Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Buiten de orde

Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen...

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-02-2007, 13:26   #21
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Hallo

Ben het volledig met Barry en Herder eens, maar dat zal geen verrassing zijn

Ik vermoed dat er ondertussen heel wat forum-leden en andere lezers met vreemd uitziende tongen rondlopen

"We maken vandaag gewoon een leuke doorstart naar een gezellig forum met respect voor elkaar , waar iedereen gewoon al zijn vragen en verhalen kwijt kan!! "

Laten we deze oproep van Mijke van de vorige keer weer opvolgen

Groetjes,
Patty
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 13:31   #22
laszlo
Junior Member
 
laszlo's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: waalwijk
Posts: 229
Default

Even voor alle duidelijkheid, aangezien ik toch weer de "aanstichter" ben in het geheel.

Wat ik ook zeg en doe, het is nooit mijn bedoeling om andere mensen te kwetsen of dat mensen door mijn botte bijl wegblijven .
Ik probeer al van kleins af aan tactvoller te zijn, maar dat wil niet lukken en eerlijk gezegd heb ik die moeite opgegeven . (Voor hier wil ik nog mijn best doen, aangezien dit geschreven wordt.) Als mensen die mijn postings aanstootgevend of 'oorlogszuchtig' vinden, moeten ze eens kijken bij al mijn postings. Ik geef vaak toe dat ik dus over weinig of geen tact beschik. (Vond zelf dat ik eigenlijk, in het verdere topic, best netjes en tactvol was .) Nog meer tact ben ik helaas niet toebedeeld.

Maar ik begrijp jullie reacties wel. Ik maak het in het dagelijkse leven ook mee. (En geloof me, daar ben ik erger als hier )
__________________
Greetzzz Vannessa
laszlo jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 13:35   #23
laszlo
Junior Member
 
laszlo's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: waalwijk
Posts: 229
Default

hmm, toch weer verborgen excuses in die 147 woorden!

Zou ik niet meer doen !!
__________________
Greetzzz Vannessa
laszlo jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 13:38   #24
laszlo
Junior Member
 
laszlo's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: waalwijk
Posts: 229
Default

Met z'n allen, met z'n ahallen... schrijven we berihichtjes...

Quote:
een heel aardig persoon bent
Dit gelooft niemand hihi, maarre... nou word ik verlegen
__________________
Greetzzz Vannessa
laszlo jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 13:42   #25
herder
Musketier
 
herder's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Brabant
Posts: 532
Default

Quote:
Originally Posted by laszlo
hmm, toch weer verborgen excuses in die 147 woorden!

Zou ik niet meer doen !!

Kijk daar schiet ik nou weer van in de lach

P.s. Je hoeft je niet alles aan te trekken wat er is geschreven, het woordje strijd in mijn tekst b.v. is niet op jou van toepassing hoor!

En je hebt inderdaad al vaker aangegeven dat je soms vergeet op je tong te bijten. Dus je mag ook wel verwachten dat mensen af en toe denken; O ja dat is Vannessa Misschien moeten we voortaan in zo'n geval eerst ff vragen of je al 'gebeten' hebt I.p.v. te reageren?!

Groetjes Bert.
herder jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 14:38   #26
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by laszlo
Even voor alle duidelijkheid, aangezien ik toch weer de "aanstichter" ben in het geheel.

Wat ik ook zeg en doe, het is nooit mijn bedoeling om andere mensen te kwetsen of dat mensen door mijn botte bijl wegblijven .
Ik probeer al van kleins af aan tactvoller te zijn, maar dat wil niet lukken en eerlijk gezegd heb ik die moeite opgegeven . (Voor hier wil ik nog mijn best doen, aangezien dit geschreven wordt.) Als mensen die mijn postings aanstootgevend of 'oorlogszuchtig' vinden, moeten ze eens kijken bij al mijn postings. Ik geef vaak toe dat ik dus over weinig of geen tact beschik. (Vond zelf dat ik eigenlijk, in het verdere topic, best netjes en tactvol was .) Nog meer tact ben ik helaas niet toebedeeld.

