View Single Post
Old 09-02-2012, 12:49   #31
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch
 
kobesen's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: Arnhem
Posts: 1,272
Default

Quote:
Originally Posted by Ekoetzier View Post
Dat probeer ik dus ook steeds duidelijk te maken.
De vraag is alleen wie je dat moet aanrekenen, de instantie die het dier daar plaatst, of de mensen die met goede wil tig keer het halve land doorreizen voor onderzoeken, een hoop tijd insteken, en stank voor dank krijgen? Dat is het misselijkmakende hieraan.
Richt je kritiek eens op stichting Saartje dan! Maar dat durft niemand.
Ik denk dat men daar ook deze problemen niet heeft zien aankomen.
Beste Erik, je begint em door te krijgen . Fijn .
antwoord is: Je rekent het ze BEIDE aan. 1 stichting Saar voor het niet goed nakijken in wat voor een situatie ze een dwerg plaatsen. EN 2 de fokker die er zelf nou juist verstand van zou moeten hebben die op d'r 10 vingers kon na tellen dat het gezeik gaat opleveren.
Ik zeg niet dat de bedoelingen niet goed waren. Maar er is WEER eens niet nagedacht.

Het is een dwerg! Uitschot voor de meeste wolfhonden gezien ze de zwakte in de roedel vormen. En als een wolfhond het al niet ziet als zwakkere, dan gaan ze ermee om alsof het een gezonde hond betreft.
Als ik denk hoe mijn Tsjech met de jackrussel van hiernaast omgaat en dat vergelijk met een dwergje en zijn gezondheidsproblemen, kan ik ervanuit gaan dat dat niet goed gaat komen als ik hier een dwergje neerzet! Ondanks dat Denzel het misschien als volwaardig lid ziet, kunnen ze niet samen spelen. Dat gaat veel te hard voor zo'n dwerg.
Ken uw hond!

En nu komt mijn probleem: waarom gebeuren deze dingen nou iedere keer weer???
__________________
Het product van je eigen denken, is je omgeving!
(citaat Maurice Oosterhof zie www.spoorzoeken.net)
'Spoorzoeken, leven is mensenwerk' COACHBOEK VAN HET JAAR 2012!!!!!!!
kobesen jest offline   Reply With Quote