View Single Post
Old 21-10-2010, 18:20   #10
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Ben ook weer terug naaqr een tijdje zeg. Nu weet ik weer waarom ik niet meer op dit forum kom.

Maar er moet me toch wat van het hart.
Ik merk en zie toch dat er een aantal mensen (zie topic over Torak) als 3e het allemaal beter weten dan de mensen die er direct bij betrokken zijn. Oordelen klaar hebben etc. In dit topic geef ik dan ook Nanouk 100% gelijk.

Zelfde merk ik in het topic (afscheid). Dat dit topic bevuild wordt om even een vete uit te spreken doet afbreuk aan het feit dat het is gestart in de memory van een hele lieve hond dat veel te jong gestorven is.

In beide gevallen zie ik alleen de kant van 1 persoon. Ik ben zoooooo vreselijk benieuwd naar de andere kanten van het verhaal.

Ik begrijp dan ook niet waarom men hun mening durft te geven over de helft van een verhaal.
Heb een ballen, ga eens bij de tegenpartij, uit jezelf ja, vragen hoe het zit. De kant van het verhaal horen die je hier op dit forum niet leest. Is heel verhelderend. Geloof me.

En barry? Lekker doorgaan schat, maar zorg wel dat als je je mening geeft dat je over de gehele info beschikt. Kunnen ze je niet aanvallen .

Ik zelf? ik geef geen meningen meer. Ik houd ze voor me, omdat het niet wordt gerespecteerd. De dominant aanwezige hier hebben namelijk recht van spreken, en de rest? De rest heeft nergens verstand van en al helemaal niet van wolfhonden.

LMAO

veel plezier nog hier. Ik ga mij lekker bezig houden met mijn 2 honden. JA ik heb een herplaatser in huis genomen! Eentje die hier niet op het forum geplaatst wordt om bovenstaande redenen.
lol

Kim
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote