![]() |
![]() |
|
_Administratie Vragen gerelateerd aan wolfdog.org, database en andere technische zaken |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Er moeten heel veel zaken voor de site opnieuw vertaald en ingevoerd worden.
Ik ben al begonnen met vertalen van de lange lijsten die we als moderators ontvingen ![]() Het zou hartstikke fijn zijn als bezoekers/gebruikers van het Nederlandse forum ook mee willen helpen aan wat vertalingen! Bovendien weet ik ook niet de juiste vertaling van sommige show termen ![]() Wie wil svp ook wat vertalen?? Ik zal hier onder een paar termen plaatsen die in het Nederlands vertaald moeten worden met een = er achter. En het zou heel fijn zijn als er wat reacties op dit topic komen met nederlandse teksten achter de =! ![]() Alvast hartstikke bedankt voor je hulp! Main data= Check other dog shows = SUMMARIZED SHOW TITLES= World Junior Winner= Best Baby= Class Winner= Derby Winner= Best Working dog= National Winner= Most Titled dog of the Year= Top Dog of the Year= Best Veteran= BIS 1. (Veteran)= kennel breeding dogs with FCI registered (or recognized) pedigrees= Coming litter= Photo:= Information about parents= Showing 1 to 30 of 4262 entries= Earliest date of pick up= Show more information about this litter= This dog does not have any show titles yet...= Wolfdog's Gallery= All photos in the gallery= Photos: 4846= 17001 wolfdogs, 8281 owners, 1948 breeders= Your current access level:= Winner of the European CsW Show= BOG 2. (Puppy)= BIS 2. (Baby)= BIS 1. (Veteran)= BOG 3. (Junior)= unknown date= You can add photos to the gallery by clicking here. You have to be registered in order to upload photos =
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|