Thread: poepen in bench
View Single Post
Old 26-03-2012, 23:12   #1
Annemiek
Junior Member
 
Annemiek's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: Breda
Posts: 180
Default poepen in bench

Hoi hoi,

Ik zit met een vraag, welke ik dus zondag tijdens de wandeling vergeten was te stellen.
Het is mij bekend dat het lang kan duren voor ze zindelijk zijn, maar toch ga ik mijn vraag stellen (ja ik ben eigenwijs en ja ik kan het antwoord raden, maar ja ik heb graag bevestiging).

Kaeley heeft de nare gewoonte ontwikkeld om, wanneer ze alleen thuis moet blijven, in de bench te poepen. Dus ik heb haar eens opgenomen via de laptop met webcam om te zien wat ze doet, mede ook omdat de buurvrouw klaagde dat de hond zoveel aan het blaffen was (waarbij ik al dacht dat dat een ander moest zijn, sinds kaeley nog nooit geblaft heeft buiten de puppy-jelp dan). Wat blijkt nou. Als ik weg ga, dan gaat kaeley gewoon rustig liggen en slapen. Maar na een uurtje wordt ze wakker en mekkert een beetje (van dan zeurende geluidje binnensmonds) en gaat poepen en dan weer slapen. Ze is dan hiervoor eruit geweest, heeft alles gedaan en komt binnen met de tong op de hielen van vermoeidheid bij wijze van spreken. (Met mate uiteraard sinds ze nog een pup is). Is het normaal voor een tsjech om op deze leeftijd (5 maanden bijna) nog in de bench te poepen en hoe leer ik dit het beste af? Ik weet al dat straffen niet werkt en doe dit dus ook niet tenzij ik het zie gebeuren, wat nooit is.
__________________
Life is the future, not the past!


Van links naar rechts: Freya, Sky, Poeky, Kaeley.
Annemiek jest offline   Reply With Quote