View Single Post
Old 27-12-2007, 21:21   #11
monjoh
Junior Member
 
monjoh's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: De Meern
Posts: 17
Send a message via MSN to monjoh
Default

Hallo Monique,

Heb net de foto's gezien van de nieuwe pup, leuk beestje, maar wat ik minder vind is wat ik heb gelezen op jouw site dat jij je verlaagd om een verhaal op jou site te zetten over in jouw ogen de slechtse fokker die er maar bestaat.
Hoe zit het dan met het contract, je zegt dat je er geen 1 hebt, maar hoe kom je aan het contract dat op jou site staat??? En aangezien de plaatsnaam die er onder staat, is deze afkomstig van de fokker dacht ik zo. En dan weet iedereen over wie het gaat. Of is dat juist de bedoeling geweest?

Mijn vriend en ik kunnen het tegendeel bewijzen dat het wel mensen zijn die met liefde en zorg hun honden verzorgen!!!!

En broodfokkers, volgens mij is dat elke fokker, maar dan niet negatief bedoeld. Elke fokker zal toch geld moeten verdienen om de honden te kunnen voeren enz. enz.
En denk maar niet dat ze aan elk nestje zoveel verdienen om er van naar de Bahama's te kunnen.

Deze fokker waar jij over praat hebben een hart van goud en staan voor iedereen klaar. Zij hebben ons geholpen toen bleek dat onze Duitse Herder zwanger was. Wij hadden totaal geen ervaring maar zij stonden 's avonds laat bij ons voor de deur om te helpen. Let wel, 150 km rijden. En goh, ze hoefden er geen geld voor te hebben.
Ze staan altijd voor ons klaar, dag en nacht. We zijn geen familie of vrienden, maar gewone Tjechen bezitters en DH.

Nogmaals, ik begrijp niet dat je zoiets op je site kunt zetten. Erg jammer!!!
__________________
Groetjes Monique
monjoh jest offline   Reply With Quote