View Single Post
Old 16-10-2010, 16:59   #1
Azazel
n00b
 
Azazel's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: somewhere
Posts: 1,622
Default off topic commentaar op elkaar

Quote:
Originally Posted by Puma View Post
Azazel,

Je bent niet verplicht te reageren, het is niet erg om niet altijd vooraan met je mening klaar te staan, echt niet.

Misschien kun je je berichten eens teruglezen en wellicht ook tot de conclusie komen, dat je ego nogal opspeelt en daarmee iedere draad inhoudelijk om zeep helpt.

Het ontneemt mij in ieder geval vaak het plezier, wat ik hoop te hebben, hier te komen op dit forum.

Eigenlijk wil ik dit niet eens plaatsen, want ook in deze draad telt maar 1 ding: het welzijn van Torak.

Dus on topic, prima geschreven relaas van de moeder van nanouk, betreffende Torak.

En fantastisch te weten, dat Channi Stefanie heeft geholpen een nieuwe baas te vinden.
Hoi Puma...

Je bent niet verplicht mijn berichten te lezen, of om daar met je mening over klaar te staan in je voorgaande post. Maar je mag het van mij wel.

Ik laat mijn plezier namelijk niet verpesten door iemand die denkt dat mijn ego opspeelt terwijl hij/zij mij niet eens in het eggie kent.

En ja, mij posts zijn soms best pittig... en ja, ik schop ongetwijfeld wel eens iemand tegen het verkeerde been of maak een verkeerd grapje. Dat hoort ook bij een gezonde forumcommunity. Of is het voor jou interessant om alleen maar halleluja berichtjes te lezen of weer tig topics te krijgen met wandeling hier, barbecue daar... want daar reageert helemaal niemand op behalve de spammer van zo'n topic.

Kijk.. ik zie een tamelijk dominante hond (als ik de verhalen lees die ik overigens niet zelf verzin). En dan lees ik dat de hond bij de nieuwe eigenaar boven slaapt. Mijn eerste gedachte is dan, waar is dat goed voor? Maar niemand die daar eens inhoudelijk op reageert. Want in mij opinie hoort een hond gewoon lekker beneden. En ja... ik vind het ook wel leuk hoor... als ik op kamperen ben om lekker tegen m'n doggie aan te kruipen. Maar als ik een dominante herplaats hond in huis neem, geef ik die niet meteen toegang tot m'n hele huis in de 1e week.

Maargoed... verder kunnen we niet allemaal de beste vriendjes met elkaar zijn. En zeg nou zelf... er moet toch iemand de pippo van dit forum zijn, of heb jij soms ook aspiraties?

Neemt het bovenstaande met een knipoog, je hebt vast wat beters te doen dan je druk maken om mijn berichtjes. En mocht ik je na het lezen van deze post toch nog van een pleziertje ontnemen, doe jezelf een lol en zet mijn in de negeerlijst die je kun vinden als je op deze "link" klikt.

Verder is het geweldig als iemand de moeite neemt een ander te helpen met een probleem. Dat geld voor iedereen hier, ook de mensen waar ik in discussies soms fel op reageer.

Ps.. ik was niet verplicht te reageren... maar deed het toch.

Groetjes,
Barry
__________________
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd

Last edited by Azazel; 16-10-2010 at 17:20.
Azazel jest offline   Reply With Quote