Maar ik begrijp jullie reacties wel. Ik maak het in het dagelijkse leven ook mee. (En geloof me, daar ben ik erger als hier )
Ach Vanness,

ik ken je en je bedoelt het allemaal goed. In sommige dingen heb je ook gewoon gelijk, maar komt het een beetje bot over. Ik vind dat niet bezwaarlijk (komt omdat ik je ken). Enneh ik heb ook wel eens dat ik uit mijn slof schiet en dan het hele verhaal eens wat minder vriendelijk opschrijf. Tja we kunnen niet allemaal van die heiligen zijn zoals sommige op dit forum..

Van mij mag je lekker jezelf blijven!

Groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 15:01   #27
herder
Musketier
 
herder's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Brabant
Posts: 532
Default

Quote:
Originally Posted by kobesen
....... Tja we kunnen niet allemaal van die heiligen zijn zoals sommige op dit forum..

Van mij mag je lekker jezelf blijven!

Groetjes Kim
Er is niemand in de voorgaande berichten geweest die beweert heilig te zijn!! Er word alleen maar geprobeerd om het forum voor iedereen leuk en toegangkelijk te houden!
Het topic begint scherp, en word vriendelijk naar elkaar afgerond,...prettig dus!!

Wat het nut van jouw bijdrage nu is snap ik werkelijks niets van, behalve dat het een poging lijkt om weer olie op het vuur te gooien,...........bij mij komt dit dus over als 'strijd' opzoeken, i.p.v. mee te werken aan een leuk en gezellig forum.

Bert.
herder jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 15:19   #28
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by herder
Quote:
Originally Posted by kobesen
....... Tja we kunnen niet allemaal van die heiligen zijn zoals sommige op dit forum..

Van mij mag je lekker jezelf blijven!

Groetjes Kim
Er is niemand in de voorgaande berichten geweest die beweert heilig te zijn!! Er word alleen maar geprobeerd om het forum voor iedereen leuk en toegangkelijk te houden!
Het topic begint scherp, en word vriendelijk naar elkaar afgerond,...prettig dus!!

Wat het nut van jouw bijdrage nu is snap ik werkelijks niets van, behalve dat het een poging lijkt om weer olie op het vuur te gooien,...........bij mij komt dit dus over als 'strijd' opzoeken, i.p.v. mee te werken aan een leuk en gezellig forum.

Bert.
Dus met die eerdere bewoording van jou "strijd" bedoelde je mij mee.

Ik denk dat ik verder op jou bovenstaande bijdrage maar niet op in ga. Graag beter mijn berichten lezen. Strijd is iets wat ik niet zoek. Je zou het met een objectieve blik misschien anders gaan lezen.

Groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 15:26   #29
laszlo
Junior Member
 
laszlo's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: waalwijk
Posts: 229
Default

ben ik eindelijk rustig, gaan jullie beginnen!!

Niet doen dat mag ik alleen !!!
__________________
Greetzzz Vannessa
laszlo jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 15:52   #30
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by kobesen
Tja we kunnen niet allemaal van die heiligen zijn zoals sommige op dit forum..

Van mij mag je lekker jezelf blijven!

Groetjes Kim
Ja Bert,

Hoe durf je het bovenstaande zinnetje nu in hemelsnaam verkeerd op te pakken.
Dit is natuurlijk allemaal heel erg goed bedoelt van Kim, zolang je er maar objectief naar kijkt!

---------------
Wat ik hierboven heb geschreven is natuurlijk grote onzin want als er iemand objectief is op dit forum dan is het Bert wel....

