![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#21 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
- ik afgelopen maandag al weer de *** was.
- stikdruk hier een understatement is. - ik voortaan maar de mail laat doorsturen naar mijn huisadres. - ik nu 3 weken achterstand in aan het halen ben. - mijn collega's heel lief zijn en mij de hele dag van koffie blijven voorzien. - ik gelukkig morgen weer een daggie vrij ben! - wij als het weer mee zit, lekker naar ouwehands dierenpark gaan. - Cliff hier erg naar uitkijkt: ![]()
![]() |
#22 |
|
![]()
- Denzel gisterenavond een pad het huis ingejaagd heeft?
- hij overgestapt is van egels naar padden. - het vrouwtje het arme beessie opgepakt heeft en netjes buiten heeft gezet. -Denzel hier niet zo content mee was. ![]()
![]() |
#23 |
Member
|
![]()
- wij nog anderhalve week vakantie hebben
![]() - Jarno de laatste hand legt aan de stalen kooien voor in de auto - wij dan eindelijke leuke dagtochtjes kunnen gaan maken - Jourdy en Nikki vandaag zalmkop hebben gegeten - Ze zelfs de ogen van die dingen opaten ![]() - Ze nu allebei met een smile op hun gezicht liggen te slapen ![]() - Het nu wel weer genoeg geregend heeft ![]() - Ik iedereen die moet werken, sterkte wens ![]() - Ik jullie allemaal een fijne avond wens
![]() |
#24 |
n00b
|
![]()
- we gisteren mensen op bezoek hadden die geintereseerd waren in de tsw.
- we hun wat voorlichting hebben gegeven over de voor maar vooral ook de nadelen. ![]() - ze erg enthousiast waren over Shadow... - ik alweer een week aan het lijnen ben. - ik 3 kg kwijt ben. - ik nu *slik* 101,8 kg weeg. ![]() - mijn streefgewicht 88-90 kg is. - ik dus nog 11,8-13,8 kg te gaan heb. ![]() - ik volgende week weer naar school moet. - het wolfhonden-online weekend (WOW) een week verzet is. - dit i.v.m. de clubmatch van de n.v.t.w. wat op 7 Oktober is. - ik het helemaal top vind dat hiermee rekening word gehouden. - dit WOW weekend een thuiswedstrijd word omdat het in Arcen word gehouden. - Ik erg naar het WOW uitkijk omdat het kei gezellie is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Musketier
|
![]()
-Ik nu vakantie heb
-Ik de afgelopen twee dagen meer dan 100 mtr hekwerk heb gezet -Ik ontzettend geniet van dit buitenleven -De honden hier ook lekker heel de dag bij zijn -Mara gesteriliseerd is -Ze nergens last van lijkt te hebben en lekker levendig is -Ik ook een paar kilo kwijt wil -Maar LAAAANG niet zoveel als Barry ![]() -Ik overigens geen idee heb wat een WOW-weekend is ![]() -Wij onze honden tegenwoordig als tussendoortje soepkip /kippenrug.e.d. geven - Wij het heerlijk vinden om onze honden op zo'n botten partij te zien kauwen Groetjes, Bert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
n00b
|
![]()
- ik vandaag ben wezen wandelen met Shadow op de Hamert.
- we meer dan 2 uur weg zijn geweest. - deze baas nodig eens wat aan zijn conditie moet doen. ![]() - ik vandaag een megastoer hondentuig besteld heb. - ik dit gedaan heb omdat ik binnekort een survival weekendje heb met vrienden. ![]() - ik hier erg veel zin in heb. - ik hoop dat alles goed gaat komen met Laszlo. - Ryan de hele week pleite is. - ik haar nu al mis... - ik gelukkig gezelschap heb van genoeg beestenspul. ![]() - 1 van onze ratten onlangs is overleden. ![]() - we nu nog maar 1 rat overhebben. ![]() - er na deze, geen nieuwe knaagdieren meer in komen. - mijn schoonouders een nieuwe pup (indiandog) hebben. - dit een heel mooi en lief hondje is.
![]() |
#27 |
Junior Member
|
![]()
- ik er ff helemaal doorheen zit
![]() - wij die steuntjes van jullie heel fijn vinden
![]() |
#28 |
|
![]()
- Vanness alle steun van me kan krijgen die ze maar hebben wil.
- vandaag vroeg klaar was met vergaderen. Ik zit nu lekker thuis! - ik de komende weken weer heel nederland zal zien vanuit de auto. - ik nu al zin heb in 12 september - ik 4 en 5 september ga overnachten in het Golden Tulip hotel in Doorwerth. - Dit erg gezellig is met al je collega's + vriendje - De bar weer een hekel punt gaat worden ![]() - de hondjes uit logeren gaan voor 2 nachtjes. - wij Barry willen melden dat nu Ryan weg is, hij alle tijd heeft om wat aan zijn conditie/ gewicht te doen ![]() Groetjes Kim
![]() |
#29 |
Member
|
![]()
- onze vakantie helaas weer afgelopen is
![]() - ik al weer twee werkdagen erop heb zitten ![]() - wij wel nog leuke dingen gedaan hebben in de laatste week van onze vakantie - wij o.a. naar het strand zijn geweest en dit hartstikke leuk was! - ik ook nodig wat aan mijn conditie moet gaan doen ![]() - wij nog steeds hard duimen voor Lazslo - ik me nu afvraag hoe het met Timber van Yolanda gaat?
