Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > _Administratie

_Administratie Vragen gerelateerd aan wolfdog.org, database en andere technische zaken

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-02-2009, 22:13   #1
mijke
Senior Member
 
mijke's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Warnsveld
Posts: 2,033
Default Nest advertenties ('NIET' meer voor honden zonder HD uitslag)

Omdat er ieder jaar meer en meer nesten komen, hebben we besloten om een paar verbeteringen en enige selectie aan te brengen (en om sommige fokkers “te dwingen” meer rekening te houden met de gezondheid van het ras). En het betreft hier dan met name de HD uitslagen.

Vanaf vandaag zullen we GEEN ENKELE nest advertentie meer toevoegen wanneer 1 of beide ouders geen officiële HD uitslagen hebben.

Op 22.02.2009 zullen we van de lijst nestaankondigingen ALLE nesten verwijderen waarbij informatie over de HD uitslagen van de ouders ontbreken.

Om een HD uitslag aan de database te kunnen toevoegen, moet je een scan/foto maken van de officiële uitslag en dit sturen naar: ([email protected]).

Denk er aan:
Ik weet dat sommige mails die mij gestuurd werden zijn “verdwenen”- sommige emails worden door de spam filters beschouwd als Spam en worden door de server verwijderd.
Dus als je geen bericht krijgt dat ik de info heb ontvangen of de info verschijnt niet in de data base, meldt dit dan als “prive bericht” via het forum te sturen.

Maar je kan ook een foto van de officiële HD uitslag aan de galerie van je hond toevoegen, dan krijgen we hem zeker!
__________________
Vriendelijke groeten,
Mijke

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org