View Single Post
Old 09-02-2012, 09:59   #10
Ekoetzier
Junior Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Maarssen
Posts: 65
Send a message via MSN to Ekoetzier Send a message via Skype™ to Ekoetzier
Default

Ik weet dondersgoed waar het om gaat en ken de reden, die jij duidelijk niet kent. Want als je het werkelijk zo goed met het dwergje voor hebt zou je het beslist een verstandige beslissing vinden dat ie niet bij een aantal volwassen tsjechen kan blijven. Maar ik denk dat je dat ook niet wil, want dan kun je die fokker niet meer afzeiken.
Sorrry hoor, maar ik lees nu al zo'n 2 jaar dit forum en zie van jou constant gezeur, iedere gelegenheid grijp je aan om iemand af te zeiken en zwart te maken.
Ik weet niet wat er ooit tussen jullie is voorgevallen, maar ik hoop dat je begrijpt dat het voor andere mensen knap iritant begint te worden, te zien dat een bepaald persoon de sfeer op dit forum verziekt.
En kennelijk wil jouw "vriendinnetje" als moderator je puberale pogingen andere mensen zwart te maken en respectloos te behandelen niet verwijderen.
En nogmaals, zonder partij te trekken voor de persoon die jij gelijk een beetje kinderachtig als mijn "vriendinnetje" betitelt, probeer ik je alleen duidelijk te maken dat het leven zich niet alleen op een forum afspeelt, wees een vent ens stap naar de betreffende persoon en praat het uit.
Dan hoef je niet andere mensen die hier komen uit intersse voor de tsjechoslowaakse wolfhond jarenlang met jouw persoonlijke frustraties op te zadelen, want echt, er zijn meer mensen die het iritant vinden dan je denkt. En het is voor je eigen gezondheid ook een stuk beter om niet jaren lang haat tegen iemand op te kroppen.
Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
Ik zou het jammer vinden als hier steeds meer mensen verdwijnen vanwege de sfeer.
Ekoetzier jest offline   Reply With Quote