View Single Post
Old 13-06-2006, 13:46   #9
casa lupo
Junior Member
 
casa lupo's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Dalerpeel
Posts: 175
Default

Hoi,

Als onze honden even alleen moeten en we zijn niet ver uit de buurt, gaan ze op de veranda en kunnen ze ook gewoon naar binnen. Zonder botjes want het verstoppen zijn ze hier ook gek op, staat zo raar als je plant voor het raam vervangen is voor een kluif ...., we geven ze dan wel een kartonnen doos om te spelen.

Als ze langer alleen moeten hebben we een ruime buitenkennel met binnenhok.
In de tuin hebben we een stuk waar ze 'alles' mogen, wel is dit een stuk waar we zelf ook vaak zitten, want spelen achter een hekje zonder mij vinden onze dames niets aan, en zones waar niets mag, hier om toe staan kastagnehouten hekjes en natuurlijk kunnen ze hier makkelijk overheen maar de afscheiding is op die manier duidelijk voor ze en dus is het ook makkelijker aan te leren dat ze er niet mogen komen, (als je niet oplet springen ze er heus wel eens overheen hoor ...).

Ze mogen niet meer met z'n allen tegelijk los in de tuin, dit omdat er heel veel jonge vogels zijn en een mals jong vogeltje vinden ze heerlijk.
Ook ik heb de tuin al tig keer opgegeven maar begin toch steeds weer met 'frisse'moed, en dit jaar gaat het zowaar een stuk beter!

In huis lopen ze vrij, we hebben geen benches en ze slapen bij ons op de slaapkamer. We zijn goed op het ergste voorbereid door Koos en Letty, en ... de schade valt gelukkig tot nu toe erg mee ...

Ik heb het natuurlijk vrij gemakkelijk want we hebben een grote tuin, ik werk thuis en m'n handige man heeft ook nog eens een veranda gebouwd, dus ik kan me voorstellen dat een bench soms best een uitkomst is :) het is hier alleen gelukkig niet nodig.

En ja wij hebben maar drie dames rondlopen maar als je tig van deze slimmerikken hebt rondlopen is je kamer natuurijk zo vol ...
om nog maar te zwijgen over het feit dat ze elkaar soms op vreselijke ideeen kunnen brengen :twisted: !

groet Willy
casa lupo jest offline   Reply With Quote