![]() |
#30 |
Junior Member
|
![]()
Wist u dat er weer een giga goed
![]() ![]() En volgend jaar is er weer een weekend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Non active.
|
![]()
-Wij ons erg vermaakt hebben in Pozna
![]() -Nomad zijn broer en ouders terug zag ![]() -Wij zeker ook volgend jaar van de partij zijn ![]() -Wij op deze manier de groeten doen aan Peter en zijn vriendin ![]() -Nomad veel belovend kreeg met de jeugd_bonitatie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Junior Member
|
![]()
- ik jaloers ben op Loco.
- ik namelijk niet kon maar wel dolgraag wou! - ik misschien volgend jaar mee ga. - ik deze week als ambtenaar ![]() - ik een hele rustige week gehad heb... ![]() - ik het werk erg leuk ga vinden! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Member
|
![]()
-laagvliegende zwaluwen najagen heeel leuk is
-ze wel vals spelen!!! -net voor je ze hebt ze omhoog gaan, delucht in bah Ingo |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Member
|
![]()
- wandelen op het eiland Tiengemeten geweldig is?
- daar altijd de wind waait? - je daar dus als de zon schijnt erg kan verbranden, zonder dat je het merkt? - daar erg nieuwsgierige koeien staan? - deze je hond proberen te wassen? - je daar een leuke foto van kan maken? ![]()
Groetjes, Jolanda ![]() Last edited by Jolanda; 04-09-2007 at 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
- ik dit een mooie foto van Igor met koe vind
![]() - ik bang ben dat de koe bij onze honden geen tong meer had gehad ![]() - het wel een goed getimde foto is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]()
- Denzel hier, een paardenfetisj heeft. Deze worden namelijk vakundig door meneer afgelebberd.
![]() groetjes Kim
Het product van je eigen denken, is je omgeving! (citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net) 'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!! Last edited by kobesen; 04-09-2007 at 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Senior Member
|
![]()
- Ik baal als een stekker dat ik niet bij het weekend in Pozna kon zijn!
- Wij toen op vakantie waren - Wij een enerverende en bijzondere vakantie achter de rug hebben - Chezka inmiddels een echte wereldreiziger is - Deze wereldhond 150 km in haar uppie in de auto op een sleepwagen zat - Ze toen niets gesloopt had en zelfs geen eten gejat had! ![]() - Er in de bergen bij Albanië / Macedonië naast beren en wolven ook roedeltjes zwerfhonden leven - Een groepje van die reuen contact ging leggen met Chezka - Ik in de vakantie altijd buiten slaap - Ik ’s morgens wakker werd met naast Chezka ook een reu op mn voeten - Ik uren in de bergen en langs de Prespa lakes wandelde met een vreemd roedeltje - Ik genoot van alle interacties tussen mijn geciviliseerde dame en deze verwilderde honden - Chezka een “vakantieliefde” ![]() - Chezka en ik het liefste vandaag weer teruggaan!
![]() |
#38 |
Member
|
![]()
- het blijkbaar 'knuffel-met-koeien-week' is
![]() - Jourdy afgelopen weekend daar ook aan mee deed en net zo'n maf gezicht trok als Igor ![]() - vooral met dit herfst-achtig weer hier in Nederland, ik ook wel naar een andere WARM DROOG land zou willen gaan - ik me afvraag of Barry al wat kilootjes kwijt is ![]() - ik me ook afvraag hoe het nu met Laszlo is - wij twee katten hebben, die hun hele leven nog nooit buiten zijn geweest - ik zojuist terugkwam van een wandeling en boven op de gang een muis zonder kop vond ![]() - wij blijkbaar toch nog een muis op zolder hadden en nu van dat probleem verlost zijn ![]() - ik nog een half uurtje moet werken en dat maar eens gauw ga doen - ik jullie allemaal een fijne avond wens!
![]() |
#39 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
- Ikke al weer WEEKEIND heb
![]() - jullie dit fijne nieuws even wil vertellen omdat jullie nog lekker een dag moeten werken hihi - ik uitgeput ben van mijn eerste schoolweekje - ik nog steeds student ben en gewoon van 9,00 tot 16,30 op school moet zitten dus geen studentenleven heb - Ik GEK word van mijn Buren die ALWEER ruzie hebben en het nu ALWEER een half uur duurt - ik vanavond op moet passen - en jullie morgen een fijne werkdag wens en vanavond een fijne avond |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
n00b
|
![]()
- ik 98,8 kg weeg.
- ik dus al 7 kg kwijt ben. - ik ook benieuwd ben hoe het met laszlo is. - ik hoop dattie alweer een stuk opgeknapt is. - ik morgen moet werken ![]() - ik pas net terug was van m'n werk omdat ik vandaag naar een klant in Den Helder moest. *pfffff*
![]() |
|
|