*Tijdens het schrijven van deze reactie heb ik per ongeluk te snel op <ENTER> gedrukt.*

Groeten,

Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 15:56   #31
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

@ Barry: Jij wilde gewoon niet alweer op je tong bijten

Groetjes,
Patty
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 15:59   #32
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by Patty33
@ Barry: Jij wilde gewoon niet alweer op je tong bijten

Groetjes,
Patty
@ Patty:

Inderdaad...
Hij begon al blauw aan the lopen.. haha

Groetjes,

Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 16:18   #33
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Hoi Barry,

Bert vindt ik in deze niet objectief en dat heeft een reden. En ik vind het hele gezeik dat we iedere keer weer krijgen omdat sommige mensen opmerkingen plaatsen die bij anderen weer verkeerd overkomen een hoop gezeur. 9 van de 10 keer is het helemaal niet zo bedoelt. En als je op een discussieforum, al niet eens meer een discussie kan voeren wordt het wel heel vervelend!!!!!!
Dus even een samenvatting! Het hele gezeik gaat om de HD uitslagen nu en daar opmerkingen van het dees of geen over.
Ik plaats een opmerking dat Vanness bij ons op de website kan komen. Meer als susser om het niet in een gemene discussie uit te laten lopen. Wat krijg je dan? Een S&E die finaciele dingen van een ander op het forum roepen. En ik ben de gene de de strijd dus volgens Bert aan ga. En dan jij nog een keer erover heen (ik denk laat ik maar niet reageren op S&E dan waait het wel over) dat het niet netjes is enz.

Als we nu eens gaan afspreken dat wij dit soort opmerkingen eens gaan negeren. Dan bloed zo'n discussie toch vanzelf dood?

Daarom zeg ik lees eens beter het bericht door en verplaats je dan eens in de ander en de reden daar achter!!!!!!

DAT IS DUS DE REDEN VAN MIJN BERICHTJE! NIET OM EEN DICUSSIE UIT TE LOKKEN!!!!!!!!!!
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 16:30   #34
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Ja hallo zeg!
Gewoon de fantastische uitslagen plaatsen en dan was het klaar geweest....maar nee...daar moest ff een gepeperde opmerking naar de NVTW bij...tja...als je dat op een openbaar forum doet, vind ik het een logisch gevolg dat iemand die zich betrokken voelt/is bij de NVTW daar ook openlijk op het forum op terug reageert...ACTIE-REACTIE.
Was het al met Barry eens, dat het berichtje van Sandra niet zo kies was, maar de 'steek' van Vanessa was dus ook niet zo leuk.

Ik dacht...laat maar 'waaien'...Mijke heeft het alweer prima opgelost.
Tja...dat Barry het toch noodzakelijk vond even iedereen weer te herinneren aan het doel van het forum....is dat zo verkeerd?
Misschien dit keer onnodig, dacht ik nog...

Nou..het was helaas overduidelijk weer nodig!
Tja, als die kwartjes niet willen vallen....

Patty
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 16:41   #35
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Hoi Kim,

Als je Bert zijn bijdrage goed leest zegt hij nergens dat jij de strijd aangaat, maar dat dit bij hem zo overkomt. (nuance)
En om heel eerlijk te zijn komt dit bij mij ook zo over.

En als je bij mij negatief overkomt (terwijl ik je een beetje ken) dan moet je jezelf misschien eens afvragen hoe dit overkomt bij mensen die jou niet kennen.

Tevens zal niemand zich in de ander gaan verplaatsen en een reden ergens achter zoeken als hij/zij een bericht leest. Daarom is het ook zaak dat als je een berichtje plaatst, je goed nadenkt over hoe men hierop zal gaan reageren. Je kunt nu eenmaal niet verwachtten dat iedereen zich maar in jou/of iemand anders zijn schoenen gaat verplaatsen en denkt van... ohhh ze zal/zullen het wel goed bedoelen.

Ik hoop dat het bovenstaande ergens op slaat.
Als ik de plank missla dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 17:05   #36
laszlo
Junior Member
 
laszlo's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: waalwijk
Posts: 229
Default

@patty:

Dat was geen steek hoor!!! Dacht dat ik daarin behoorlijk direct was... Maar we zijn er op een normale manier uitgekomen.

En actie-reactie? Het geeft ze nog steeds het recht niet om privé dingen het forum op te gooien.

