Thread: teletact
View Single Post
Old 29-10-2006, 17:14   #6
sonja
Junior Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 18
Default

stroomband is uitgesloten,mijn man en zoon willen het niet hebben dat ik dit gebruik,zelf ben ik er ook niet echt voor,zeker nu ik lees hoe een hond reageert,denk dat ik het 1 maal gebruik en dan verder in de kast leg als hij zo zou reageren,hihi,zonde van het geld.

maar dacht dat dit de enige oplossing was.

heb een foutje gemaakt toen hij achter paard aan ging,hij kwam terug naar mij,maar werd boos,toen is hij teruggegaan en moest ik hem gaan halen,hij wilde pas komen als ik op mijn hurke zat en heel lief was,ruiter stond stil,als het paard bewoog dan blafte kenji en sprong wat rond het paard.

maar verder gaat het eigenlijk redelijk goed met hem,zo lang hij niets ziet of er geen andere honden bij zijn die plots erg ver weglopen,,dan volgt hij,blijft hij bij me,en ziet hij toch iets gaat hij erachter maar komt wel terug,als hij het niet kan vangen toch!,is nu toch al 6 maanden geleden dat hij nog kans heeft gezien iets te vangen en te doden,behalve de eenden die in onze tuin zijn beland,tja!

moet wel altijd streng zijn en hem regelmatig onder appel zetten,had dit tijdje wat minder gedaan en hij liep terug naar alles dat hij tegenkwam,maar nu gaat het weer iets beter.

ben van plan om naar plaatsen te gaan waar veel ruiters zjn en daar aan te werken met een lange lijn,tot hij deze ook gewent geraakt,schapen en koeien heeft hij geen interesse meer in.

sonja
sonja jest offline   Reply With Quote