View Single Post
Old 28-02-2009, 14:31   #17
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default

Quote:
Originally Posted by Xhrista View Post
Denk trouwens dat mensen die op shows gaan kijken dit toch wel moeten meekrijgen,want veel mensen die ik daar tegenkom zijn er wel eerlijk over.
Owhhh ik heb niet gezegd dat ze er niet eerlijk over zijn .
Er is mij ook verteld, dat ze patsen en knokken en de teven zover kunnen gaan dat het licht bij de ander uit gaat .
Maar dat is nou eenmaal bij meerdere rassen ook zo .

Ik heb een knokker gehad die niet kon knokken, ik heb geen knokker gehad die dit ook niet uit de weg ging en dan wel degelijk knokte als die teef die tot het einde ging, heb een hond gehad die ging voor elke reu staan van had je wat maar die nog nooit heeft moeten knokken , heb knokpartijen gezien waarvan bij een van de honden bijna het licht uit ging .

En dit alles is echt totaal niet vergelijkbaar/in verhouding bij het pats/knok gedrag van Nomad.
Want op het moment van,.............denk je dat de hele wereld vergaat, en het is (gelukkig tot nu toe) alleen maar gebakken lucht .
Er komt geen een hechting aan te pas, maar ja wel zo goed als bijna knok partijen met de eigenaar van de tegenpartij die denkt dat de hond al is opgevreten en hem wel ff uit je hondje probeert te kloppen .
En dat effect heb ik nog nooit bij de tegenpartij gezien als andere doggies gaan knokken.

Groette Martine.
__________________
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it.......
Then just piss on it and walk away .
loco jest offline   Reply With Quote