We kennen elkaar bijna allemaal in persoon. We hebben van elkaar het een en ander meegemaakt... We weten heel goed wat wie op welke manier bedoeld.. Ik vind het treurig dat we elkaar niet accepteren zoals we zijn.. De een is nou eenmaal wat heter gebakerd dan de ander... De een is nou eenmaal subtieler dan de ander... Zolang er gediscussieerd word en niet geruzied vind ik het best, ook als die er wat heter aan toe gaat... Ook de gevoeligen onder ons zullen zich aan moeten passen... Verder ben ik van mening dat je in objectiviteit geen privé situaties mee moet nemen, wat voor situaties dan ook...

I HAVE SPOKEN..
__________________
Greetzzz Vannessa
laszlo jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 17:31   #37
Patty33
Member
 
Patty33's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Landgraaf
Posts: 530
Default

Hoi Vanessa,

Zoals we al eerder hebben geconstateerd; wij zijn beide 'onkruid-roer-me-nietjes'

Dat was inderdaad erg direct en naar mijn mening niet zo leuk om dat hier op het forum te plaatsen...en nogmaals de INHOUD van de reactie van Sandra vond ik ook niet netjes, echter voor mij wel begrijpelijk dat ook zij eens niet op haar tong gebeten heeft...

Want ik heb bijvoorbeeld geen behoefte om te weten wie de NVTM wel of niet 'weigert', zo heb ik ook geen behoefte om te weten of jij doet wat je zou moeten doen of niet t.a.v. de NVTW.

Met actie-reactie bedoelde ik dus; had jij even op je tong gebeten en niet die opmerking geplaatst....dan was die reactie van Sandra ook niet gekomen...


Groetjes,
Patty
Patty33 jest offline   Reply With Quote
Old 09-02-2007, 18:01   #38
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel
Hoi Kim,

Als je Bert zijn bijdrage goed leest zegt hij nergens dat jij de strijd aangaat, maar dat dit bij hem zo overkomt. (nuance)
En om heel eerlijk te zijn komt dit bij mij ook zo over.

En als je bij mij negatief overkomt (terwijl ik je een beetje ken) dan moet je jezelf misschien eens afvragen hoe dit overkomt bij mensen die jou niet kennen.

Tevens zal niemand zich in de ander gaan verplaatsen en een reden ergens achter zoeken als hij/zij een bericht leest. Daarom is het ook zaak dat als je een berichtje plaatst, je goed nadenkt over hoe men hierop zal gaan reageren. Je kunt nu eenmaal niet verwachtten dat iedereen zich maar in jou/of iemand anders zijn schoenen gaat verplaatsen en denkt van... ohhh ze zal/zullen het wel goed bedoelen.

Ik hoop dat het bovenstaande ergens op slaat.
Als ik de plank missla dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Barry
Hoi Barry,

als ik hierin negatief over kom, dan klopt dat ook. Ik baal van die discussies en dat afbekken van elkaar enz. Het meeste neem ik met korrelzout, maar soms kan ook ik uit mijn slof schieten. De ene keer wat sneller dan de andere keer.
Misschien is het (nogmaals) een goed idee om met zijn alle af te spreken om bepaalde opmerkingen gewoon te negeren om verdere discussies en andere vervelende uitspraken te voorkomen. In de eerste plaats proberen geen rotopmerkingen te plaatsen en in de andere plaats de geplaatste opmerkingen gewoon te negeren en er dus ook niet op reageren.
Mijn mening is dat negeren nog altijd beter werkt dan reageren.
Is bij onze hondjes precies hetzelfde.

Groetjes Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote
Old 20-04-2007, 14:16   #39
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Het spijt me...

Dat ik samen met Bert en Andreas een lolletje maak op dit forum in het onderwerp: wij zijn online!!

Groetjes,

Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote
Old 20-04-2007, 14:43   #40
Smokey
Angel en Bachata,Luna
 
Smokey's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Roosendaal
Posts: 519
Default

Quote:
Originally Posted by Azazel
Het spijt me...

Dat ik samen met Bert en Andreas een lolletje maak op dit forum in het onderwerp: wij zijn online!!

Groetjes,

Barry
Maar Barry,je bent toch online
En ehhhhhh durf het bijna niet te vrageeeeeehh
__________________
Groetjes Wilma
Smokey jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org