View Single Post
Old 09-06-2013, 10:48   #20
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Was ff vergeten dat als je op Wolfdog.org reageert dat alleen word gewaardeerd, als je dat met een hoog "Ohw's" en "Awh's" % doet .

En ik zal niet weten waarom ik mijn mening niet mag geven, op jouw verhaal wat je zelf hier op een openbaar forum schrijft .


Maar ik denk dat dit wel het bewijs is, dat een ieder een heel ander idee heeft over, wat en wanneer een stumperd een stumperd is.
En ik kan je alleen maar gelijk geven wanneer je zegt; Dat wanneer het einde daar is, dat het geheel jouw beslissing is.
Maar ik heb het daar ook helemaal niet over gehad, want omdat een hond een stumperd is, wil nog niet zeggen dat het eind daar is .

Maar was het mijn doggie geweest, had ik echt niet met hem in die rij gaan staan wachten.
Want de situatie waar hij zich in bevond, maakte wel degelijk een stumperd van hem .

Maar bedankt voor de uitnodiging om met je de doggies uit te laten in Amsterdam, maar ben niet voor niks verhuist .
Dusseh mocht je evengoed samen met de doggies willen lopen, kan je misschien beter een keertje deze kant opkomen .
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote