View Single Post
Old 21-02-2007, 09:08   #1
loco
Non active.
 
loco's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: Outside, walking the dog.
Posts: 2,873
Default Lang gewacht en gezocht en daar is ie dan - Anomad Dębowa sfora

Op verzoek van verschillende mensen , bij deze mijn bijdrage op het wolfdogforum.
Eerst zoals het een fatsoenlijk mens beaamt zal ik mezelf voorstellen,ik ben Martine kom uit het IPO gebeuren en woon in
Noord Holland.
Na een vervelende diagnose in oktober van mijn inmiddels vorige hond,kwam ik op het internet de tjech tegen.
Mijn eerste reactie was het zelfde als de meeste van jullie wat een geweldige hond met een geweldige uitstraling.
En dan volgt natuurlijk het onderzoek waar begin ik aan als ik zo een hond in huis haal,want eenmaal een hond in huis word hij oud bij me.
De karakter omschrijving op wolfdog beviel mij uitermate,ik hou van een hond met een eigen willetje en die onvermoeibaar is.
Dus de volgende stap is dan verschillende honden bekijken en zien hoe ze zijn.
Al de waarschuwingen in de wind geslagen en op zoek gegaan naar een pup die mij bevalt.
Op de Winner geweest en verschillende fokkers bezocht.
En bepmensen de oren van hun hoofd gevraagd en tot in de treuren lastiggevallen(ik hoop dat ze me alsnog kunnen vergeven
Ondertussen is het al december en kom op wolfdog het nest van Debowa Sfora tegen.
Ik de lijnen bestudeert en weer de bepmensen lastig gevallen om hun mening te vragen.
Om het verhaal wat korter te maken;Nomad Debowa Sfora (uit Polen) ligt momenteel op de bank te slapen met zijn 9 weken oud.(na mij om half 6 wakker gemaakt )
En op valentijn in ons bezit gekomen.
De reis terug uit Warchau ging heel verspoedig (15 uur)meneer lag op de achterbank te slapen en wat te spelen en op zijn tijd moest meneer aangehaald worden .
Voor een tjech waarschijnlijk ongelooflijk maar wel erg fijn.

Dus ik ben een gelukkige eigenaar van een Poolse Tjech

En of ik er goed aan heb gedaan dat zal de toekomst me leren.
Ik hoop jullie allemaal eens te zien in het Tjeche wereldje.

Voor nou groetjes voor jullie allemaal,
Martine & Nomad
loco jest offline   Reply With Quote