View Single Post
Old 24-09-2007, 12:27   #35
allesandro
wolfman
 
allesandro's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: annerveenschekanaal
Posts: 178
Default

Even een reactie op vele bovenstaande berichten.

1. Wij gaan idd een nest fokken met Borat en Cheska
Barry heeft dit goed gelezen en onthouden.

2. Ik weet niet hoevelen er op de hoogte zijn met geschiedenis, maar in de middeleeuwen riep er iemand "HEKS" en de hele meute riep dan ook heks en het persoon in kwestie belande op de brandstapel. Dit zonder enige vorm van uit te zoeken of dit hele gebeuren wel waar zou zijn.

Dit heeft NIETS te maken met iemand verdedigen, maar je gezonde verstand gebruiken voor je een oordeel vormt over het geheel.

Ik denk dat de kern hier uit het oog wordt verloren waar het allemaal om draait.
Ik sta volledig achter Stefanie als zij opmerkt, dat ze wil weten wat Oscar nu werkelijk had. En niet speculeren over een soortgelijke afwijking.
Mijn mening is, dat we daar veel meer mee opschieten en niet de vraag wie nu wel of niet met deze dieren gaat fokken.

Tenslotte willen we het beste voor onze dieren.

Daarnaast laat ik mij niet indoctrineren over mogelijke ditjes of datjes. Ik wil duidelijkheid hebben over hetgeen wat Oscar is overkomen. Tenslote hebben wij hier een volle zus uit het nest in huis.

En ik weet idd dat wij een teef en een reu hebben, maar ik bedoelde ermee te zeggen, dat karakter en de rest van beide dieren niet verschillen en wij geen overeenkomsten zien met een herder. En voor de volgende komende opmerking.......wij hebben ook 14 jaar herders gehad.

groetjes Andreas
allesandro jest offline   Reply With Quote