View Single Post
Old 22-10-2010, 16:43   #14
allesandro
wolfman
 
allesandro's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: annerveenschekanaal
Posts: 178
Default

Ik ben de laatste tijd weinig op wolfdog, maar wil toch even reageren. Het is jammer, dat deze site gebruikt wordt om te beschuldigen en vetes uit te vechten.

Wat ik kwijt wil is...dat een fokker het bij sommige mensen nooit goed doet en degene die daarover kunnen meepraten zijn degene die een nest hebben gefokt. Of je nu wolfhonden fokt of katten...het maakt niet uit. Commentaar leveren is zo makkelijk. Al probeer je het als fokker nog zo goed te doen..er zijn altijd mensen die het beter weten. Ik heb enkele topics gelezen en de fokker waar het over gaat kan ik alleen over zeggen uit ervaring, dat deze fokker wel midden in de nacht naar je toe komt om je te helpen en je bij te staan als je een probleem hebt met een zwangere teef....al is de afstand nog zo ver....dat mag ook weleens gezegd worden.

Ik las ook iets in een topic over de keus van een fokker waar deze aan moet voldoen. Kan ik helemaal inkomen.
Maar wij als fokker hebben ook eisen bij de mensen die een pup willen. Van de vele aanmeldingen die we hadden zijn er maar enkele voor een pup in aanmerking gekomen. Alleen mensen die echt voor een wolfhond gaan en deze niet zien als een product of een stuk speelgoed. Er waren meer dan genoeg aanmeldingen, maar er zijn tenslotte maar een paar door de "keuring"van ons en onze dieren heengekomen. En als de pups eenmaal weg zijn, dan blijf je je afvragen of alles wel goed gaat.....want die zekerheid heb je helaas nooit.

Dus ik hoop, dat we eens wat meer leukere berichten kunnen lezen en dat deze site niet wordt gebruikt als een site waar iedereen elkaar "af zit te zeiken".
Onze dieren zijn onze kinderen en ik kan me goed voorstellen als je je wolfhond of een andere hond moet laten inslapen door wat dan ook...je stuk bent van verdriet.

Gr. Andreas
__________________
www.wolvenkennel.nl

allesandro jest offline   Reply With Quote