View Single Post
Old 16-01-2013, 10:17   #30
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default

Quote:
Originally Posted by Yvonne van Kessel View Post
Ten tweede doe jij net alsof iemand die in principe niet negatief ten opzichte van het opnemen van buitenlandsde honden staat automatisch geen kritische houding meer kan aannemen ten aanzien daarvan. Dit is voor het eerst dat ik hoor dat deze twee eigenschappen elkaar per definitie uitsluiten... Om voor mezelf te spreken, kritisch ben ik wel degelijk, maar wel wanneer ik de feiten ken en niet om het kritisch zijn.
Dan heb je me verkeerd begrepen...

Quote:
We zijn het roerend met elkaar eens dat je de situatie van een kritische kant moet bekijken. Als ik zou overwegen deze hond in huis nemen zou ik uitgebreid met deze dame gaan praten, haar motivatie willen weten om dit te doen en me in de stichting verdiepen.
Het stoort me wel dat je hier beweert dat ik deze dame verdedig op dit forum. Iedereen kan hier direct terug lezen dat ik juist expliciet NIET op deze dame/stichting ben ingegeaan omdat ik daar niks van weet, maar een ALGEMENE situatie geschetst heb van een stichting die met goede bedoelingen honden herplaatst. Kwestie van goed lezen.
Ik zal het wel verkeerd geïnterpreteerd hebben dan..
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd
Azazel jest offline   Reply With Quote