Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Buiten de orde

Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen...

 
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-02-2010, 10:41   #1
witteherder
Junior Member
 
witteherder's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 94
Send a message via MSN to witteherder
Default Auto in de prak gereden

Ik zag dit topic "Over alles en niets- over hoe je je vrije tijd door brengt"

Ik dacht nou dit past er wel bij :-(. Ik doe echter wel liever iets leukers in mijn vrije tijd maar goed.

Ik was gisterenochtend vroeg onderweg naar het Symposium "Training van de werkhond". Superveel zin in natuurlijk want ik wil later met mn Tsjech gaan trainen en Dick Staal zou er onder andere spreken.

Afijn ik rijd in Belgie en ik zie een tegenligger echt heel zacht rijden. Ik wist wel dat het glad was dus ik reed zelf maar 50 ongeveer.

Ik moest een viaductje over en over de snelweg dus ik dacht laat ik maar terugschakelen en nog zachter rijden.

Ik reed toen tussen de 30-40 en ja hoor de ellende begon. Hij schoof in 1 keer weg en ik raakte links-rechts-links-rechts-links-rechts de vangrail.
Als een soort pingpong bal.

Al hoewel het niet echt hard ging was ik wel doodsbang met die snelweg onder mij want je zou maar naar beneden donderen he.

Ik hoorde en voelde de klappen aan mijn auto en ik wist niet dat je in zo weinig seconden zoveel kon denken.

Uiteindelijk stond ik andersom stil. Even was ik ffe in shock en toen als de sodemieter uit de auto gestapt en mn vriendin gebeld.

Uiteindelijk is de voorbumper, radiator en god weet wat allemaal kapot aan de voorzijde. De achterbumper is ook kapot en de verlichtingskappen.

Tevens op de zijkanten diverse krassen.

Omdat het een leaseauto van mijn werk is waar ik ook prive in rijd werd hij al binnen een uur weggesleept en kreeg ik meteen een andere auto mee en ik ben toen toch nog naar het symposium geweest.

Was overigens mega gaaf en kan ik iedereen aanraden.

Maar ja ik moest weer terug over dat rotstuk.....toen was ik wel ffe een schijterd hoor.

Ik baal er wel van.

Temeer nog omdat ik de dag ervoor al gekscherend had gezegd "het wordt tijd voor een nieuwe auto"

Verradelijke uitspraak nu hihi

O enne zelf heb ik helemaal niks

Ben blij dat er geen honden in mijn auto zaten.
__________________
"Dogs aren't our whole life, they make our lives whole"....Roger Caras

http://www.chiwisplace.nl
witteherder jest offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.1
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
(c) Wolfdog.org