
Zarukas jest offline   Reply With Quote
Old 16-05-2010, 13:52   #6
Zarukas
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 104
Default

'k Heb gezellige dagen gehad in Duitsland. Het evenement (bonitatie en show) was op een prima locatie en in een prachtige omgeving.
De sfeer was gemoedelijk en ik heb veel mooie honden gezien.
Alleen het weer werkte niet echt mee, regenachtig en koud.
Maar in z'n geheel een aanrader voor wie (weer) eens een show in het buitenland mee wil maken.

Het bloed afnemen was een succes, er is van 20 honden bloed afgenomen.
Niet allemaal voor de dwerggroeitest dus als iemand zich nog bedenkt zijn/haar hond daarop te willen testen dan graag zo snel mogelijk contact opnemen met Mijke of Judith.

En, last but nog least...
Tsalka heeft bij haar Jeugdbonitatie de beoordeling "Viel versprechend" gekregen.

groet,
Marjan

Last edited by Zarukas; 16-05-2010 at 14:00. Reason: grammitacaal
Zarukas jest offline   Reply With Quote
Old 16-05-2010, 14:21   #7
jmvdwiel
Senior Member
 
jmvdwiel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,061
Default

Wij (ik en de hondjes) hebben het ook naar ons zin gehad. Zoals Marjan al schreef goede sfeer en natuurlijk lekker eten ... jullie hebben trouwens het speenvarken aan het spit gemist die was voor het avond eten van zaterdag, ik wilde nog een foto maken maar ben ik helaas vergeten.

Maar goed hondjes bloed prikken ging goed nadat we naar buiten waren verhuist, voor ons wat koud maar ja voor de hondjes rustiger en meer grip op de grond. Alle honden die op het lijstje stonden voor bloedafname hebben bloed gedoneerd aan de 3 vampiers.

Mijn hondjes Barry (crying wolf Bárány) heeft meegedaan aan de show, en is als 4de geplaatst met een Utje in de open klasse reuen, met dit resultaat ben ik natuurlijk erg tevreden. Er stond weer een opmerking over zijn staart..... maar ja het testosteron gehalte was ook erg hoog in de ring, en dan ga je natuurlijk niet met je staart netjes in rust houding staan. Het bling bling en patst gehalte in de open klasse reuen was geloof ik nog het ergste van alle klassen.

Helaas ging er bij de heenreis wat mis en moest ik terug , ik was al bij apeldoorn ongeveer 70 op weg.. toen ik bedacht dat ik de bloedbuizen was vergeten, en ja zonder bloedbuizen natuurlijk geen bloedprikken.. gdv de gdv. Hierdoor was ik slechts 1 1/2 uur later op de plek van bestemming dan gepland.

Al met al een aanrader voor iedereen, zover is 500 km nu ook weer niet
jmvdwiel jest offline   Reply With Quote
Old 17-05-2010, 02:08   #8
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Ik kan mij geheel aansluiten bij de ervaringen van Marjan en Judith
En mijn "gehandicapte" nepwolfje in letterlijke "schaaapsvacht" heeft zich ook super geamuseerd met alle TsW's van normaal formaat!
En voor alle aanwezige kids was het ook super dat er ook een TsW was die ze zelf konden handlen En Yazhi vond dat ook meer dan top en vond het zelfs ineens heerlijk om op schoot te zitten! !

Er werd op haar op de zelfde wijze gereageerd als op andere pups door alle aanwezige TsW's (ik was zelf wel ietwat blij verbaasd dit te merken na het horen van alle verhalen over wolfhonden die extreem reageren op "abnormale" pups)
Maar tsja.. Yazhi is in gedrag, acties en reageren ook wel in alles net als een gewone doorsnee TsW pup naar andere doggy's

Maar het hele evenement met show en bonitatie was gewoon super leuk en ontspannen voor alle deelnemers en doggy's !
Dus wellicht moeten we er volgend jaar met nog veel meer Nederlanders naar toe gaan!

PS
Als er nog mensen zijn die nu nog `mee willen liften` op de kortiing voor de dwerggroei test `van 100 euro all inclusive ', kunnen ze contact opnemen met mij `mijke"wolfdog.org' of judith
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org