Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > _Administratie

_Administratie Vragen gerelateerd aan wolfdog.org, database en andere technische zaken

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-02-2009, 16:45   #1
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default Informatie over nesten en fokkers in de data base

Onderstaand een vertaling van het bericht dat ik van Margo ontving:

Ik wil alle fokkers er graag aan herinneren dat Wolfdog.org is gebaseerd op wederzijds belang: Wij doen een heleboel voor jullie en we verwachten ook dat jullie wat terug doen voor ons… Maar helaas werkt dat in sommige gevallen niet….

Dus lees alsjeblieft nog eens wat de voorwaarden zijn als je zaken plaatst en toevoegt op Wolfdog.org:
Quote:
*** Wanneer de laatste puppies zijn opgehaald ben je als Fokker verplicht ons de informatie over de puppies te sturen (geboortedatum, namen, registratienummers, tattoo/chip nummers, namen van de eigenaren (+ als het mogelijk is de persoonlijke info van de eigenaren: contact adres, telefoonnummers en emails) naar ons email adres [email protected]

Quote:
*** Gratis advertenties zijn gebaseerd op wederzijds belang: Je krijgt de mogelijkheid om je nest gratis en effectief te adverteren
En wij ontvangen je de informatie over puppies en eigenaren als een soort “terug betaling”
Zo lang je niet aan die voorwaarden voldoet, zal je niet langer kunnen adverteren.
Wanneer je ons de ontbrekende informatie alsnog stuurt, zal je in de toekomst weer kunnen adverteren.

Op dit moment kunnen alle fokkers makkelijk zelf even checken welke informatie er van hen mist in de database. Van sommige fokkers hebben we niet eens de namen van de nesten van een jaar geleden!

Dus lees dit alsjeblieft ERG ZORGVULDIG:

Controleer in de database of al je nesten er in staan en of alle info correct is:
- namen van de honden
- geboorte data
- registratie nummers
- chip of tattoo nummers
- namen van de eigenaren
Al ser iets ontbreekt stuurmij dan deze informatie naar mij: [email protected] Ik weet dat sommige mails die mij gestuurd werden zijn “verdwenen”- sommige emails worden door de spam filters beschouwd als Spam en worden door de server verwijderd.
Dus als je geen bericht krijgt dat ik de info heb ontvangen of de info verschijnt niet in de data base, probeer het dan als “prive bericht” via het forum te sturen.

Fokkers die nog ontberekende info in de database hebben, worden na 22.02.2009 van de kennellijst verwijderd.

We zullen ook alle nest aankondigingen van deze kennels verwijderen.
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 05:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org