Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > TsW in nood

TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 31-07-2007, 01:14   #61
Joswolf
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 757
Default

Vanmorgen nog tele gehad. Duma eet weer goed. Heb een beetje weinig tijd voor uitgebreid te reageren, moet werken om advocaten te betalen. Soms heb je die nodig.
Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote
Old 12-08-2007, 17:13   #62
Joswolf
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 757
Default

Duma nog even op bezoek gehad. Vrouwtje meent dat hij nog moeilijk eet maar hij heeft zelfs toegenomen. Het gaat hem dus eigenlijk prima.
mvg Jos
Joswolf jest offline   Reply With Quote
Old 12-08-2007, 18:43   #63
wolfwoman-stefanie
van 't Aelse Sluske
 
wolfwoman-stefanie's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Andel
Posts: 1,625
Default

Goed om te horen !!!
__________________

www.vantaelsesluske.nl
__ groetjes van Stefanie
wolfwoman-stefanie jest offline   Reply With Quote
Old 12-05-2008, 07:42   #64
wolfwilma
Junior Member
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 23
Default duma

hallo allemaal
het is alweer een tijd geleden maar ik ben naar duma in duitsland geweest
om te zien hoe het met hem gaat en waar die dus woont moet zeggen dat hij het zeer goed getroffen hebt hij heeft zelfs een eigen bed in de slaapkamer aan het voeteind van zijn baasjes veel speelgoed in de tuin om mee te spelen en hij kan vrij rond rennen om het huis elke zondag gaan ze naar een vereniging van hondenschool. hij ziet er goed uit is ook een stuk rustiger geworden maar nog wel ontdeugend hij hebt al de pantoffels van zijn vrouwtje gesloopt gaten in hun gordijnen gemaakt een stuk creatieve tijd kan je wel zeggen. had wel moeite met weggaan maar wist dat ik een goede keuze gemaakt had. ze zijn nog steeds bezig om een stamboom te krijgen maar moet zeggen dat de raad van beheer niet gemakkelijk is ik heb zelf ook gebeld om uit te leggen dat duma via mij naar deze mensen zijn gegaan maar ze willen bewijs hebben dat ik duma van de vorige eigenaar gekregen hebt maar deze eigenaar wil maar geen briefje schrijven dat ik duma van haar hebt gekregen ondanks dat ik alle papieren had van duma (entbewijs) hoop dat de mensen van duma het voor elkaar kan krijgen zonder stamboom kunnen ze nl geen lid van een vereniging worden
wolfwilma jest offline   Reply With Quote
Old 12-05-2008, 08:59   #65
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default

Wat leuk dat je ons even een up-date over Duma stuurde!
En helemaal top dat het zo goed met hem gaat op z'n nieuwe adres

Wel jammer dat het zo stroef verloopt om zijn stamboom te krijgen
Hoop dat het de nieuwe eigenaren lukt om desnoods een kopie stamboom van de RVBH te krijgen.

En ondertussen kunnen ze voor een vereniging toch gewoon zijn officiele naam en stamboomnr en chip nr opgeven?

Groetjes
Mijke
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org